Ik hoop geen. Snoeks = eindbaas.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:51 schreef Friesz het volgende:
Hoeveel seconden zou Snoeks eens zijn mond achtereen dicht houden. Ik gok onder de tien seconden
Snoeks is wel goed idd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoop geen. Snoeks = eindbaas.
Na de 2-0 vinden ze het wel genoeg.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:52 schreef Stiggie het volgende:
Zou Dortmund dit tempo 90 min kunnen volhouden
Spelen kneitersnel en zetten supersnel druk
Ik zet 5 kudos in voor 7 sec!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:51 schreef Friesz het volgende:
Hoeveel seconden zou Snoeks eens zijn mond achtereen dicht houden. Ik gok onder de tien seconden
Zou fijn zijn als je het commentaar gewoon uit zou kunnen zetten, maar de stadion geluiden nog wel kon horen. Kijkt veel fijner voetbal.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoop geen. Snoeks = eindbaas.
Vind ik nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je het commentaar gewoon uit zou kunnen zetten, maar de stadion geluiden nog wel kon horen. Kijkt veel fijner voetbal.
Nope. Begint erg slordig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gaat nog niet echt lekker met Ajax of wel?
Nee, helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je het commentaar gewoon uit zou kunnen zetten, maar de stadion geluiden nog wel kon horen. Kijkt veel fijner voetbal.
Soms is dat op Sport1 wel lekker ja. Kun je commentaartaal aanpassen en dan is er gewoon niks. Alleen stadiongeluid, heerlijk snachtsquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze gokken op de counter.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gaat nog niet echt lekker met Ajax of wel?
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |