SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb dat Go er ook bijgekregen, gratis.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bij Ziggo heb je gewoon voor het TV tarief alles.
Daarbij zit lang niet iedereen in Ziggo gebied![]()
![]()
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
Gatverdamme, echt onterechtzal ook wel weer niet. Lucky gayjax
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Oh, oke.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
![]()
Goed hé van Eriksen! Wat een assist! Wat een topspeler
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
Sowieso onterecht natuurlijk...quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
ja, moet ik eens aan beginnen. ik had eerst een sport 1 internet abo, maar toen kon ik maar een kwart van de wedstrijden kijken. was nog kneiter duur ook.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
A, ik snap... Internet abo is overal te bekijken waar je een fatsoenlijke (4Mbit en hoger) verbinding hebt en ook nog eens goedkoper dan het standaard abo
Nu heb ik dan EDL bij mijn ouders, dus ik kan wel wat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |