En toen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:16 schreef ledlamp het volgende:
Ik vroeg leraren vroeger op de middelbare school het volgende als ik naar de wc wilde: Mijnheer/Mejuffrouw, ben ik gepermiteerd gebruik te maken van de sanitaire voorzieningen van dit royaal etablissement?
De pallet valt niet ver van de stapel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:59 schreef foknerd het volgende:
Grappen op hoog niveau als palletsorteerder.
Toen mocht ik gaan. Mijn leraren op het gymnasium wisten heus wel wat ik bedoelde. Ik studeer aan de universiteit trouwens. Ik sorteer geen pallets zoals kees kankerkachel dat doetquote:
Het doel was om naar de wc te gaanquote:Op zondag 16 september 2012 01:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Grappen kunnen niet gestolen worden maar moeten worden gedeeld. Het doel is immers van een grap om mensen te laten lachen.
Dit.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nou je bent werkelijk een fantastische aanwinst.
Guus. Welke school zat je?quote:Op zondag 16 september 2012 11:05 schreef Levolution het volgende:
Ik ken iemand die precies hetzelfde vroeg op de middelbare school als hij wilde zeiken, jij bent hem of je bent niet origineel. Hoe heet je, TS?
Welke studie?quote:Op zondag 16 september 2012 01:39 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Toen mocht ik gaan. Mijn leraren op het gymnasium wisten heus wel wat ik bedoelde. Ik studeer aan de universiteit trouwens. Ik sorteer geen pallets zoals kees kankerkachel dat doet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |