Dit dus.quote:Op zondag 16 september 2012 09:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sorry hoor TS, een mooie OP, maar je moet voor dit prachtige stadion gewoon de naam Westfalenstadion gebruiken.
daar is ts te jong voor..quote:Op zondag 16 september 2012 09:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sorry hoor TS, een mooie OP, maar je moet voor dit prachtige stadion gewoon de naam Westfalenstadion gebruiken.
Misschien is het niet zo zeer gunnen, misschien vreest ie het.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een Utrecht supporter die Ajax een overwinning gunt
twitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 18:12:33Borussia Dortmund verloor 4 van zijn laatste 5 Champions League-wedstrijden. #BVBAJA reageer retweet
Dan heb je Sierdquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank Snoeks commentator
Ik zak af naar Sport1
Je kunt beter falen in de Champions League en een grote zak geld meekrijgen, dan je wedstrijden voor een aalmoes af moeten werken in een toernooi voor afvallige clubs waar geen hond naar kijkt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax gaat nog harder westfalen dan we zouden verwachten.
Op naar Dortmund. Wordt een latertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ajax0-2 voor ons
graag op anoniem
Aanval ziet er wel goed uit. Als er wat ruimte achter de verdediging van Dortmund ligt kunnen ze dat optimaal benutten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:30 schreef bjanaan het volgende:
Opstelling #Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Poulsen, Eriksen, Sana, Babel, Boerrigter. #doraja
Mooi om dit van een psver te horenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Aanval ziet er wel goed uit. Als er wat ruimte achter de verdediging van Dortmund ligt kunnen ze dat optimaal benutten.
Waarom zouden Nederlandse voerbalfans willen dat ajax eruit gaan direct? Is alleen maar kut voor de coefficient en er is al zoveel afgevallen ondanks de vele clubs die play-offs hadden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:35 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Mooi om dit van een psver te horen.
Inderdaad, ik ben voor PSV maar vanavond hoop ik gewoon op een overwinning van Ajax hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom zouden Nederlandse voerbalfans willen dat ajax eruit gaan direct? Is alleen maar kut voor de coefficient en er is al zoveel afgevallen ondanks de vele clubs die play-offs hadden.
Dat de kans klein is dat ajax meer dan 1 gelijkspel, laat staan uberhaupt winst, uit deze poule gaat trekken is een ander verhaal. Maar ja, dat mag je ook niet verwachten tegen de kampioenen van de 3 grootste competities in Europa.
Eerder van Feyenoord-fans. Die misdragen zich altijd in het buitenland.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn beelden die ik van ajax-fans in het buitenland verwacht
Kijk, zo kan het ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:15 schreef DuTank het volgende:
Ik hoop een mooie wedstrijd te zien. En ik hoop eerlijk gezegd op 3 puntjes voor mijn Joodsche vrinden.
Ajax is altijd heel braaf inderdaad, ik zal we in de war geweest zijn met Feyenoordquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eerder van Feyenoord-fans. Die misdragen zich altijd in het buitenland.
in vergelijking met Feyenoord zijn ze redelijk braaf ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ajax is altijd heel braaf inderdaad, ik zal we in de war geweest zijn met Feyenoord
Valt ook wel mee, als het redelijk dichtbij huis is gaat het ook vaak mis volgens mij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ajax is altijd heel braaf inderdaad, ik zal we in de war geweest zijn met Feyenoord
Was sarcasme vrindquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, als het redelijk dichtbij huis is gaat het ook vaak mis volgens mij.
Ja, dat allemaal van onze belastingcenten hequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:19 schreef tompsv18 het volgende:
Hebben ze nou twee presentatoren tegelijk
Pizza's halen van onze belastingcenten bij de Ajaxcrisis Cruijffquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat allemaal van onze belastingcenten heoveral bezuinigen behalve bij de NOS.
Dat was wel grappigquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pizza's halen van onze belastingcenten bij de Ajaxcrisis Cruijff
Echt onnodig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat allemaal van onze belastingcenten heoveral bezuinigen behalve bij de NOS.
Genoeg plekken vrij in de arena ja, onbegrijpelijk!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef Rickazio het volgende:
alle ajacieden zitten weer op fok ipv stadion
Als je even research had gedaan weet je waarom heel veel wel heen wilden gaan maar niet kondenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef Rickazio het volgende:
hoezo niet kondenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je even research had gedaan weet je waarom heel veel wel heen wilden gaan maar niet konden
veel plezier in de eerste divisiequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef Rickazio het volgende:
Reus en Gotze ook volgens mij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef Doublepain het volgende:
Blaasziekowski
Lewandowski
Subotic
Hummels
Wow
Omdat Dortmund maar 3500 kaarten beschikbaar stelde voor Ajax, terwijl er veel meer vraag naar was. En de thuisvakken zijn ook allemaal uitverkochtquote:
?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:23 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
veel plezier in de eerste divisie
Met 10 man verliezen van Vites..quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef Rickazio het volgende:
Gotze kan er idd helemaal niks vanquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Reus is overrated en Gotze vind ik niet zo
Ga je zelf wel eens naar de wedstrijden van Groningen dan? Ik stond afgelopen zondag bij de Fanatics op de Z-sidequote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met 10 man verliezen van Vites..![]()
Ik bedoel; niet zo trollen.
Speelt soms leuk maar daalt meer dan dat hij piektquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gotze kan er idd helemaal niks van
WC rollen in de fik steken kunnen ze wel jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga je zelf wel eens naar de wedstrijden van Groningen dan? Ik stond afgelopen zondag bij de Fanatics op de Z-side. Ook wel trieste bedoeling daar hoor.
Wat deed je daar nou weer dan? Ja was erquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga je zelf wel eens naar de wedstrijden van Groningen dan? Ik stond afgelopen zondag bij de Fanatics op de Z-side. Ook wel trieste bedoeling daar hoor.
Heb er ook last van, vind het beeld sowieso slecht vandaag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Allemaal blokjes op die schermen daarachter of is mijn TV signaal weer fucked?
Vriend van mij staat daar en nodigde me uit voor een wedstrijd. Sta zelfs met me kop op die fansitequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Wat deed je daar nou weer dan? Ja was er
Maar goed dat ze niet wisten dat je anonieme ajacied bent danquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend van mij staat daar en nodigde me uit voor een wedstrijd. Sta zelfs met me kop op die fansite.
Wel lachen trouwens hoor daar. Vooral met die wedstrijd
Dat vind ik ook wel opmerkelijk ja. Ajacieden doen net alsof het een wereldspeler is, maar de meesten waren dolblij toen hij eindelijk naar Liverpool vertrok.quote:
Ned. 3? UPC Horizon app, etc. etc.quote:
Waar?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajacieden doen net alsof het een wereldspeler is,
Nah had niet het idee dat de echte hooligans daar stonden, staan volgens mij meer in het midden van de "Z-side". Dit was meer zingen etc. Wel leuk weekend daar gehad trouwens. Groningen en uitgaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Maar goed dat ze niet wisten dat je anonieme ajacied bent dan
Tja, ga dit weekend ook naar Zwolle uit, wel wat goed te maken daar.
Staan plaatsen zijn weg en zijn zit plaatsen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef Rickazio het volgende:
Wie lulde net dat het stadion is uitverkocht?
Gast jij bent echt ontzettend domquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef Rickazio het volgende:
Wie lulde net dat het stadion is uitverkocht?
Hoezo?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast jij bent echt ontzettend dom![]()
De staanplaatsen zijn omgezet naar zitplaatsen, dus dan lever je fors in.
Babel gaat Ajax kampioen makenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Overal. Zo geweldig is hij nou ook weer niet.
Ohja Rens heeft gelijk en de NOS zit er naastquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De staanplaatsen zijn omgezet naar zitplaatsen, dus dan lever je fors in.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ohja Rens heeft gelijk en de NOS zit er naast
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelf nog niks van gemerkt, maar ok.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Babel gaat Ajax kampioen maken![]()
CL kampioen
Slaat nergens op en die wilde voetbal hoe het altijd wasquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Regels UEFA. Moet SC-Heerenveen ook altijd met NieuwNoord.
Okéquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
2-7 voor Ajax
4x babel 3x Sana
3x keer gotzequote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als ik ongelijk heb neem ik de rest van het seizoen een PSV UI.
Als ze nou gewoon meer Ajax fans hadden toegelaten.quote:
Voor wat? In de Bundesliga is het ook niet fout gegaan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:38 schreef RensAjacied het volgende:
Staanplekken niet toestaan had volgens mij met veiligheid te maken.
'Gelukkig weten we allemaal dat moffen twee keer de oorlog beginnen en uiteindelijk twee keer verliezen. Laten wij nou twee keer tegen ze spelen..'quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon meer Ajax fans hadden toegelaten.
http://www.afca.nl/nieuws(...)-jodenstreek-deel-2/
Was animo voor 7.000 supporters.
Ja daar moest ik ook wel om grinnikenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
'Gelukkig weten we allemaal dat moffen twee keer de oorlog beginnen en uiteindelijk twee keer verliezen. Laten wij nou twee keer tegen ze spelen..'
Wat een site is dat zeg
AFCA.nlquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
'Gelukkig weten we allemaal dat moffen twee keer de oorlog beginnen en uiteindelijk twee keer verliezen. Laten wij nou twee keer tegen ze spelen..'
Wat een site is dat zeg
Ik weet nu al hoe ze eruit zien.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een site is dat zeg
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
JODEN JODEN JODEN JODEN!
Joden VS Moffen
Horizon site van UPC als je UPC hebt..quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:43 schreef R-woud88 het volgende:
Livestream? Die van de NOS werkt niet ofzo
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned3quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:43 schreef R-woud88 het volgende:
Livestream? Die van de NOS werkt niet ofzo
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
Zo, daar ben ik weer.
Lief doen allemaal.
nee couscousquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dan heb je vast braadworst gegeten vandaag.
We hebben je niet gemist hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
Zo, daar ben ik weer.
Lief doen allemaal.
hummels speeltquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned3
deze staat wel aan
dankquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
deze staat wel aan
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:45 schreef Jimbo het volgende:
iemand met een livestream??? http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/ doet het niet
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
deze staat wel aan
https://www.horizon.tv/nl_nl/ mits UPCquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:45 schreef Jimbo het volgende:
iemand met een livestream??? http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/ doet het niet
hahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik trollde m'n pa
Hij zei: Dortmund speelt net als Fener
Toen zei ik: Nee dit is Champions League![]()
![]()
![]()
Toen was m'n pa boos
goeie manquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik trollde m'n pa
![]()
![]()
Toen was m'n pa boos
Bedankt!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
deze staat wel aan
xDquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik trollde m'n pa
![]()
![]()
Toen was m'n pa boos
fapfapquote:
Slaat ie je nu niet dood?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik trollde m'n pa
![]()
![]()
Toen was m'n pa boos
Heldquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
deze staat wel aan
fixedquote:
Moeten ff de rust pakken... lastig daarquote:
De Nederlandse competitie is al te zwaar voor hem, laat staan CLquote:
[Champions League 12/13] Matchcenter #1quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Lekker voetbalavondje.
[ afbeelding ]
Kan je beter Dijks er neerzettenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De Nederlandse competitie is al te zwaar voor hem, laat staan CL
Dijks is niet beter.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kan je beter Dijks er neerzetten
Die kan het niveau ook nog lang niet aan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kan je beter Dijks er neerzetten
Klopt, maar wat ik van hem gezien heb was het toch wel wat beter dan Blind.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die kan het niveau ook nog lang niet aan.
'Wat beter'. Nog steeds drama dus...quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt, maar wat ik van hem gezien heb was het toch wel wat beter dan Blind.
niemand gewoon met 10 man spelenquote:
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
'Wat beter'. Nog steeds drama dus...
Ik hoop geen. Snoeks = eindbaas.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:51 schreef Friesz het volgende:
Hoeveel seconden zou Snoeks eens zijn mond achtereen dicht houden. Ik gok onder de tien seconden
Snoeks is wel goed idd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoop geen. Snoeks = eindbaas.
Na de 2-0 vinden ze het wel genoeg.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:52 schreef Stiggie het volgende:
Zou Dortmund dit tempo 90 min kunnen volhouden
Spelen kneitersnel en zetten supersnel druk
Ik zet 5 kudos in voor 7 sec!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:51 schreef Friesz het volgende:
Hoeveel seconden zou Snoeks eens zijn mond achtereen dicht houden. Ik gok onder de tien seconden
Zou fijn zijn als je het commentaar gewoon uit zou kunnen zetten, maar de stadion geluiden nog wel kon horen. Kijkt veel fijner voetbal.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoop geen. Snoeks = eindbaas.
Vind ik nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je het commentaar gewoon uit zou kunnen zetten, maar de stadion geluiden nog wel kon horen. Kijkt veel fijner voetbal.
Nope. Begint erg slordig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gaat nog niet echt lekker met Ajax of wel?
Nee, helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je het commentaar gewoon uit zou kunnen zetten, maar de stadion geluiden nog wel kon horen. Kijkt veel fijner voetbal.
Soms is dat op Sport1 wel lekker ja. Kun je commentaartaal aanpassen en dan is er gewoon niks. Alleen stadiongeluid, heerlijk snachtsquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze gokken op de counter.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gaat nog niet echt lekker met Ajax of wel?
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:
Bangquote:
neequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:55 schreef FL_Freak het volgende:
Zijn er relletjes geweest voor de wedstirjd?
Alleen schuimfonteinenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:55 schreef FL_Freak het volgende:
Nee 35 mensen opgepakt maar dat was voor overlast. Vernielingen zullen er altijd wel zijn maar er waren geen rellen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:55 schreef FL_Freak het volgende:
Dat was je toch al?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:57 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat ik ook maar Ajaxsupporter ga worden, ken ik ook naar de sjempjens liek
Nee bedankt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:57 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat ik ook maar Ajaxsupporter ga worden, ken ik ook naar de sjempjens liek
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:57 schreef Paul het volgende:
Volgens Steven welquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee 35 mensen opgepakt maar dat was voor overlast. Vernielingen zullen er altijd wel zijn maar er waren geen rellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |