SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
GUTIERREZ!!! 0-1
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Kut topicRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Gaat nog niet helemaal lekker op rechtsbuiten maar goed daar heeft hij al jaren niet meer gespeeld.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:23 schreef tompsv18 het volgende:
Sana heeft niet veel laten zien vandaag![]()
quote:quote:quote:quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
CASTA! 0-2
quote:Ja wat is het nouquote:
Tudududududu
betekent.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weten ze wel wat buiten betekend?![]()
Castiagnos volgens TwenteFC.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
En Mr. Fquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:28 schreef DrommelsDrommels het volgende:
guti, casta, dougie , brammetje , tadie , lerra![]()
![]()
![]()
![]()
het was zo saai dat ik ook uitgerust in Dortmund aan komquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Nou ja, Ajax heeft dus geen ene flikker gedaan vandaag. Goed uitgerust voor Dortmund.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Lekker pakkie krijgen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Nou ja, Ajax heeft dus geen ene flikker gedaan vandaag. Goed uitgerust voor Dortmund.
Reus, Lewandowski, Blaszcszcykowski
RvP; Feyenoord
Ja nee, dat wordt een lekkere pot. Mogen ze nog wel een weekje uitrusten eerst, die moffen walsen er over heen als jullie zo spelen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Nou ja, Ajax heeft dus geen ene flikker gedaan vandaag. Goed uitgerust voor Dortmund.![]()
29 September Ajaxquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:29 schreef tompsv18 het volgende:
Wanneer krijgt Twente de eerste serieuze tegenstander dan?![]()
De laatste naam heb je gekopieërd en geplakt he?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker pakkie krijgen.
Reus, Lewandowski, BlaszcszcykowskiI see peas of green, red roses too....![]()
Neequote:Op zaterdag 15 september 2012 20:29 schreef RvLaak het volgende:
Die rode kaart van Zomer, kan die achteraf nog gegeven worden?
Hij kan wel geschorst worden na videobeelden als je dat bedoeltOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Het was niet echt een zware tackle, dus verwacht het niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Hij kan wel geschorst worden na videobeelden als je dat bedoelt"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Vet he, Champions League!quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker pakkie krijgen.
Reus, Lewandowski, Blaszcszcykowski-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Hij kan wel geschorst worden na videobeelden als je dat bedoelt, dat bedoelde ik.
Ik weet dat het niet kan als er bijv. geel is gegeven, vandaar mijn vraag![]()
Nah, gewoon wat gegoocheld met lettersquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:30 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
De laatste naam heb je gekopieërd en geplakt he?RvP; Feyenoord
29 sept naar Amsterdamquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:29 schreef tompsv18 het volgende:
Wanneer krijgt Twente de eerste serieuze tegenstander dan?
Niet als je 6x op je donder krijgtquote:RvP; Feyenoord
Als er geel gegeven is kan ie niet meer geschorst wordenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:30 schreef RvLaak het volgende:
[..], dat bedoelde ik.
Ik weet dat het niet kan als er bijv. geel is gegeven, vandaar mijn vraagOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sulimani wacht dan even en speel dan de bal op Babel.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Als dat gebeurt is het sowieso onterecht...quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet als je 6x op je donder krijgt-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Maurice is witheet ondanks de 3-0 voorsprongRvP; Feyenoord
Zoals Dortmund vorig seizoen. 4e worden in een poule met Arsenal, Marseille en Olympiacos.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet als je 6x op je donder krijgt![]()
![]()
Zoet speelde vandaag wel goed."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
3e worden in een poule met Lyon en Zagrebquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zoals Dortmund vorig seizoen. 4e worden in een poule met Arsenal, Marseille en Olympiacos.
RvP; Feyenoord
Verliezen van Kiev en de poulefase niet halenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
3e worden in een poule met Lyon en Zagreb
Verliezen van Sparta Praag en de EL niet halen!!!!
Verliezen van Dynamo Kiev en Sparta Praagquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
3e worden in een poule met Lyon en Zagreb![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Verliezen van Kiev en de poulefase niet halen
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dank...quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
En dat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Elke Nederlandse topclub had van Kiev en Praag gewonnen.![]()
Meedoen is belangrijker dan winnen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
I see peas of green, red roses too....![]()
dat klinkt wel heel erg eigenlijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Verliezen van Kopenhagen, verliezen van nog een paar slechte ploegen.
Verliezen van Marseille in de 109e minuut op je 109e verjaardag
RvP; Feyenoord
Feyenoord ook, als ze een fatsoenlijke spits hadden gehadquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat.
Elke Nederlandse topclub had van Kiev en Praag gewonnen.![]()
![]()
Als telt niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord ook, als ze een fatsoenlijke spits hadden gehad![]()
Verliezen van Marseille was in de volgende ronde van de ELquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:34 schreef vandermar het volgende:
Verliezen van Kopenhagen, verliezen van nog een paar slechte ploegen.
Verliezen van Marseille in de 109e minuut op je 109e verjaardag
Weet je wat dat is, een volgende ronde halen?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wat een skkl club dat ajax
RvP; Feyenoord
zo ken ik er nog wel een paar jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, 2002?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Verliezen van Marseille was in de volgende ronde van de EL
Weet je wat dat is, een volgende ronde halen?RvP; Feyenoord
Ajax is 2 keer kampioen geworden met een middenvelder in de spits, je moet gewoon beter voetballen dan komen de goals vanzelf.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
![]()
Van elke faal dat Ajax heeft, heeft Feyenoord nog een grotere.
Feyenoord heeft als laatste een Europese prijs gewonnen. Dus die weten wel wat de volgende ronde is hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Verliezen van Marseille was in de volgende ronde van de EL
Weet je wat dat is, een volgende ronde halen?
I see peas of green, red roses too....![]()
Ach in 95 won Ajax de clquote:
Maar dan mogen we niet naar het verleden kijken
Je bent best een kneus weet je dat?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Twente
waar komt die vandermar eigenlijk vandaan, het is werkelijk waar de meest irritante feyenoord user.
er zit gewoon niks grappigs aan![]()
Dat was in het vorige millenia. Veel te lang terugquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach in 95 won Ajax de cl
Maar dan mogen we niet naar het verleden kijken
Je bent best een kneus weet je dat?RvP; Feyenoord
Is iets anders, die had/heeft tenminste de kwaliteit om te scoren. Dat ontbreekt momenteel helaas bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax is 2 keer kampioen geworden met een middenvelder in de spits, je moet gewoon beter voetballen dan komen de goals vanzelf.![]()
Kloptquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:35 schreef Adames het volgende:
waar komt die vandermar eigenlijk vandaan, het is werkelijk waar de meest irritante feyenoord user.
er zit gewoon niks grappigs aan
Het zou het mongolen broertje van Hmf kunnen zijnOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Waar is HMF eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
Het zou het mongolen broertje van Hmf kunnen zijn![]()
![]()
In SC doet hij best relaxt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:35 schreef Adames het volgende:
er zit gewoon niks grappigs aan"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Doe normaal manquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:35 schreef Adames het volgende:
er zit gewoon niks grappigs aan
RvP; Feyenoord
Mongolenbroertje is één woord, steven.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
Het zou het mongolen broertje van Hmf kunnen zijn[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Noord-Koreaquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar is HMF eigenlijk?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Maar hé, ik ben nog 7 minuutjes vervelend.RvP; Feyenoord
Wat een saai bedoening was datOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Waarom ben je niet in de Kuip?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:38 schreef Celeritas het volgende:
Heren, laten we het wel een beetje grappig houden. Straks PEC thuis! 3-0? 4-1?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
1-1quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:38 schreef Celeritas het volgende:
Heren, laten we het wel een beetje grappig houden. Straks PEC thuis! 3-0? 4-1?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:37 schreef RvLaak het volgende:
Deed Driessen RKC nou echt vergelijken met Dortmund?![]()
![]()
Met al het kwaliteit wat bij Feyenoord voorin staat, mogen ze blij zijn met 1-0quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:38 schreef Celeritas het volgende:
Heren, laten we het wel een beetje grappig houden. Straks PEC thuis! 3-0? 4-1?![]()
wie moet gaan scoren danquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:38 schreef Celeritas het volgende:
Heren, laten we het wel een beetje grappig houden. Straks PEC thuis! 3-0? 4-1?![]()
Waarom ben jij niet in de Arena?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom ben je niet in de Kuip?![]()
1-0 of 2-0 is inderdaad wat realistischer. maar winnen zullen ze welquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met al het kwaliteit wat bij Feyenoord voorin staat, mogen ze blij zijn met 1-0![]()
moet modden op fok natuurlijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:39 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet in de Arena?![]()
Roep dat niet te hard. Overige wedstrijden van PEC gezien? Die spelen tot nu toe goed mee met hun tegenstanders. Gewoon op hetzelfde niveauquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:39 schreef Adames het volgende:
[..]
1-0 of 2-0 is inderdaad wat realistischer. maar winnen zullen ze wel![]()
Sinds dit jaar geen seizoenskaart meer omdat ik een jaartje rust wilquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:39 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet in de Arena?
Wil niet constant meer bezig zijn met voetbal en andere dingen in het weekend doenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat was wel te zien tegen NEC jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard. Overige wedstrijden van PEC gezien? Die spelen tot nu toe goed mee met hun tegenstanders. Gewoon op hetzelfde niveau
Maar die hebben heerenveen wel zoek gespeeld en daar hebben wij gelijk tegen gespeeld
RvP; Feyenoord
Wordt nog wat tegen ADO straksquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat was wel te zien tegen NEC ja
Maar die hebben heerenveen wel zoek gespeeld en daar hebben wij gelijk tegen gespeeld![]()
![]()
Heb je de wedstrijd tegen Utrecht gemist? Dat was echt niveau 0,0quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard. Overige wedstrijden van PEC gezien? Die spelen tot nu toe goed mee met hun tegenstanders. Gewoon op hetzelfde niveau![]()
Als dat zo gaat als onder Beenquote:
RvP; Feyenoord
Krijg je als er geen geld (of visie) aanwezig isquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als dat zo gaat als onder Been![]()
![]()
Schaken moet met mond dicht kauwen.
Ik heb nog geen commentator zo weinig horen zeggen als De Rijk... Die hield gewoon dik een minuut achter elkaar zijn bekquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou zeg, Theo is helemaal niks hoor.![]()
![]()
Zeer begrijpelijk. Nu gaan we los! Achter de tv....quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds dit jaar geen seizoenskaart meer omdat ik een jaartje rust wil
Wil niet constant meer bezig zijn met voetbal en andere dingen in het weekend doen![]()
Niet mis met Mulders vriendin."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Geluid uit en muziek opzetten dan maar.
Vasthouden vind ik minder interessant dan scoren eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Allemaal Feyenoord kijken, loopt daar nu een spits die de bal kan vasthouden.![]()
Mooi, dat lost vast hun problemen met scorend vermogen op.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Allemaal Feyenoord kijken, loopt daar nu een spits die de bal kan vasthouden.![]()
Oh, dit is het live topic?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, waar slaat dat op in een live-topic johDoe dat lekker in de sc.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ze zingen nu : Clasie is van ons ofzo
Paar weken terug was het nog: Messie messie, clasie komt eraan
Wat kan het toch hard gaan in de voetballerijOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Heeft tot nu toe bitter weinig gepresteerd in Nederland en heeft wel te kampen met hoge verwachtingen,,, Nogal logisch dusquote:![]()
Ik denk dat hij denkt dat hij zijn gel pot misschien is vergeten dicht te doen.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Schilder 0-3
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Wat denken jullie van Utrecht - PSV?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die heeft weer 3 kwartier voor de spiegel gestaan voor de wedstrijd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij denkt dat hij zijn gel pot misschien is vergeten dicht te doen.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV wint met minimaal 3 doelpunten verschil, omdat PSV zo slecht is.ik had zelf 1-0 in gedacht voor Utreg
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kan je nagaan..quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:56 schreef Paul het volgende:
[..]ik had zelf 1-0 in gedacht voor Utreg
![]()
Zolang vBommel maar geel of rood paktquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tering saaie wedstrijd, PSV schijnt in alle uitwedstrijden op de counter te gaan spelen.![]()
![]()
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Ze gaan dat gewoon doen. Maar je moet toegeven dat PSV best een goed counter team heeft.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tering saaie wedstrijd, PSV schijnt in alle uitwedstrijden op de counter te gaan spelen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Net 13e minuut, rustig aanquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:57 schreef Merkie het volgende:
Wat speelt Feyenoord belachelijk slecht.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat mag niet want?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tering saaie wedstrijd, PSV schijnt in alle uitwedstrijden op de counter te gaan spelen.![]()
Keeper van PEC is echt vies dun."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ja, die gaan nog vaak genoeg in de problemen komen als ze het spel moeten maken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze gaan dat gewoon doen. Maar je moet toegeven dat PSV best een goed counter team heeft.![]()
Waar zeg ik dat dat niet mag? Kan jij niet lezen ofzo?quote:Je antwoordt constant met dingen die ik helemaal niet heb gezegd.
![]()
Dat klopt jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat niet mag? Kan jij niet lezen ofzo?Je antwoord constant met dingen die ik helemaal niet heb gezegd.
![]()
Reitsma weet echt iedere wedstrijd saai te praten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Je hoeft ook niet met debiel te strooienquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha, juist ja. Oké man.
Debiel.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha, juist ja. Oké man.
Debiel.![]()
![]()
Had ik ook wel bij Ajax willen zien spelen jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:01 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat een baas als BMI bij Feyenoord speeltOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
In dit geval heeft hij wel 100% gelijknatuurlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet met debiel te strooien![]()
Ho ho ho doe rustig aan man.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha, juist ja. Oké man.
Debiel."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Soms moet dat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet met debiel te strooien![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dit geval heeft hij wel 100% gelijknatuurlijk.
Zeg dat ik dat niet gelijk heeft daar in dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
debielOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik denk met Reitsma meer de binnenkant van je ogenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:01 schreef Celeritas het volgende:
Geel, dat gaan we nog wel meer zien, deze wedstrijd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg dat ik dat niet gelijk heeft daar in dan?
debiel![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg dat ik dat niet gelijk heeft daar in dan?
debiel![]()
![]()
Jij bent net zo'n flikker als Jordiiii dus dat had ik wel wel verwachtnatuurlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2012 21:03:23 ]![]()
Oke.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n flikker als Jordiii dus dat had ik wel wel verwachtnatuurlijk.![]()
Doet ie dus niet. Wat was dat voor iets?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Verwachten dat Immers zijn werk zou doen![]()
Ik vind Pelle wel sterk overkomen eigenlijkOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Watquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind Pelle wel sterk overkomen eigenlijk
Leuke speler voor een club als Ado idd, maar niet iets voor een topclubquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Immers kan er helemaal niks van, waarom wou Koeman die perse hebben?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Chadli zal er zo wel in komen voor Gyasi, gaat Tadic weer mooi naar rechts
Hij gaat topscorer voor Feyenoord worden denk ik, of grote assist koning.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wie is Gyasi?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Chadli zal er zo wel in komen voor Gyasi, gaat Tadic weer mooi naar rechts![]()
Dan gaat Feyenoord niet veel scoren.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij gaat topscorer voor Feyenoord worden denk ik, of grote assist koning.![]()
![]()
Ik liever nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
Laat Zwolle eens wat schoten op goal lossen. Ik wil die keeper in actie zien.![]()
![]()
speelt ie danquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind Pelle wel sterk overkomen eigenlijk
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Okéquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
Laat Zwolle eens wat schoten op goal lossen. Ik wil die keeper in actie zien.![]()
Topscoorder met 8 goals jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij gaat topscorer voor Feyenoord worden denk ik, of grote assist koning.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ze krijgen ook weinig tegen, als je steeds met 1-0 wint kun je ook ver komen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan gaat Feyenoord niet veel scoren.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Twente werd er kampioen meequote:Op zaterdag 15 september 2012 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze krijgen ook weinig tegen, als je steeds met 1-0 wint kun je ook ver komen.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
En jahoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Chadli zal er zo wel in komen voor Gyasi, gaat Tadic weer mooi naar rechts
Nee joh, United of Madrid..quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had ik ook wel bij Ajax willen zien spelen ja![]()
![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Twente werd er kampioen mee![]()
Die neger die rechtsbuiten stond, bij de Graafschap opgehaaldquote:
Bij dezequote:Op zaterdag 15 september 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
moet je ook gewoon op zwarte schoentje spelen debiel.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
oh, nooit van gehoord..quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die neger die rechtsbuiten stond, bij de Graafschap opgehaald![]()
Idd. Zeker als Mathijsen zijnde.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:07 schreef napoleonfour het volgende:
moet je ook gewoon op zwarte schoentje spelen debiel.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:07 schreef napoleonfour het volgende:
moet je ook gewoon op zwarte schoentje spelen debiel.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:07 schreef napoleonfour het volgende:
moet je ook gewoon op zwarte schoentje spelen debiel.
Je stream is stuk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:07 schreef RvLaak het volgende:
EL op zwart? Of is mijn stream stuk?![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:08 schreef Celeritas het volgende:
Ik bedoel natuurlijk: kut. Sorry modjes
Speelt die Verhoek eigenlijk?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
dit kan je de hele wedstrijd zeggen johquote:
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ja zeg hem ergens lopen. Maar is net zo nice bezig als immers.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Wel mooie voorzet netquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja zeg hem ergens lopen. Maar is net zo nice bezig als immers.![]()
vol op de idde
Hoop dat die boot van je zinkt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Feyenoord speelt op haar niveauIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Het moet wel erg raar lopen als Feyenoord dit niet gewoon wint.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord speelt nu meer dan prima trouwens, in tegenstelling tot de eerste 10 minuten die om te huilen waren.2000 light years from home![]()
Kan gebeuren toch.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar hij laat nu wel zijn man lopen![]()
1-3 in Tilburg.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Over 75 minuten weet je wat je daar aan hebt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar wel meer kansen al gecreëerd dan Ajax in dezelfde periode![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over 75 minuten weet je wat je daar aan hebt., wss zal het wel weer een schamele 1-0 worden
![]()
![]()
Theo Reitsma![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
![]()
Waarom heeft die Gouwenleeuw geen basisplaatsOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Op Ten Napel na natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
nederlandse commentatoren^290832789023723
![]()
Heerenveen = Ajax (2-2)quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft die Gouwenleeuw geen basisplaats
Heerenveen < Ado
Ado> Ajax
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
\tjaquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heerenveen = Ajax (2-2)
Heerenveen < Ado
Ado> AjaxOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |