WTF JA DAT ZOU ZOMAAR KUNNEN NATUURLIJKquote:
vraag eens of hij uit Rotterdam komtquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:07 schreef Paul het volgende:
[..]
WTF JA DAT ZOU ZOMAAR KUNNEN NATUURLIJK
Haten op de pussycat dolls :")quote:
Ik heb nog wel een beetje zelfrespect hoorquote:
stevenmac aan het kerstdinerquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:07 schreef Paul het volgende:
[..]
WTF JA DAT ZOU ZOMAAR KUNNEN NATUURLIJK
En constant zeggen: Hee paul, ik neuk je zusjequote:
ik zou het ook doen. sterker nog, ik heb eens het zusje gedaan van een jongen die ik totaal niet moest.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een beetje zelfrespect hoor
preciesquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En constant zeggen: Hee paul, ik neuk je zusje
Ik heb een keer de dochter gedaan van een leraar die ik niet moestquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zou het ook doen. sterker nog, ik eens het zusje gedaan van een jongen die ik totaal niet moest.
kon ik daarna elke keer weer lachen als ik hem zag
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een keer de dochter gedaan van een leraar die ik niet moest
Ze was goed lelijk maar oh wat heb ik gelachen toen ik de trap af liep die zondagmorgen en zijn blik zag
Hij lachte zeker ook omdat hij eindelijk van dat kind af was?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze was goed lelijk maar oh wat heb ik gelachen toen ik de trap af liep die zondagmorgen en zijn blik zag
Tuurlijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij was niet aan het lachen, dat deed ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij lachte zeker ook omdat hij eindelijk van dat kind af was?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:12 schreef Breaker.Faker het volgende:
wat een kansloze topic![]()
![]()
![]()
mensen die andere gaan beoordelen op hun voetbal club![]()
![]()
![]()
![]()
Paul, ik neuk je zusjequote:
Oh, okéquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij was niet aan het lachen, dat deed ik
Dus? Ik doe toch ook niet MilaKunis4evahquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:13 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]haten op de pussycatdolls
![]()
nicole scherzinger
Is wel gezellig hoor bij huize Paulquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:13 schreef Pharkus het volgende:
Wel goed dat er nu iemand in huize paul is die wel verstand (van voetbal) heeft.
ik doe ook niet 4evahquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus? Ik doe toch ook niet MilaKunis4evah
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is wel gezellig hoor bij huize Paul
Soms klap ik hem uit het niets om vervolgens zijn zusje vol te blaffen met mijn zaad
Ik mag niet stemmen omdat ik een allochtoon benquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:15 schreef Pharkus het volgende:
Stemt die nieuwe vriend soms ook VVD paul?
Ik ga het eens vragen als ik hem weer ziequote:Op zaterdag 15 september 2012 20:15 schreef Pharkus het volgende:
Stemt die nieuwe vriend soms ook VVD paul?
Doe je niks aan, autochtoon zijn doe je maar in je eigen land.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mag niet stemmen omdat ik een allochtoon ben
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:17 schreef Paul het volgende:
Ik weet wel dat hij eerst wel eens naar wedstrijden ging van Ajax![]()
Maar nu niet meer zo vaak. DAT WAS BIJ STEVENMAC OOK ZO
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:18 schreef Paul het volgende:
Hij is kaal........ is Stevenmac dat ook?
Heeft ze ook twee vrienden die hommo zijn?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:18 schreef Paul het volgende:
Hij is kaal........ is Stevenmac dat ook?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heeft ze ook twee vrienden die hommo zijn?
Heeft stevenmac homovrienden?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heeft ze ook twee vrienden die hommo zijn?
Nee maar mijn ex zei dat ze 2 homovrienden had en dat bleken 2 hetero's die haar dedenquote:
utregggquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:06 schreef Paul het volgende:
M'n zusje kwam dus met een nieuwe vriend aanzetten. Zegt ze oh haha Paul hij is trouwens voor Ajax.
Klacht: m'n zusje heeft een vriend die voor Ajax is, hoe moet ik hier mee omgaan als FC Utrecht fan? Ik weet niet of ik wel met hem moet praten etc.
Tevens gaat Ajax eraan in de bekerwedstrijd!!!!!!!
Dat hoort bij het succes.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:23 schreef 77uzi77 het volgende:
Ajax is een kut club, veel te veel succes-supporters
Kan dit jaar wel 3e wordenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:40 schreef probeer het volgende:
FC Utrecht is toch gewoon middenmoot?
1 van de betere verhalen op Fok! die ik tot op heden gelezen heb...maar het spijt me wel voor je.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar mijn ex zei dat ze 2 homovrienden had en dat bleken 2 hetero's die haar deden
Linkquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:27 schreef foknerd het volgende:
[..]
1 van de betere verhalen op Fok! die ik tot op heden gelezen heb...maar het spijt me wel voor je.
Dat topic was schitterendquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2012 02:18 schreef Fok-it het volgende:
Waar blijven die fotos van je zusje nou Paul
Utreg wint met 1-0!quote:Op zondag 16 september 2012 08:51 schreef valek het volgende:
Ik ben anti-ajax. Maar utrecht is toch een paar klasses minder hoor.
Ps. Utrecht gaat vandaag voetballes krijgen van de mooiste voetbalclub die er is, PSV.
Sowieso sowieso sowiesoooooooooooooquote:Op zondag 16 september 2012 08:51 schreef valek het volgende:
Ik ben anti-ajax. Maar utrecht is toch een paar klasses minder hoor.
Ps. Utrecht gaat vandaag voetballes krijgen van de mooiste voetbalclub die er is, PSV.
Alsof Paul mij wat kan doenquote:Op zondag 16 september 2012 11:29 schreef ZuidGrens het volgende:
en jij laat die jongen je zusje neuken
Ja en dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |