abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 september 2012 @ 16:34:00 #101
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_117196127
Paar weken geleden al wat mooie dealtjes opgepikt bij de Dixons. Vandaag was de E-Plaza aan de beurt.

Ultimate Marvel vs Capcom 3 voor 5 euro gekocht, en Ico/SotC voor 10 euro :)

Verder was er helaas weinig meer in Alkmaar, en in Heerhugowaard lagen helemaal geen aanbiedingen.
pi_117209485
Kingdom Hearts 1.5 HD Remix

Nintendo DS vs. PS3

PS2 vs. PS3

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 24 september 2012 @ 21:02:19 #103
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_117209565
zo verkeerd ziet het er niet eens uit op de DS, zeker als je bedenkt dat de PS3 vele malen krachtiger is...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_117209804
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef Klonk het volgende:
zo verkeerd ziet het er niet eens uit op de DS, zeker als je bedenkt dat de PS3 vele malen krachtiger is...
Én op een kleiner scherm is het sowieso wat scherper.
  maandag 24 september 2012 @ 21:31:06 #105
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_117211548
Double Dragon Neon? Helemaal gemist. Vroeger HEEL veel dd1 en 2 gespeeld, altijd co-op.. prachtig spel was dat toen. :) Ook Golden Axe was vroeger erg leuk om te doen.. beetje van hetzelfde.
pi_117215475
quote:
Poit....
Okay, ik heb 'm nu thuis staan woohoo, gratis online gamen zie ik toch meer zitten itt xbox live.

Double Dragon is wel nostalgisch ja, als kleine jongen veel gespeeld op de kermis en op de amiga.
Deze versie ziet er wel iets te zoet uit eigenlijk, mag wel wat rauwer.
Once you go flespompoen you never go black.
pi_117215713
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:13 schreef Poit het volgende:

Ik vond em nog best pittig!
Als je eenmaal wat upgrades hebt valt het wel mee!
pi_117222405
Hebben jullie surround geluid bij Double Dragon demo ? Ik heb nu al 3 demo's gespeeld en nog geen surround signaal ontvangen. Vind het ps3 menu niet echt overzichtelijk, veel te veel keuzes qua geluid, dat is toch beter geregeld op de 360. Verder is het een heerlijk stil apparaat en ziet er ook luxer uit.

Wat ik ook irritant vind is dat als je langs de spelletjes scrolt dat er dan muziek gaat spelen van het betreffende spel waar je op dat moment bent. Kan dat uit?
pi_117226686
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 04:18 schreef flespompoen het volgende:
Hebben jullie surround geluid bij Double Dragon demo ? Ik heb nu al 3 demo's gespeeld en nog geen surround signaal ontvangen. Vind het ps3 menu niet echt overzichtelijk, veel te veel keuzes qua geluid, dat is toch beter geregeld op de 360. Verder is het een heerlijk stil apparaat en ziet er ook luxer uit.

Wat ik ook irritant vind is dat als je langs de spelletjes scrolt dat er dan muziek gaat spelen van het betreffende spel waar je op dat moment bent. Kan dat uit?
Hoe heb je je PS3 aangesloten? Standaard composiet rood / wit kabeltje, component? hdmi? optisch?
Verder heb je gewoon geluidsinstellingen bij je opties in de ps3. Zo moeilijk is dat niet te vinden. Als je een digitale vorm hebt 'ziet' hij gelijk wat je setup is en moet je alleen je versterker goed zetten. En het lijkt me juist dat wanneer je meer keuzes hebt het juist beter geregeld is dan een concurrent.

Of die previews uit kunnen weet ik niet, ik vind dat juist enorm vet :)
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_117230376
Via hdmi naar tv en die stuurt het dan door optisch naar receiver maar ik ga maar een directe verbinding maken met optisch, dat zal wel helpen.
Ik weet waar de settings zitten maar hoeveel moet ik aanvinken? Mijn receiver kan namelijk zoals normaal meerdere signalen ontvangen zoals DTS en Dolby en pcm 5.1 moet ik het gewoon alleen DTS aanvinken? Dat had ik eerst maar toen had ik geen geluid bij f1 2012 demo.

Wordt er veel gecheat gezien veel mensen met een custom firmware (3.55) spelen en er niet gebanned wordt of heb ik mij verkeerd ingelezen?
Als er bv met bf3 veel cheaters rondlopen ga ik het spel niet aanschaffen. Of valt dit alles mee?
pi_117231294
Als je TV het doorgeeft dan zal je TV bepalen wat voor signaal er doorgestuurd wordt lijkt me zo. Ik heb hem optisch verbonden met m'n versterker en beide detecteren het juiste signaal.

Ik game vrijwel nooit online op de PS3 dus dat durf ik je niet te zeggen. Ik heb er nog nooit over gehoord.
pi_117233931
Hebben jullie surround bij Doubledragon? Heb 't nu direct aangesloten op de receiver maar nog geen surround, alleen dts aangevinkt. Settings op optisch natuurlijk.

Ik kan ook niet de homefront multiplayer demo vinden op PSN, hebben ze die alweer eraf gehaald?
pi_117233961
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:07 schreef flespompoen het volgende:
Hebben jullie surround bij Doubledragon? Heb 't nu direct aangesloten op de receiver maar nog geen surround, alleen dts aangevinkt.

Ik kan ook niet de homefront multiplayer demo vinden op PSN, hebben ze die alweer eraf gehaald?
DTS is niet bij elke game beschikbaar. Ik denk dat je niets handmatig moet aanvinken maar je PS3 moet laten zoeken naar je instellingen en je receiver op automatisch moet zetten.
pi_117234075
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:07 schreef flespompoen het volgende:
Hebben jullie surround bij Doubledragon? Heb 't nu direct aangesloten op de receiver maar nog geen surround, alleen dts aangevinkt. Settings op optisch natuurlijk.

1e weet ik niet, gaat gewoon via de tv bij mij.

Homefront multiplayer demo servers zijn er niet meer geloof ik, had het maanden geleden gedownload en kon het niet spelen.
pi_117234323
Nu een volledig spel erin en gelijk dts, probleem opgelost. :)

Ik vind de ps3 thumbsticks echt niks op dit moment, vergeleken de 360 lijkt wel of de thumbsticks dronken zijn, waggelen op dronken benen.

Ben geen xbox fanboy maar dat systeem zit beter in mekaar, bv demo's downloaden bij xbox downloaden en klaar, bij ps3 downloaden, installeren, updates, spelen. Menu is niet echt overzichtelijk bij ps3, misschien in het begin wel maar nu staan er zoveel services bij dat het onduidelijke soep is geworden.

Enige pluspunt voor mij is gratis online gamen op dit moment, hoop dat ik kan wennen aan de thumbsticks en ik wat positiever over de ps3 kan worden.

[ Bericht 28% gewijzigd door flespompoen op 26-09-2012 15:10:51 ]
pi_117287551
pi_117339006
Dacht even dat ik infamous had opgestart toen ik begon met campaign van starhawk..

Gebruiken ze 3 voice actors voor elke spel ofzo?
  vrijdag 28 september 2012 @ 07:27:58 #118
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_117341330
Wat maakt het eigenlijk uit als je PS3 in Type NAT 3 staat? Hij stond voorheen op NAT 2, online gamen doet het gewoon.

Op mijn router staat UPnP aan en de PS3 heeft een dynamisch IP.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  vrijdag 28 september 2012 @ 10:00:28 #119
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_117343520
Kuifje Coop ook uitgespeeld. Weliswaar niet alle levels opnieuw gedaan om bepaalde treasures te pakken maar ik vind het goed zo. Voor 15 euro toch 12 uur plezier gehad.

Nu maar eens Revelations regelen zodat ik die nog kan uitspelen voor AC:3 uitkomt.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_117343759
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:16 schreef flespompoen het volgende:
Nu een volledig spel erin en gelijk dts, probleem opgelost. :)

Ik vind de ps3 thumbsticks echt niks op dit moment, vergeleken de 360 lijkt wel of de thumbsticks dronken zijn, waggelen op dronken benen.

Ben geen xbox fanboy maar dat systeem zit beter in mekaar, bv demo's downloaden bij xbox downloaden en klaar, bij ps3 downloaden, installeren, updates, spelen. Menu is niet echt overzichtelijk bij ps3, misschien in het begin wel maar nu staan er zoveel services bij dat het onduidelijke soep is geworden.

Enige pluspunt voor mij is gratis online gamen op dit moment, hoop dat ik kan wennen aan de thumbsticks en ik wat positiever over de ps3 kan worden.
Het is maar net wat je gewend bent hoor. Wat die demo's betreft heb je wel een punt inderdaad, netwerk is niet altijd even snel en het installeren gaat ook niet altijd even soepel.. Helaas is het een stap die gemaakt moet worden om warez te voorkomen. En zover ik weet lukt dat ze verdomde goed.

Dat je het menu van de PS3 niet snapt, snap ik dan weer niet. Alle hoofdopties op 1 rij met de subopties eronder. Daarbij navigeert het snel :) Ik vind het juist bij de xbox een onoverzichtelijke structuur hebben.
De controller van de xbox wordt ik ook niet blij van. De knoppen van de ps3 controllers vind ik stukken degelijker en preciezer aanvoelen dan die van de 360.

Maar ieder z'n ding natuurlijk :)
pi_117344135
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 september 2012 10:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Kuifje Coop ook uitgespeeld. Weliswaar niet alle levels opnieuw gedaan om bepaalde treasures te pakken maar ik vind het goed zo. Voor 15 euro toch 12 uur plezier gehad.

Nu maar eens Revelations regelen zodat ik die nog kan uitspelen voor AC:3 uitkomt.
Zal ik hem platten van't weekend zodat je hem over kan kopen?
Nooit.
pi_117344849
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 10:11 schreef Poit het volgende:

[..]

Het is maar net wat je gewend bent hoor. Wat die demo's betreft heb je wel een punt inderdaad, netwerk is niet altijd even snel en het installeren gaat ook niet altijd even soepel.. Helaas is het een stap die gemaakt moet worden om warez te voorkomen. En zover ik weet lukt dat ze verdomde goed.

Dat je het menu van de PS3 niet snapt, snap ik dan weer niet. Alle hoofdopties op 1 rij met de subopties eronder. Daarbij navigeert het snel :) Ik vind het juist bij de xbox een onoverzichtelijke structuur hebben.
De controller van de xbox wordt ik ook niet blij van. De knoppen van de ps3 controllers vind ik stukken degelijker en preciezer aanvoelen dan die van de 360.

Maar ieder z'n ding natuurlijk :)
Inmiddels gaat 't wat beter met de thumbsticks, het menu snap ik wel maar vind het niet overzichtelijk.

Ik heb 't moeilijk met psn geld uit te geven, keuzes goed overwegen, veel lezen en youtube kijken, demo's downloaden en dan de aanschaf haha, voorheen was alles gratis met de 360.

Heeft iemand psn plus weleens geprobeerd ? Als je het een maand neemt blijven de gratis spellen het daarna nog doen of zijn die alleen voor die periode speelbaar? Vinden jullie het waard of is het niet veel soeps, qua gratis spellen, de kortingen daar buiten gelaten.
pi_117345683
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 10:54 schreef flespompoen het volgende:

Heeft iemand psn plus weleens geprobeerd ? Als je het een maand neemt blijven de gratis spellen het daarna nog doen of zijn die alleen voor die periode speelbaar? Vinden jullie het waard of is het niet veel soeps, qua gratis spellen, de kortingen daar buiten gelaten.
Gratis spellen van PSN+ zijn alleen speelbaar als je een lopend abbonement hebt. Als je een jaar later weer een abbonement neemt zouden die spellen het daarna weer moeten doen, nog nooit uitgetest. De spellen met psn+ korting zouden altijd als het goed is blijven werken.

Ik vind er genoeg leuke spellen tussen zitten om mijn abbo te rechtvaardigen. Deze maand heb je red dead redemption (die had ik al :') ) Maar ook bijvoorbeeld machinarum had ik nog niet en daar heb ik me 4 avonden goed mee vermaakt.
pi_117345719
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 10:54 schreef flespompoen het volgende:

[..]

Inmiddels gaat 't wat beter met de thumbsticks, het menu snap ik wel maar vind het niet overzichtelijk.

Ik heb 't moeilijk met psn geld uit te geven, keuzes goed overwegen, veel lezen en youtube kijken, demo's downloaden en dan de aanschaf haha, voorheen was alles gratis met de 360.

PSN+ vind ik de beste deal die er is.. Je moet het zien als een lidmaatschap bij de bibliotheek. Zolang als je lid bent kan je de gedownloade spellen spelen, als je je lidmaatschap opzegt ben je je games kwijt. Uitzonderingen hierbij zijn games die je koopt met korting. Die blijven wel je eigendom.

Ik krijg bij PSN+ de laatste tijd zoveel topgames dat ik bijna geen andere games meer hoef te kopen. Als ik me niet vergist is Red Dead Redempion nu gratis op PSN+.

Wel een kanttekening. Spellen die in 1 maand gratis zijn kan je alleen die maand downloaden. Maar! Zodra je die game gedownload hebt kan je deze game later weer downloaden. Dus, mocht je het nemen hier een pro-tip. Download alles wat je wilt hebben en verwijder of annuleer de game en bewaar hem voor een ander tijdstip.
pi_117370747
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:23 schreef Poit het volgende:

[..]

PSN+ vind ik de beste deal die er is.. Je moet het zien als een lidmaatschap bij de bibliotheek. Zolang als je lid bent kan je de gedownloade spellen spelen, als je je lidmaatschap opzegt ben je je games kwijt. Uitzonderingen hierbij zijn games die je koopt met korting. Die blijven wel je eigendom.

Ik krijg bij PSN+ de laatste tijd zoveel topgames dat ik bijna geen andere games meer hoef te kopen. Als ik me niet vergist is Red Dead Redempion nu gratis op PSN+.

Wel een kanttekening. Spellen die in 1 maand gratis zijn kan je alleen die maand downloaden. Maar! Zodra je die game gedownload hebt kan je deze game later weer downloaden. Dus, mocht je het nemen hier een pro-tip. Download alles wat je wilt hebben en verwijder of annuleer de game en bewaar hem voor een ander tijdstip.
Bedankt voor de tip en uitleg (ook van Basp1), zal er eens over nadenken.

Vind psn shop niet echt overzichtelijk (sorry voor het geklaag haha) zou graag bijvoorbeeld games gesorteerd willen zien op prijs, zie ik iets over het hoofd?

Heb Red Dead Redemption: Undead Nightmare gekocht en krijg dan een team invite (mulitplayer), er staat dan druk op vierkant om te joinen maar er gebeurt niks, waar moet ik precies op klikken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')