Dag 3
En weer verder met de streams...
00:00
Robin is nog steeds zenuwachtig. Doet (overigens zeer goeie) imitaties van Johan Crijff, De de Boertjes en anderen..
Heeft het over het brood van Koos.
Zelfs Cruijff die Engels praat doe hij wel eng goed na !!
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 00:08]
Ze hebben in ieder geval ontzettend veel lol met het Robert Paul spelletje
BDW, Z'n imitatie van Edgar van Debiteuren Crediteuren is ook eng goed
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 17-09-2000 00:11]
Nog meer ongein over Koos z'n broodbakkunsten.
'Ze kennen je thuis niet meer terug. Dat was toch zo'n lieve man, nu loopt hij daar die kinderen met z'n broden te vergiftigen'
Ze rollen bijna over de grond van het lachen
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 00:18]
Robin zegt dat ze nu echt moeten gaan slapen omdat Georgie dat wil en hij een 'strakke blik van Georgie wil voorkomen'. Huh?
Ali zet een lied over Georgia in. Het is soms net een comedy.
0.18 uur
Ali roept: "Hé Koos jij hebt zeker nooit gesolliciteerd naar broodbakker? Want dan was je nooit aangenomen!" Iedereen giert het uit; Robin zegt: "Nee, dit kan niet." Koos zegt niks.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 17-09-2000 00:18]
Leo heeft geloof ik commentaar op het feit dat ze niet weten hoe laat het is. Daarom hebben ze moeite in slaap te komen.
Dames komen (klagen). Liggen ook allemaal wakker zeggen ze. Weet niet wie
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 00:31]
De dames zijn wakker en komen in de mannenslaapkamer zitten.
0.33 uur
Robin roept: "We naaien niet." Maakt een grappige opmerking over Koos.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 17-09-2000 00:33]
Oude puberale sexliedjes worden uit de kast gerukt.
Inmiddels blijken de dames ook nog wakker te zijn en komen de heren maar weer vergezellen.
Er bij komen liggen is oa. Desiree (kan niet goed zien wie er nog meer zijn)
BB meldt zich: "Bewoners, jullie hebben geen microfoon on"
Nu komt Desiree pas binnen. Ze gaat ook in bed liggen. Wie is dan degene die naast
Ferdi ligt?
Sfeer blijft melig. Veel grappen over Koos. Als ik hem was zou ik nooit meer een brood bakken.
0.48
Het wordt langzamerhand stiller.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 00:50]
Het begint een beetje stil te worden in de slaap kamer.
De handen moeten boven de dekens blijven en desiree vind ut erg warm in de slaapkamer (ze begint nu te klagen over koude voeten).
Een en al lach in de slaapkamer (lijken wel kleine kinderen).
Koos is wel het slachtoffer vandaag want ze maakten weer grappen over deze oude man.
Ze blijven moeite houden om stil te zijn. Vooral Ali begint steeds weer.
Koos blijkt alleen naar de WC te zijn geweest. Robin zegt dat ze nu stil zullen zijn, waarop Koos reageert:' Ik kan het bijna niet geloven'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 01:01]
Ferdi zegt: Kunnen jullie nu niet eens je mond houden en gaan slapen (op een rustige manier). Zo te zien geeft iedereen gehoor want het is nu stil in de mannenslaapkamer
01.26
Georgie en Robin zijn van plan om in een andere kamer te gaan slapen omdat het te heet is in de mannenslaapkamer. Iedereen is weer zo'n beetje aan het praten (tropische temperaturen bereiken het BB huis)
Ali begint erover dat ze vanaf morgen gaan sporten ofzo.
Robin is Rinus Miegels aan het nadoen met een Eurocard / Mastercard reclame. Na een minuut stilte begint Robin met het bed heen en weer te doen waardoor het behoorlijk gaat piepen. Ali vind het niet meer leuk en sommeert Robin te stoppen. Iedereen begint nu opeens te lachen
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 01:28]
Een van de heren vindt het toch wel vervelend voor Koos: "Wij zijn het allemaal gewent, maar hij niet..."
Toch wordt er weer een poging ondernomen om te gaan slapen en morgenochtend te gaan Tae-bo-en. De gehel poging heeft niet langer geduurd dan 3 tellen. Het gelach is weer begonnen.
De streams zijn bij mij geheel zwart en moet het doen met het geluid.
En toen begaf niet alleen het beeld, maar ook het geluid het bij mij....
01:29
" Als ik straks mensen vertel dat ik in het BB-huis hebben gezeten, geloven ze me echt niet." "Ze zeggen dan geheid dat ik droom..een fatamorgana.."
Het begint weer leuk te worden!! Koos is erg pissed op Ali omdat ie er weer met z'n grote bek doorheen begint te praten en Koos WIL SLAPEN!! Koos kan er kennelijk niet tegen dat zijn mede-bewoners de kinderschoenen nog niet hebben uitgedaan
Ali en Leo slapen nog niet en Ali heeft de kamer verlaten en is nu een luchtje aan het scheppen in de tuin
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 01:34]
gaan die mannen nou nooit slapen? ze moeten morgen nog wel een beetje de man uit kunnen hangen he! (anders zien we Kim nooit een hevige sexscene maken.....) 8
01:37
Ali is weer naar binnen en neemt plaats bij Leo in de woonkamer....de irritaties zijn begonnen
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 17-09-2000 01:45]
Ali en Leo gaan terug naar de slaapkamer en barsten meteen in lachen uit. Ali gaat op de gang staan om uit te lachen. "Die is rijp voor een inrichting", mompelt Koos.
1:57
Zitten nog steeds te giebelen...je zal er 100 dagen mee moeten slapen
Koos is nu echt kwaad, zegt als dit zo door gaat dat hij naar de dagboekkamer gaat en dat hij dan vrijwillig weggaat.
[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 17-09-2000 01:59]
Mot in de tent. Robin en Koos discussiëren met Ali omdat ie z'n bek niet kan houden. Koos stapt morgen naar de dagboekkamer, kondigt ie aan, want dit houdt ie niet vol. Koos vindt het lastig om als spelbreker te worden gezien. Koos zegt tegen Ali: "Tien keer dezelfde mop vertellen, dan is ie niet leuk meer."
2.02 uur
Ali zegt: "Dan ga ik wel buiten slapen, dat ben ik gewend." Robin zegt dat Ali niet zo dramatisch moet doen. Desiree mompelt er af en toe ook tussendoor, kan 'r niet verstaan.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 17-09-2000 02:02]
Koos heeft net gezegt dat hij als eerste vrijwillig weg gaat als het zo door gaat. Koos wil slapen en Ali blijft maar slap lullen en 10 keer dezelfde grap. Ali wil buiten slapen maar de groep wijgerd dat ook weer. Koos gaat in ieder geval morgen naar de dagboekkamer om aan te geven dat hij die grappen ZAT is.
Koos sliep bijna maar Georgie klopte op de deur en toen schrok Koos wakker.
Ali ligt nu (terrecht) in de tuin!!
Dat het nog zo leuk kan zijn midden in de nacht
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 02:04]
Leo oppert dat ze de stemmetjes niet hadden moeten doen omdat ze daar zo melig van zijn geworden. Koos vindt dat onzin. Hij is net even naar de wc. Robin doet nu hetzelfde, Ferdi smeert 'm ook. Ze hebben het er maar druk mee.
2.06 uur
Desiree vindt de hele situatie 'wel leuk'. Ferdi zegt dat het er elke nacht zo aan toegaat. Ze praten over ALi, die buiten ligt. De verwachting is dat ie binnen 5 minuten terug is.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 17-09-2000 02:05]
Ali geeft aan dan wel buiten te gaan slapen en loopt met z'n boedeltje onder zijn arm richting deur. Er klinken veel protesten van de anderen.
Ali: "Ik slaap wel vaker buiten...laat me maar.." "Ik slaap overal"
Robin houdt met alle geweld Ali tegen en snapt niet waarom er zo dramatisch gedaan moet worden.
Het hele huis is in rep en roer en het merendeel is het bed uit.
Desiree: "Ik vind dit wel leuk"
Koos: "Maar jij wou toch ook slapen"
Desiree: "ja..maar vindt het wel leuk"
Ali is inmiddels vertrokken uit de slaapkamer.... Er wordt nog een laatste opmerking geplaatst voor dat de zoveelste poging tot slapen wordt ondernomen.
"Wie nu nog wat zegt, gaat in z'n nakie buiten slapen"
Ali schijnt echt buiten te slapen volgens Ferdi, cam 4 staat wel op de tuin gericht, maar kan niet zien of hij er ligt.
[Dit bericht is gewijzigd door renaisy op 17-09-2000 02:18]
Af en toe beweging, iemand draait zich om, gebeurt ook op de donkere tuincam. Het lijkt allemaal of slapen, maar of ze ook echt allemaal in dromenland zijn? Lijkt me lastig met dat irritanten geluid. Hopelijk wordt er zo een wakker.
Helaas niet te horen wie het was
Verder gebeurt er helemaal niks, iedereen slaapt, er ligt iemand flink zwaar te ademen, soms te smakken en snurken zelfs. Met enige regelmaat wordt er flink gewoeld ook. Wie het is kan ik niet zien, is het allemaal te donker voor.
zo, dit vat iig de laatste dikke anderhalf uur wel weer samen...
Alles en iedereen slaapt nog steeds, ik ga dat nu ook maar eens even doen. Verslaze daluk...
De heren maken niet echt aanstalten om uit de veren en in de benen te komen..
09:45
Een van de dames (kan niet goed horen wie) maakt een van de heren (kan nog steeds niet goed horen wie) wakker.
"Good morning this is your wake-up call"
"Ja, doet dat maarrruh..." en toen viel het geluid uit. De man klonkt NIET geamuseerd.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 17-09-2000 09:45]
Koos heeft slecht geslapen en daardoor last van zijn rug.
Koos zit met de vrouwen op de bank en zegt dat hij overweegt om op te stappen. De vrouwen proberen het uit zijn hofd te praten en bieden hem aan bij hun op de kamer te komen liggen.
Koos stemt toe maar blijft knorren....
Desiree: "Volgens mij zijn ze op de deur gericht"
Ferdi: "Nou, die zijn gewoon op onze KOP gericht hoor, de hele nacht al..."
De bedden schijnen niet lekker te liggen. Er wordt door zowel Ferdi als Desiree over geklaagd.
Desiree en Ferdi verlaten de slaapkamer...
Desiree heeft nog steeds lst van d'r arm na de wespensteek.
Ze vraagt of Ali nog buiten heeft geslapen. Iemand meldt dat 'ie er nog steeds ligt en ze verdwijnt meteen naar buiten.
Jolanda gaat zich twee keer douchen. Hieke is hetzelfde van plan en is daar nogal enthousiast over.
Kim doet inmiddels haar haar.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 17-09-2000 10:12]
Ali heeft inderdaad in de tuin liggen slapen.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 17-09-2000 10:22]
Koos verdwijnt de badkamer in. Hij kijkt lichtelijk geïrriteerd. Een halve minuut later komt 'ie weer terug en neemt plaats op de bank.
De bewoners vragen zich af hoe laat het is. Leo denkt dat het rond een uur of 7 is. Kim is het daarmee eens. Koos denkt van niet, want 'op zondag maak je iemand niet om 7 uur wakker'.
Bianca en Ferdi hebben het over Australië. Ferdi heeft in hetzelfde plaatsje als Bianca gezeten. Zat in een hotel met alleen maar Nederlanders.
Niemand maakt vooralsnog aanstalten om aan het ontbijt (inmiddels bijna lunch) te beginnen.
Georgie, Robin, Annet, Hieke en Jolanda zijn buiten en doen gymnastiekoefeningen.
Georgie trekt zich een paar maal op aan het klimrek. Verder is niet echt te zien wat er buiten gebeurt.
Ferdi heeft het over het volkslied van nieuw-zeeland. Schijnt ook bizar te zijn. De mensen staan op en springen en roepen BOEJAKA BOEJAKA (?!?!)
Kim zit er een beetje verveeld bij. Koos probeert zich met het gesprek te bemoeien, maar die is waarschijnlijk nog nooit buiten Nederland geweest.
Verder worden er nog steeds vakantieverhalen verteld, door Ferdi en Bianca. Kim zit erbij te gapen, niet normaal.
[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 11:07]
Kim lijkt inderdaad nogal moe. Het was een foto van een Jeep die ze aan het bekijken waren. Foto van Bianca geloof ik. Kim lijkt soms met ogen open te slapen
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 11:08]
Annet mompelt iets over spitskool. Jolanda denkt meer aan prei door de salade.
Leo heeft z'n shirt uitgedaan en loopt nu in z'n grijze hemd rond.
Op de achtergrond hoor ik Kim zeggen dat haar 'toffels van South Park zijn. Kenny om precies te zijn.
Annet rookt onderwijl. Dus binnen. Zoveel mensen roken niet in de groep. Vraag me af of dit nog conflict gaan opleveren.
11.34
Robin zegt dat hij ipv wielrennen nu wel de politie zou willen. Leo ziet hem dat wel doen.
[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 11:34]
Wacht, volgens mij haal ik wat namen door elkaar. Help me!
[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 11:38]
Een van de mannen voert de kippen. Ik zie op 2 stream nu hetzelfde beeld, maar de ene loopt drie minuten achter op de andere, of zoetis. Heel weird. Ik zie alles twee keer gebeuren.
11.50
Men ontbijt met zijn allen. Er wordt gepraat over het feit dat er mensen achter de muren zitten die je niet kent. Een van mannen (volg niet wie het zegt) heeft gepraat met ene Marcel 'die ik helemaal niet ken'. Zouden cameramensen toch weer in gesprek raken met de bewoners? Ik dacht dat ze dat vorig jaar verboden was.. En hoe weten ze dan zelfs namen?
[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 11:48]
Koos spreekt tijdens het ontbijt iedereen toe over zijn slaapproblemen, omdat iedereen 's nachts zo'n herrie maakt. Hij heeft de DBK beloofd dat hij het er nog even over zou hebben. Hij geeft aan ook 'seksuele verhalen te kunnen vertellen, daar gaan jullie oren van klapperen'. Maar als de humor platvloers wordt, heeft hij er moeite mee. Een van de mannen voelt zich duidelijk aangevallen en vindt dat ze niet met iets hoeven op te houden om dat een van de bewoners het niet leuk vindt.
Koos geeft aan dat als het zo doorgaat, dat hij het echt niet volhoudt. Op een andere kamer gaan liggen (voorstel van Jolanda) zal volgens Koos niet helpen.
[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 11:55]
11.54
Leo vraagt het woord. Zegt dat Koos niet voor niks naar DBK is gegaan. Ali blert er doorheen. Leo zegt dat hij z'n mond moet houden. Dat hij altijd overal doorheen praat. Ali vindt dit niet leuk. Zegt dat het zo niet door moet gaan, anders gaat hij weg.
Zegt nu dat hij alleen bepaald waar hij zelf slaapt. Hij gaat of in de tuin of op de bank slapen, en de rest kan het bekijken.
Leo zegt dat het eigenlijk een klein probleem.
Ali zegt nu dat hij na 2 dagen Koos door en door kent. Hij weet z'n probleem. Koos heeft z'n nachtrust nodig. Daar moet de rest respect voor hebben.
*ed. note* Ik herinner met Ali gisternacht met het hoogste woord.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 11:59]
12.14
Jolanda praat met Ali, en zegt tegen hem dat hij beter moet luisteren naar Koos, en het minder over zichzelf moet hebben. Ali staat boos op en zegt dat hij dan wel vertrekt uit het huis, als ik het goed begrijp. Geluid valt steeds weg.
[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 12:16]
Darius : ik nie luistere naar Koos?
Laat maar, in de echte wereld zouden wij nooit vrienden zijn. Dat had ik meteen al gezien. Ik mag jou niet zo.
Darius verlaat de eetkamer
Jolanda : nou, dat weet hij iig 1 iemand die hij moet nomineren.
Trouwens.. KIM ROOKT.. fout hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 12:20]
12:11
Ali kan z'n mond niet langer houden en meldt dat 'ie het zo erg vindt voor Koos en dat het hoofdzakelijk bij hemzelf vandaan komt.
Iedereen is het met hem oneens omdat hij niet de enige was.
Ali vindt wel dat als hij moet veranderen dat hij dan zichzelf niet is.
Ali vindt 't trouwens: "Geen probleem. Mij krijg je niet klein.."
Hij richt zich tot Jolanda: "Jolanda, jij vindt dat ik veel te vaak aan het woord ben".
Jolanda vindt alleen dat hij heel vaak in herhaling valt.
"Ik geloof wel dat je zo bent, maar je wilt jezelf ZO neerzetten terwijl als je één keer zegt ik ben zo en zo dan weten wij het ook wel. Maar je draait het meteen naar jezelf, en dan doe ik wel dit en dat, maar je luistert helemaal niet meer naar wat Koos zegt..."
Ali: "Laat maar gaan.. In het echt had je toch ook nooit een vriendin van me kunnen zijn. Denk dat ik zo wel duidelijk ben"
Koos: "Eergisteren zit je nog op te schrijven dat we twaalf vrienden zijn"
Jolanda: "Nou, dan weet je in ieder geval al één persoon die je moet nomineren"
Ali loopt boos de woonkamer in. Desiree vindt niet dat Ali dat op die manier had kunnen zeggen. Jolanda is toch zichtbaar aangeslagen door Ali's woorden.
Koos: "Niet huilen nou he ?"
Jolanda: "Nee joh"
Koos wrijft even over haar schouder.
Koos z'n favoriete spel is rummikub, mocht het iemand boeien.
Koos meldt trouwens dat 'ie altijd verliest en daar niet tegen kan. Koos kan dus niet tegen zijn verlies...
Bewoners zijn de vuile was aan het uithangen.
Georgie (volgens mij) komt uit de dagboekkamer en heeft volgens mij gevraagd waar het afval heen moet (hij kreeg als antwoord ergens bij een deur).
Bewoners zetten ut afval bij de deur
Annet:......
Ali:.....
Koos: "Heb jij het gevoel dat ik je in je rug hebt aangevallen ?"
Ali: "Nee in principe niet, maar denk beter dat we er met z'n tweeen over hadden kunnen spreken."
Koos: "Ik wou je helemaal niet aanvallen, het was de hele groep, daarom zei ik het ook."
....en toen viel me geluid weer weg....
Georgie: "Heb je nooit in een winkel gewerkt ?"
Desiree: "Nee, jij wel ?"
Georgie: "Ja vroeger.."
Vervolgens laat Georgie Desiree zien hoe je het beste de shirts kan opvouwen
*Georgie en Desiree staan in de keuken, waarbij Georgie het aan haar voor doet en uitlegt hoe ze brood maakt.
*Koos, Ali en ? zitten in de woonkamer nog steeds te praten. (geen geluid)
*Ferdi en Bianca zijn aan het tafeltennisen
*De overige dames zijn elkaar aan het opmaken aan de eettafel.
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 17-09-2000 13:21]
Ze gaan morgen aardappelsalade maken...maar eerst moet er dan mayonaise gebrouwen worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 17-09-2000 13:21]
Het maken van brood lijkt een hoog interessant bezichtigings waardig element te bevatten, want de keuken stroomt behoorlijk vol, ze hangen nu om Desiree en Georgie heen.
(geluid weg - stilstaandbeeld)
NEEEEEE... nu begint een van de dames een complete aria in te zetten! Het lijkt wel of alle kandidaten geworven zijn bij regionale talentenjachten
[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 13:54]
14:00
Alle 2 de streams staan op de woonkamer en Aladin houdt niet op met het gekrijs
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 13:58]
Robin wil horen welk lied het is en Ali loopt weg! Hij roept: kut zooi ik kan alles zingen maar dat lied niet.
Als ik dat nummer hoor dan breekt er gewoon iets. Ik ben niet snel aan het huilen te krijgen.
Desiree stroost 'em weer.
Ali wil niet dat mensen dit van hm zien. Staat samen met Desiree tussen de handoeken. Vertelt dat er en cd opgezet moest worden omdat hij het zelf niet kan zingen.
Desiree: Ik weet precies hoe je je voelt.
Ali: Het moet niet te ver gaan want dan trek ik het niet meer. Ik wil niet dat mensen mijn zwakte zien. Laat mij het maar thuis doen op mijn manier. Thuis met de gordijnen dicht kan ik zielig zijn zonder dat iemand het ziet.
Ali: ik hoop dat ze het niet uitzenden want als me zoontje thuis ziet dat ze vader jankt! (snik snif enzo..)
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 14:06]
Ali blijft maar janken!! Hij loopt maar (terrecht) op zichtzelf af te zeiken.
Ali hoopt ook niet dat dit wordt uitgezonden (helaas het is live op internet).
Ow wat ben ik zwak loopt ie maar te zeuren. Ik weet alleen niet welk nummer ie zong waarvan ie zo moest huilen omdat het geluid daarvoor even uitviel
Ali loopt echt de hele tijd de redactie om te praten dat ze dit niet moeten uitzenden. VOO zal dit natuurlijk wel uitzenden: KIJKCIJFERS
Ali loopt maar te zeuren dat zijn zoontje dit niet mag zien. De handdoek waar ie nu in loopt uit te huilen ruikt naar zweetsokken.
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 14:12]
Heftig moment wel dit. Er gebeurt nu geloof ik eindelijk eens iets. Kan er niks aan doen, maar ben toch onder de indruk. Desiree zegt ook wel goeie dingen: eerlijke, open meid wel, lijkt het.
[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 14:14]
Volgens mij is het een Queen nummer waar hij zo van overstuur is geraakt!! Queen schijnt ook van Persische afkomst te zijn.
Ali wil ook niet dat mensen zien welke problemen hij heeft, het gaat om de herinnering van het nummer
Ali loopt ook maar op te scheppen dat hij iedereen wel onder ogen krijgt die nu naar de roddelbladen gaat of iets over hem beweren
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 14:20]
Ali: Al hadden ze mee miljard geboden ik ga niet de bus in. Met zijn 12en in 1 bed . Echt niet. Je kan het aan iedereen vragen ik zweer het op mijn moeder en mijn zonntje, als ze een miljard hadden bijgeschreven op mijn rekening was ik niet die bus in gegaan!
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 14:24]
Het begint een beetje eentonig te worden en Ali loopt maar te schelden en te zweren op z'n zoontje.
Is dit de Persische mentaliteit???
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 14:27]
14:35 Koos wil ook het washok in.
Ali is nog erg dwars en loopt nog steeds te zeuren, hij is al wel iets rustiger.
Het liefste zou ik alleen voor arme mensen zorgen, pleur op met al je geld ik heb geen geld nodig.
heeft het nu over platencontract en dat het geld naar een goed doel gaat (een percentage)
loopt nu te zeiken over dat mensen alleen over geld geld geld zeuren en dat hij alleen van pure mensen houd.
[Dit bericht is gewijzigd door MrUgly op 17-09-2000 14:36]
Oke, was ik op de vorige pagina van dit topic nog onder de indruk, NU heeft het wel lang genoeg geduurd. Zo maak je problemen wel heel groot. Hoe lang is Ali nou al bezig zijn complete zieleroerselen voor ons uit te storten, een half uur ofzo?
[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 14:34]
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 14:33]
ALi loopt te roddelen over Koos, deze stond net even mee te luisteren in het berghok en ALi doet weer even vriendelijk en zegt tegen Koos dat ze zo gaan schaken. Koos loopt weer weg (hij heeft denk ik gehoord dat de roddel over hem ging).
Ali zegt ook dat iedereen moet oppleuren en dat het hem niet om het geld gaat. "pleurop met je geld"
14.44
Ali verkondigd ook dat hij NOOIT alcohol zal drinken omdat hij geen ongelukken wil veroorzaken in het verkeer. Hij vind ook dat niemand het recht heeft hem te kwetsen
KOOS slaapt trouwens vannacht in de meidenslaapkamer.
Ali + de rest gaan uit het berghok om weer terug te keren bij de rest van de bewoners.
Een aantal andere bewoners zijn nu aan het ping pongen in de tuin
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 14:46]
[Dit bericht is gewijzigd door MrUgly op 17-09-2000 14:45]
Ali loopt naar het Berghok en Desiree gaat hem achterna, Desiree troost hem..
Ali: "Dit zijn dingen die ik niet wil dat mensen van me zien."
"Het heeft niet met heimwee te maken...het geeft me alleen zo'n gevoel"
Desiree: "Dat heb ik ook met sommige nummers, daarom luister ik er nu express niet naar."
Ali: "Daarom zing ik ook alleen maar ballads"
Ali: "Ik wil niet dat mensen mijn zwakte zien"
Desiree: "Waarom niet ?"
(geluid valt weg..
)
Ali: "Ik ben geen moederskindje"
"Ik heb gevoelens man, als die eruit komen is het over en uit....die kanik niet tegenhouden"
(geluid valt weg)
Ali: "dit is fok!king shit man..er zijn mensen die dit niet van mij verwachten, ik kan dit niet maken.."
(geluid valt weg)
Ali: "Als ik onder de douche sta stroomt er genoeg water en kun je het niet zien, dan komt het vaak zo bij me los.."
(geluid valt weg)
Ali: "stom, stom, stom..waarom ben ik erover begonnen, ik kenmijn zwakte en toch begin ik erover.."
(geluid valt weg)
Ali: "Toen ik mijn zoontje zag op de rode loper, wist ik niet wat me overkwam man, toen dacht ik bij mezelf wat ben ik een egoist, wat een lul ben ik toch..ik verdien het gewoon niet om hier te zijn"
(geluid valt weg)
Ali: "Ik had nooit verwacht dat ik uitgekozen dat ik hier mocht komen....ik heb al zoveel afwijzingen gehad in mijn leven"
Desiree: "Niemand had het verwacht...maar je zoontje is toch in goede handen nu ?"
Ali: "Ja hij is bij zijn moeder, en dat is de beste moeder die je maar kunt bedenken...."
Desiree: "Das toch het belangrijkste"
Ali: Ik wil niet dat ie dit ziet...iedereen kent me als een sterk persoon en nu zien ze mij janken.."
(geluid valt weg)
Ali: "......die ben ik kwijtgeraakt, was een fijne vent...."
(geluid valt weg)
Ali: "Ik zeg altijd, zorg dat je voor de buitenwereld er goed uitziet, dat je vrolijk bent, dat ze kunnen zien dat het goed met je gaat."
Desiree: "Je moet jezelf blijven"
(geluid valt weg)
Ali: "Ik wil niet dat mensen zien dat ik problemen heb"
Desiree: "Dat hoort er ook bij...dat is het leven"
(geluid valt weg)
Annet is inmiddels ook het berghok ingelopen..met z'n drieen staan ze tussen het wasgoed.
Ali: "Dit hoort niet in de groep thuis...dit hoeft mijn zoontje niet te zien."
(geluid valt weg)
Ali: ".....daar baal ik ook wel van zij (red. Jolanda) heeft ook kinderen, die zien het ook."
(geluid valt weg)
Ali: "...als ze het hebben gezien, dan maken ze me voor ik weet niet wat uit...bellen ze de roddelbladen..."
(geluid valt weg)
Ali: "ik ben heel duidelijk in mijn woorden, ik ben een open boek..ik zeg wanneer iets me niet zint.."
(geluid valt weg)
Annet probeert aan te geven waar mensen ich aan kunnen gaan ergeren bij Ali..doordat hij steeds op de voorgrond wil zijn, steeds iedereen overstemd en continu alles herhaald
(geluid valt weg)
........
Desiree:: ..."Dat heeft te maken met zelfvertrouwen"
(geluid valt weg)
Annet: "Je moet niet iemand gaan veroordelen die je niet kent"
"Je kent haar helemaal niet" (red. dit gaat ws over jolanda)
Koos komt storen..
Annet: "Wat moet je hebben koos ?
Ali: "Het schaakbord zeker koos..."
Ali: "We gaan zo nog even een potje schaken Koos"
Desiree: (naar ali) "Gaat het weer een beetje ?"
(geluid valt weg)
Ali: "Als je mij wilt kijg je wie ik ben en niemand anders...mijn broers hebben ze meegekregn, maar mij niet"
"Ik ben zo als ik ben, wil de wereld graag verbeteren"
(geluid valt weg)
Ali begint opnieuw te huilen...
Annet is anders gaan zitten, Ali heeft nu aan beide kante een dame zitten die hem probeert te troosten.
Ali: "Als ik mocht kiezen...ik hoef geen dure dingen, geen geld..."
Annet: "Zal ik je iets grappigs vertellen...wat jij nu zegt.."
(geluid valt weg)
Annet: "....als het je echte vrienden zijn, snappen ze het wel"
Ali verteld dat ie heel veel vrienden en kennissen heeft wel 2000 stuks
Desiree: "Dan win je vast wel joh, al die mensen die gaan bellen"
Ali: "Als ik de hoofdprijs zou winnen, zou ik het geld gebruiken voor oa. prostituees die eruit willen komen.."
(geluid valt weg)
Ali: "Het leven is zo als het is..je kunt het niet mooier maken en niet lelijker..ik zie zo als het is, nuchter." "Daarom drink ik ook geen alcohol, rij vaak auto"
"Wil graag iedere dag goed en nuchter terugkijken op de vorige dag...zien zo als het is"
(geluid valt weg)
Ali: "....daarom zeg ik ook ik wil haar niet kwesten, zij is ook moeder (red. Jolanda), zij heeft ook mensen die om haar geven. Op dat moment kwam het er zo uit zo als het bedoeld was"
Annet en Desiree: "Das dan toch ook eerlijk ?"
(geluid valt weg)
----- hoor nu het geluid van een andere ruimte ik heb toch echt maar 1 stream open
------
(geluid valt weg)
De streams laten mij nu de tuin zien...helaas...
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 17-09-2000 14:59]
Het is nu wachten tot de pannen wat afgekoeld zijn (de olie is te heet) en de volgende partij aardappelen kan erin.
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 17-09-2000 15:04]
In de dagboekkamer werd net verteld dat de kippen te weinig eten krijgen en dat ze dus zijn ondervoed
[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 15:19]
[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 15:28]
Wat ze zelf heel jammer vond was dat er geen naam aan verbonden zit en dat ze de redactie/regie aan moeten spreken met Big Brother.
Verder spreken ze de ervaringen van vanmorgen weer door. Jolanda voert voornamelijk het woord. Jolanda heeft niet het gevoel dat ze iets verkeerd heeft gedaan of heeft gezegd. Ze heeft paar keer vandaag nog geprobeerd er met Ali over te praten, maar die slaat het steeds af. Jolanda heeft nu zoiets van; "jammer dat het gebeurd is, niets aan te doen maar laten we er geen drama van maken."
De "stem" vraagt aan Annet of ze misschien haar zendertje wil plaatsen op het groene jasje op dat het vreselijkstoort en schuurt.
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 15:59]
16:43
Kan het nog erger: hints
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 16:41]
Nu gezellig Hints aan het spelen. Middag verloopt erg rustig na de jankbui van Ali.
Het AVRO gehalte komt nu naar voren, na wie van de 3 dus nu Hints
16.45
Het eerste woord was "Goeden Tijden, Slechte Tijden". Lekker origineel dus.
16.48
Het tweede woord was "Berenbotje"
16.50
Het derde woord was "ramboo"
Dit woord ging slecht, het is niet geraden.
Nu hebben ze het erover dat de camera rechtstreeks in iemand broek kan kijken, ik weer alleen niet bij wie het was, het was in ieder geval wel een nieuwe broek
16.54
Koos doet niet mee met het spel, ze vragen wel of ie een goed woord weet maar hij houdt zich een beetje afzijdig en doet niet mee en komt er niet bijzitten
16.56
Ali denkt leuk te zijn en doet net alsof hij telefoneert (immitatie telefoon). Hij begint een heel gesprek tegen een 'virtueel'persoon. De bewoners zouden het wel leuk vinden als ze een radio hadden
Ali heeft het er nu over dat hij 's nachts meestal om 02.00 / 02.30 uur naar bed gaat, het valt me trouwens op dat Ali meestal aan het woord is in het huis.
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 17:00]
17:08
Ferdi en Robin duiken het bed in. Ze gaan voorslapen zeggen ze. Beide streams nu op de slaapkamer.
17:12
Ik denk dat ze bij de redactie ook aan het pitten zijn: 1 stream op een slaapkamer waar geen moer gebeurd en 1 stream op zwart
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 17:09]
De kippenstream is op dit moment het leukste: 1 kip is aan het eten (wat wil je als je ondervoed wordt) en een andere kip probeert 'em van achter aan te vallen! Maar goed dat ze worden gescheiden door een stukkie gaas
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 17:21]
Aladin heeft ut nu over zijn gemiste penalties.
Nu beginnen ze over Pierre v H en Ronaldo (deze schijnen ook slecht te zijn in pennalties).
Koos verteld dat ie in Heerhugowaard woont
Aladin woont in de buurt van Zoetermeer.
Er is ook iemand die in Someren woont
Jolanda woont in de buurt van Haarlem (of Haarlem zelf, zag ik in het introfilmpje).
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 17:23]
17:29
Ali heeft in de DBK aangegeven dat hij niet wil dat zijn jankbui uitgezonden wordt. De DBK: Wij bepalen wat we uitzenden en wat niet. (Super!) Ali heeft gevraagd of ze dan zijn famillie wilden waarschuwen want hij wil niet dat zijn zoontje het ziet.
17:32
Koos vertled dat hij geen 'peeuwer' is. Men kent het woord niet. Een peeuwer is iemand die de hele dag loopt te janken.
Hmm... een Ali dus
17:34
Aladin wil de kippen eruit stemmen. Ik stel voor dat we de kippen op zijn gezicht zetten
17:36
Geluid (geen beeld) van Jolanda die verteld dat ze nog pissed is op Aladin.
Jolanda: Hij moet de sfeer niet gaan verzieken. Het moet op een gegeven moment over zijn.
17:46
Iedereen duikt zijn nest in. Desiree en Kim vinden dit niet leuk. Desiree wil ze wakker gaan houden. Ze vindt het prima dat ze een uurtje gaan liggen maar niet 3 of 4 uur gaan liggen pitten.
17:54
Aladin nodigt zichzelf uit bij Robert ten Brink:
Heb ik ook nog verteld tegen de redactie dat ik heel graag wil optreden bij All You Need is Love. Als ik dat mag doen dan is mijn doel berijkt. Ik heb wa met dat programma. Robbert ten Brink vindt ik ook een toffe gast. Daar heb ik respect voor. Hij heeft 6 dochters geloof ik.
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 17:55]
Zo, ik heb ook mijn bijdrage geleverd.
18:57
De Stem vraagt of Hieke haar petje achterstevoren wil zetten. Ze doet het meteen.
19:00
Er komt weer wat leven in huize BB. Leo duikt onder de douche, Koos naar de plee en Robin schijnt zich ook weer tot de levenden hebben begeven en praat met Hieke.
Aladin en de twee suikerspinnen zitten in de woonkamer.
19:04
AHA! Nu gaat het interessant worden: 2 dames gaaan het bad in!!
Hiek gaat als eertse en daarna Kim, daarna wil Hieka haar benenen gaan scheren...
GODVERDEGODVER! DIE STREAM OP DE BADKAMER EN GAUW!
19:09
Ze zijn niet tof bezig bij Veronica. 2 streams op het tafeltennis en af en toe een sneak peak in de badkamer
19:11
AARRGGHH!!!! De camera's beslaan door de hitte van het water
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 19:11]
Het begint leuk te worden, die 2 dames die gaan baden (de muntjes zijn er net ingegaan).
MAAR DE REGIE GAAT DE HELE TIJD NAAR DE PING PONG TAFEL BUITEN
Water was eerst koud maar nu schijnt ut heel erg heet te zijn (gloeiend heet).
Camera is een beetje aan het beslaan het beeld wordt slechter
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 19:12]
De camera's beslaan ervan ..NEEEEEEE
Buiten zijn 2 heren aan het tafeltennissen
De dames zijn aan het discussieren hoe ze het moeten doen. Dit zenden ze toch niet uit zeggen ze
Volgens mij mag Hieke eerst. Ze verstopt zich in de douche.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 19:17]
ze zijn druk bezig het bad te vullen. Kippen zijn rustig aan het pikken op de kippenstream.
Het water begint nu koud te worden (het muntje is op).
Leuk gezicht om de dames zo bezig te zien.
19:14
Er wordt gesproken over schuim maar ze hebben alleen badolie. Mij benieuwen hoe ze dit gaan oplossen
19:17
Bianca is nu alleen en gaat eerst de douche in... er komen allemaal kleding stukken om de deur heen zeilen....het water van de douche looopt... Bianca zingt...De stream doet het nog steeds...vol spanning kijken wij naar de deur..Een grote gele handoek heeft ze om....ze schiet snel in een witte badjas....gele handoek gaat over het bad heen..ze moet lachen om het geluid van de camera die haar heel hard probeert bij te houden...ze roept: ik ga van ze winnen!...er komt nu ook een rode handoek aan te pas en ze krijgt hulp van Annet en Hieke...de ander camera heeft vol zich! haha!..wat een gestuntel...
Volgens mij wordt er express geen zoom gebruikt
Annet roept dat ze een foto hier van had willen hebben....internet roelz
Bianca zit nu in bad met allerlei handoeken eroverheen..
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 19:24]
Ze legt allemaal handdoeken over het bad, met het plan er zelf onder te kruipen.
Ze houden aan een kant een handdoek omhoog.. naar wat ze denken om de camera af te schermen. Maar de camera aan de andere kant registreert alles. Niet dat dat zo heel veel is. Bianca kruipt in het hete bad. Er moet toch wat koud bij, om brandwonden te voorkomen
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 19:23]
Ze zit nu in het bad en het is erg HEET!! Ze gaat een boek lezen ohh nee toch niet
Annet en Hieke helpen Bianca met het instappen. Kim kijkt toe.
Blijkbaar is het water te warm, ze komt er weer uit. Nadat Hieke er koud water bij heeft laten lopen zit ze er nu dan eindelijk in.
We leuk hoor, zo'n badtentje
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 17-09-2000 19:26]
In de tuin staan Koos en Ferdi te tafeltennissen Afgewisseld door Robin en Leo. Annet en Kim lijken verdiept te zijn in een boek aan de eettafel.
Green Ali komt efkes wat uit de kast in de hoek halen. Uiteraard zingt hij. Bianca vraagt een verzoeknummer aan, Memories geloof ik. Wat bezielt haar? De warmte moet haar bevangen hebben.
19.37
Bianca wil er uit. Ali staat voor de spiegel z'n Oud-Perzisch Borstelritueel uit te voeren.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 19:39]
[edit]
het verzorgen van een werkend plaatje
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 17-09-2000 19:59]
Ze hebben het nu over de studie die Kim doet.
Ik hoor steeds geschreeuw. Weet niet of dit uit de tuin komt of zo. Het komt in ieder geval niet uit de badkamer. Het is iemand die 'HEY' roept.
19.49
Nu zitten beide dames op de rand van het bad. Op 2 streams zien we hen hun benen scheren. Joepie.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 19:51]
hmmm helaas...Kim gaat badderen in haar badpak. Ze heeft inmiddels haar make-upje verwijderd. En is zich aan het omkleden in de douchecabine. Na het een beetje onhandig uitstappen van Bianca ligt dan ook eindelijk Kim in het bad. (dit alles onder het toeziend oog van niemand minder dan Ali)
Het bad alleen was niet voldoende voor Bianca, haar voeten krijgen nog even speciale aandacht in de vorm van een voetenbadje.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 17-09-2000 19:54]
Ze rijdt al paard sinds ze 6 was. Twee jaar geleden moest ze een paard testen of hij geschikt was om tijdens een feest in het dorp voor de wagen te lopen. Vond ze wel leuk. Maar, vanaf dat ze op de bok ging zitten ging het mis. Ze kan zich achteraf niks meer herinneren, maar het schijnt dat het paard de bosjes is ingerend, en er weer uitkwam zonder kar, maar nog wel met Kim die met haar laars in de teugels was verward. Paard trok haar 500m over het asfalt voort.
Ze raakte uiteindelijk bewusteloos waardoor de slap werd en de laars uitging. Ze lag daarna heel lang in het ziekenhuis, had hersenbloeding en wat al niet meer. Ze zegt dat ze heel erg geluk heeft gehad dat ze er nog is. En dat haar gezicht niet beschadigd is geraakt.
Ze was gelijk daarna bij kennis, tot aan dat ze in slaap werd gebracht voor de operatie(?) maar dat stuk is ze helemaal kwijt. Bijna een week zegt ze. Kan ze zich helemaal niks van herinneren.
Kim woonde vroeger op boerderij, met veel weiland eromheen. Toen kreeg ze voor haar verjaardag een eigen paard! Het paard heette Ernie. Moest weg toen ze gingen verhuizen.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 20:03]
Nog steeds geen naakt te zien, of wel..., nee , toch niet, volgens mij zijn ze aan het ontharen. Schijnt een behoorlijke klus te zijn dat ontharen, daar zijn toch chemicalien voor?
[bedank mode]
Tuur bedankt knorretje
[/bedank mode]
20:06
Wantrouwige Aladin weet het natuurijk weer beter: Het is iemand van de beveiliging en het is nu half tien.
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 20:07]
de ontharingsklus lijkt bijna voltooid te zijn, de laatste lootjes wegen het zwaarst...
Kim gaat nu verder met haar gezicht, maar dat lijkt me niet nodig. De boys schreeuwen opgelucht, het werk zit erop. Ze kennen de tijd, het is 19:45 roepen ze (het is nu 20:05), ik hoor gekreun, wat doet Bianca onder de douche?
Er wordt van buiten geroepen dat het kwart voor acht is. Koos denkt meteen aan een complot en denkt dat de stem ook van een BB medewerker is om hun tijdschema in de war te gooien.
Heerlijk de paranoide slaat al toe
Bianca roept: "wat lekker", wat ze daarmee bedoelt blijft nog ff onduidelijk.
Help!!!! Bianca gaat zich in haar gezicht scheren, wat een beest...
Door het masker kan ik niet zien wie het is. Maar veronica heeft interesante beelden van iemand die het bad schoonmaakt en dan een masker op gaat doen.
Er wordt om Leo geroepen. er wordt hilarisch geschreeuwd om het beauty masker.
Kim maakt zich nog mooier
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 20:19]
Ali zegt dat hij Acda & de Munnik is tegengekomen bij een benzinestation en er mee heeft gepraat ????
20:17
Diverse uitgaangsgelegenheden in de regio Rotterdam worden nu door Ali en Georgie besproken
[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 17-09-2000 20:20]
P.S. graag gedaan hoor Tuurr
Bianca komt zo nu en dan ffies gluren
Ik zie al een tijdje twee streams met een lege eettafel. En ik hoor een hoop gelach van twee dames, maar van wie dat is me een raadsel.
22:00
Jolanda is Leo weer aan het masseren. Ik denk dat leo Jolanda wel leuk vindt gezien al dat gemasseer.
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 17-09-2000 22:01]
Op de bank wordt verder gesproken over het missen van de olympische spelen en ander gebrabbel over sport.
[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 17-09-2000 21:56]
Daarna zegt hij dat hij een stijve nek heeft. Jolanda masseert z'n nek.
22.00
Het is etenstijd. Iedereen gaat aan tafel
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 22:04]
Een hartstochtelijke knuffel tussen Leo en Jolanda, wat moet ik daar nu weer van denken? Wie hoort nu bij wie? Nu volgt er een soort erotische massage tussen de twee, gewoon in de keuken
Op het menu staat:
*Aardappelen
*peultjes (?)
*sla
*kip
En om het weg te spoelen:
*bier
*wijn rood & wit
*kraanwater
De bovenste twee dranksoorten zijn tijdens de voorbereidingen geheel op gegaan dus ze zullen het moeten doen met kraanwater.
Nu volgt het verslag van het eten, wat gaat het worden vandaag? Wie houdt het zaakje binnen?
Ze wachten allemaal op Leo, hell knows why (ik wil het in ieder geval niet weten, gelukkig valt het geluid nu weg). In de woonkamer valt weinig te beleven, vermoedelijk omdat iedereen aan het eten is. Ali gaat weer zingen, laat hem snel wat eten.
Ze zitten rustig met zijn allen te eten er wordt gezegd dat het een verademing is dit eten Verder valt hier het geluid telkens weg.
"Wie heeft er een vork over" roept Ferdi agressief, zou het dan toch nog meppen worden vandaag? Ik hoop maar dat ze genoeg te eten hebben...
Ali is stil, hij zingt niet. Zie hem eens schrokken, zelfs artiesten moeten eten...
In de woonkamer gebeurt nog steeds niets, iedereen is aan het eten.
Er wordt ingezoomd op de mond van Leo, gelukkig heb ik al gegeten.
- of iemand gaan zingen (we noemen geen namen)
- of iemand beginnen over nachtrust, zoals tijdens het ontbijt?
Of is het niet gezellig en hoor ik dat niet omdat het geluid
steeds wegvalt!
Ik laat er ondertussen maar even een cd doorheen spelen. Het is toch steeds stil
[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 22:17]
Schijnbaar is het hoofdgerecht op: iedereen rent door de keuken. Het gaat over likken: 'likken, likken kreng' roept iemand. Denk dat dit over het toetje gaat?
Een gedeelte gaat buiten roken, en dat moet ze volgens een van de mannen (weet niet wie) vooral doen, want dan zijn de sigaretten snel op en 'zijn we daar vanaf'.
[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 22:36]
22:30
Het is tijd voor de afwas.
-------------
De BB-site meldt trouwens dat de maaltijd bestond uit rijst of gepofte aardappel, rode bieten, tomaten met vlees. Zat er dus behoorlijk naast
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 17-09-2000 22:38]
Bewoners likken hun bord tot het uiterste leeg, ze hebben het er ook over dat ze sigaretten kunnen kopen voor muntjes. Ze drijven een beetje handel met de sigaretten.
VOO mag trouwens wat aan het geluid doen, bij bepaalde camera standen doet ut geluid ut niet
[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 22:39]
Koos verzamelt z'n beddengoed om naar de damesslaapkamer te gaan.
Ali was in de DBK. Hij gaf daar aan dat hij het of vandaag of morgen wou goedmaken (met wie?). Hij wou speling houden. Desiree vraagt of ze alleen luisteren of ook terugpraten.
Ali zegt dat ze de vragen zo stellen dat je wel weet welke kant ze op willen.
Volgens mij roddelen ze nu over Jolanda. Desiree lijkt te zeggen dat er iemand in het huis is die heel nep is. Ali heeft opgelet of ze rijst nam. Gister at ze wel gewoon zijn rijst. En vandaag niet.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 22:46]
Wordt er met bedden geruild.
Koos heeft een zwak voor Desiree. 'Wie dat niet heeft is niet goed bij zijn hoofd.'
Desiree: 'dank je wel lieverd, dat vind ik lief'
Koos: 'je zal me wel een slijmbal vinden, maar van mij mag jij winnen'
ALi en Desiree raken in gesprek over de 'ruzie' met Jolanda. Ali wil het niet meer goed met haar maken. Hij zegt dat hij bij het nomineren al zijn punten aan haar wil geven. Als ze dan niet vertrekt, dan verlaat hij zelf het huis, zegt-ie.
[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 22:45]
Ali heeft het over de nominaties. Als een bepaalde persoon er na het stemmen nog niet uit is zit ik er aan te denken ook weg te gaan. Het gaat over Jolanda
De nominaties worden nu in de slaapkamer besproken hoe de puntentelling werkt en hoe het wegstemmen door het publiek gaat.
Ali denkt dat Desiree, Georgie en Robin tot het laatst overblijven.
Hij zal NOOIT Koos eruit stemmen, hij denkt Koos door en door te kennen. Ali vind Robin ook een goed persoon.
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 22:51]
Ali gaat Koos nooit meer nomineren. Hij kent nu z'n ware gezicht.
Ali is hetzelfde als Desiree qua karakter volgens Desi. Ai ai... minpuntje voor Desiree
Ali zegt dat hij een zwak heeft voor Robin. Daar moet niemand aan komen, ook niet in de buitenwereld.
Desiree zegt dat ze iemand (een hij meende ik de 2e keer te horen, veel neppers in het huis dus) heel erg nep vindt. Dat moet bijna Leo zijn. De rest hebben ze al besproken.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 22:57]
Dacht toch echt dat ze zei dat dat een van vrouwen was.
Desiree deed eerder al even het licht aan om te zien waar de camera op gericht staan. Door het raam waaar de camera's staan was licht te zien. Zodra Desiree daarover begint gaat het uit. Zouden cameramannen met zaklampjes zitten?
[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 22:55]
Ali is blij dat ie ligt nu, ze hebben het ook over het liedje van BB dat is opgenomen dat het wel komt. Ali zit te overdrijven dat ie na BB een goede zanger zal zijn (volgens mij is ie voor zijn zangcarriere BB in gegaan). Hij overdrijft trouwens weer over zijn mensenkennis
quote:Ja, ze zitten met zaklampjes hoe ze de camera moeten aansluiten op het systeem
Zouden cameramannen met zaklampjes zitten?
22.59
Ali zit over 2 vrouwen te praten die hier voor het geld zitten of die hem eruit willen hebben. Ze noemen geen namen maar het zijn vrouwen
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 23:00]
Ali : D'r zit er een die met de hoofdprijs in haar hoofd zit. (Jolanda, kan niet missen)
Desiree : zo iemand is er ook in de dameskamer .. ze is huisvrouw he.
Ali : het komt nooit meer goed. Ik ga het niet goedmaken. Waarom zou ik degene moeten zijn? Ze vond het ook al niet leuk dat ik aan het hoofd van de tafel zat.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 23:00]
Ze zijn het er ook over eens dat het tussen Ali en Jolanda NOOIT meer goed komt. Ali zegt dat hij het niet meer goed wil maken; hj blijft er maar over doorzeiken, volgens mij zit hij er dus behoorlijk mee. Mooi! Dat loopt nog wel een keer uit op een clash!
Er wordt nog wat doorgeouwehoerd over de persoonlijkheid van Ali. Het slaat nog steeds nergens op om op 2 stream deze ene dialoog te laten zien. Waarom niet even naar de huiskamer, wat gebeurt daar?
[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 23:08]
hij neuzelt over hoe hij langs de harde weg het leven heeft moeten leren kennen. hoevaak hij wel niet te goed is geweest...
desiree: jaaa, ik was vroeger ook veel te goed...
hebben die lui dope gehad ofzo? ali houdt niet meer op....
ik hou het voor gezien, ik voel me KOOS
[Dit bericht is gewijzigd door renaisy op 17-09-2000 23:11]
Ali blijft volgens mij de redactie van BB ompraten. Zo wil hij absoluut niet dat zijn naam wordt afgekort naar Ali maar dat hij gewoon Moham Ali wil worden genoemt. Ali vind zichzelf trouwens een doorzetter en ziet precies hoe het zit.
Hij denkt trouwens ook dat zij waar ze over roddelen (ik denk Jolanda) voor 20.000 in de playboy gaat staan (die playboy wil ik dus niet zien).
23:10
Het kan Ali niks schelen als hij eruit moet. Desiree zegt dat ze graag wil blijven, maar als ze er uit moet, ze het niet heel erg zou vinden. Ze heeft al zoveel gewonnen(?) en al zoveel meegemaakt zegt ze.
Ali : jij blijft echt zitten tot het eind.
Alle heren passeren nu de revue. Robin zou Ali's kleine broertje kunnen zijn. Koos is geweldig. Georgie lijkt op iemand die Ali van de MTS kent. Klikte meteen. Ferdi is tof. Leo is ook ok, soms heb je vat op hem, soms weer niet. (Dus had ik fout in eerdere post, hij niet nep).
Desiree snapt alles, en geeft Ali overal gelijk in.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 23:22]
Ik begin zowaar een beetje waardering voor die Ali te krijgen - tegelijkertijd - Hij denkt misschien een beetje naief, maar ik heb wel het idee dat hij zo eerlijk mogelijk doet, nu. Maar dat zeg ik, en wie ben ik?
[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 17-09-2000 23:16]
Ali zegt dat hij liever geen dingen in de dagboekkamer bespreekt. Hij bespreekt de dingen liever met de mensen zelf....kan iemand Jolanda even roepen!!!
23:26
Ali is naar het toilet, maar volgens mij wil niemand dat weten.
[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 17-09-2000 23:28]
Nee, hij gaat nu alleen nog maar weg als ze hem er uitschoppen.
Hij zei ook nog dat hij alle mensen bij JdM nu door en door kende, en er zat geen een verkeerde bij.
Ali loopt nu de John de Mol mensen om te praten... John de Mol producties heeft alleen goede mensen in dienst en hij begint er nu tegen te praten Ali heeft ook aan de regie eten beloofd zo lijkt het, hij zegt dat het hem spijt dat hij het vergeten is (zou ie soms een gerecht voor ze klaarmaken).
Ali gaat nu ff bouten het eten heeft hem lekker gesmaakt zegt ie nog
Helaas doet stream 1 het niet meer bij mij
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 17-09-2000 23:29]
Desiree vindt hem keilief. Ze voelt zich tot hem aangetrokken. Vindt het fijn als hij in de buurt is.
Ali : ik zou voor goud gaan (?)
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 17-09-2000 23:33]
Ali zit veel complimentjes te maken over Robin. By the way ze kennen elkaar nog geen week.
Ali zegt dat hij het 3 jaar zonder sex kan volhouden. Desiree zegt dat ze in het huis nooit sex zal hebben. Zij Sabine niet hetzelfde?????
[Dit bericht is gewijzigd door Pasco op 17-09-2000 23:37]
Desiree: ik vindt het prettig om bij iemand in een tweepersoonsbed te liggen, niet dat ik Ferdy aanraak ofzo
Desiree zal geen seks hebben in het bb-huis.
Ali zweert dat hij wel drie jaar zonder kan
Duh
Er wordt heen en weer weltrusten gewenst, en ze beginnen met elkaar de manier van nomineren te bespreken.
Desiree: "Je mag iemand 2 of 1 stem geven"
Ali: "er komen er drie te zitten"
Desiree: "maar je mag er twee punten geven"
(geluid valt weg)
Ali: "....als ze nou gewoon vanavond was gaan zitten en me had aangesproken, had ik er met haar over gesproken"
(geluid valt weg)
Ali: "Als ik zelf niet op de bank zit en degene die ik er graag uit wil hebben gat er niet uit..."
Ali: "Denk dat ik het moeilijk zou vinden om te blijven als de ander er ook nog is..."
(geluid valt weg)
Desiree: "Denk je dat er nog meer mensen op je gaan stemmen dan ?"
(stream disconnected)
Ali: "...nee kn hem nu door en door, zal hem nooit nomineren"
(geluid valt weg)
Ali: "Robin of Georgie, die combinatie denk ik" (red. weet niet of ie doelt op de combinatie nomineren of op de overblijvers)
Ali: "Ik heb een groot zwak voor Robin, ook in de buitenwereld zou ik dat hebben en voor jou (naar desiree toegericht), koos en Georgie"
Ali: "Hou niet van die types die overal maar achteraan huppelen om ergens bij te horen"
Desiree: "Nee, ik ook niet, dat zie je ook bij de dames, daar is er ook een...je weet denk ik wel wie ik bedoel..."
Ali: "jah..."
Desiree: "Ik doel niet op diegene waarmee je vandaag ruzie hebt."
Ali: "Er zit er ook 1 met de hoofdprijs in het hoofd..."
Desiree: "Bij de dames ook...ze is huisvrouw he ?"
(geluid valt weg)
Desiree: "....Dat had ik gisteravond ook; wat zullen de dames wel niet van me denken, nu ik bij de heren ben gaan liggen..."
"Maar dat heb ik altijd al gehad dat ik meer met mannen optrek..."
(geluid valt weg)
Ali: "Weet je wat de grootste fout is geweest van d'r wie ik ga nomineren ? Door mij aan te vallen en te zeggen dat ik hier me alleen maar steeds probeer te bewijzen"
"Wat moet ik bewijzen dan ? Dat ik van vlees en bloed ben ? Ik hoef me voor niemand te bewijzen."
(geluid valt weg)
Desiree zegt tijdens dit gesprek niet veel, ze stemt zo nu en dan in en roept af en toe ja tussendoor.
Ali: "...en als ik nu anders had gepraat ? wat had ze dan gezegd ?..."
(geluid valt weg )
Ali: "Wie zegt dat ik het goed moet maken ? Dat had ik vanavond ook, ik ging express niet op de hoek zitten...'k dacht dat als ze nou normaal doet dan hebben we het er over..."
"Maar ze koos erzelf voor om aan de andere kant te gaan zitten...."
(geluid valt weg)
Ali: "Nee, dat komt nooit meer goed."
Ali: "Dat zien mijn broers ook hoor, die zeggen nu ook...zo die wordt genomineerd..." "Maar dat zeiden ze al toen ik het huis in ging...je blijft wel jezelf he, nu je op tv komt.."
(geluid valt weg)
Desiree: "Volgens mij gaat het straks beter als er een paar mensen weg zijn"
Ali: "Ja dat denk ik ook..."
Ali: "En al zou ik eruit vliegen, ik ben er trots op dat ik er in heb mogen zitten...moet je nagaan tussen al die duizenden aanmeldingen ben ik uitgekozen..."
Desiree: "Ja dat heb ik ook.."
Ali: "Heb ook al die brieven die thuis heb, door mijn broer oplaten bergen in een kluis"
(geluid valt weg)
Ali: "Ik ga al vanaf mijn 14e ofzo naar uitgaansgelegenheden...(voor optredens)..ik heb alzoveel mensen gezien en van geleerd..ik zie echt wel wie echte mensen en wie niet"
Desiree: "Ja ik ook"
Ali: "Ik ben 30 hoor geen 19"
(geluid valt weg)
Ali: "....daar hou ik niet van..zit ik eerst te vragen hoe of wat als mensen slecht of d'r denken dan zegt ze daar zit ik niet mee...maar ondertussen...lekker egoistisch ben je dan"
Ali: "Van mij mag ze 4 punten hebben hoor"
(geluid valt weg)
Ali: Ik had ook laatst een gesprek met d'r of d'r relatie...hoe ziet er uit of zo..Robin ook die toonde interesse..."
Desiree: "Ik heb nog helemaal niet veel met haar gekletst.."
(geluid valt weg)
Desiree: "Robin heeft van die pretoogjes" "Georgie en Ferdi zijn ook leuk"
(geluid valt weg)
Ali: "Ach in het gewone leven heb je ook niet zoveel vrienden.."
Desiree: "Nee, dat trek ik ook niet hoor, al die mensen"
(geluid valt weg)
23:16
euhmm geluid is nog steeds pleitos
Yess! weer geluid
Desiree: "Dan zegt ze wel, het is pas over een week we hoeven er nog niet over te hebben, maar we zitten hier al 4 dagen"
Ali: "Aanstaande donderdag al"
(geluid valt weg)
Ali: "En dan gaat ze het nog opnemen voor Koos ook"
(geluid valt weg)
De streams zijn echt uitermate slecht bij mij (even tussendoor trouwens...koos is nog steeds aanwezig in de slaapkamer...hij ligt op bed, weet niet of hij slaapt)
Ali: "Blijf gewoon lekker wie je bent..."
Ali: "Kijkend Nederland heeft ook mensenkennis, van e 10 mensen die kijken in een gezin weten 4 mensen precies hoe en wat en iedereen te doorgronden"
Desiree: "jah.."
Ali: "En de mensen van BB weten ook hoe ze het precies in kaart moeten brengen hoor.."
(stream disconnected)
Ali: ".....dan is het over en uit, dan pak ik mijn spullen en dan ben ik weg..."
Desiree: "Je gaat toch niet weg ??"
Ali: "Ok ik neem mijn woorden terug, ik ga niet weg..ik ga pas weg als ik eruit wordt gepleurd..en dan moet je hard pleuren anders kom ik misschien nog wel terug...want ik kan wel een huis op tillen"
Desiree: "Echt waar?"
Ali: "(lachend)Je gelooft het ook nog...mijn zoon ook hoor, maar die weet niet dat het een legohuisje is van MacDonald"
Ali: "Ik ga even de badkamer opzoeken, want dat is ook belangrijk.."
Desiree: "Jah, niks niet back to basic.."
Ali: "Hallo ?? is daar iemand ?? Hij staat op bezet maar er is niemand...even een luchtje mee...."
Ali: "Wacht eens even..dan moet ik hem natuurlijk wel op bezet laten staan..."
En het is stil.....(tijd voor een sigaretje )
Ali: Weet je, ik vindt jou en Robin eigenlijk best wel bij elkaar passen.."
Desiree: "Vind je ?"
(geluid valt weg)
Desiree: "Vanmiddag was ik ook al heel moe...en toe hing ik ook tegen hem aan, maar toen reageerde de rest ook al raar"
Ali: "Daar moet je niks van aan trekken"
Desiree: "Ik weet niet wat het is, maar voel me wel aangetrokken tot hem, vindt het prettig als ie in de buurt is.."
Ali: "Het is een goeden gozer, past precies binnen mijn vriendenkring..."
Ali: "Was vanmiddag ook zo mooi...bij dat nummer waar ik zo droevig van werd...daar snapte hij niets van"
(geluid valt weg)
23:35
Ali: "Ik had de eerste dag wel zo iets, van hmm douchen en toilet gang...."
Desiree: "Dat had ik ook"
Desiree: "Ik kan me niet in de douchecabine omkleden, dan maar in mijn ondergoed in de badkamer hoor"
Ali: "Voor de toilet heb ik ook een manier gevonden...beetje schuin zitten en alles afdekken"
Desiree: "Dat had ik de eerste keer ook hoor...en dek ook alles zo veel mogelijk af"
Ali: "Wat wil je anders ook...ik woon al 6 jaar alleen, je hebt privacy opgebouwd dat ben je ineens kwijt"
(geluid valt weg)
Ali: "Ik heb echt het gevoel dat het buiten is, dit is niet mijn thuis, maar puur een lange logeerpartij"
Desiree: "Ik beschouw het inmiddels wel als thuis"
(geluid valt weg)
Ali: "...bij het tekenen van de contracten had ik even het gevoel dat ik me moest verdedigen..."
"Had het gevoel dat ze me alleen maar wilden om mijn karakteristieke talenten..om die uit te buiten....maar dat was gelukkig niet het geval."
(geluid valt weg)
Ali: "Ze wilden me als mens...heb toen gelijk het contract getekent"
stream laat opeens de woonkamer zien
HELAAS!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 18-09-2000 00:02]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |