SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sabine had er plezier in. Vind 't wel sneu voor Sylvana, hoop dat ze het toch goed doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zag er wel moeilijk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mark is dus beter.
Dat is ook zo Kim Lian speelt ook in musical Shrek dus dan klopt het toch.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
De presentator bracht het alsof het nummer echt voor shrek gemaakt was![]()
Ja het dansnummer wel natuurlijk, maar ik bedoelde dat hij deed alsof de muziek ook speciaal voor Shrek gemaakt was.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is ook zo Kim Lian speelt ook in musical Shrek dus dan klopt het toch.
Ik denk toch Sylvana.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:06 schreef Disana het volgende:
Wie gaat er vanavond winnen? (subtiele kick)
Hoop ook Markquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit wordt de eerste keer dat ik het ga kijken.
Ik hoop dat de beste wint (en ik hoop dat dat Mark is).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |