quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:55 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Gefeliciteerd kearlje kado van 60 kilo wiet, word naar je opgestuurd!
![]()
Zeg, SwJ, word jij nou niet moe van jezelf?quote:
Soms wel, maar ik kan het niet helpen. Ik ben nu eenmaal altijd in een jubelstemming!!quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:07 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Zeg, SwJ, word jij nou niet moe van jezelf?
heul welquote:
hooi lithia, schatjuuhh hhihih XD xd gr gr ;pquote:
Oké.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Hoe kun je nou moe van jezelf worden als je altijd in jubelstemming bent?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Soms wel, maar ik kan het niet helpen. Ik ben nu eenmaal altijd in een jubelstemming!!![]()
Meervoudige persoonlijkhedenquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe kun je nou moe van jezelf worden als je altijd in jubelstemming bent?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Soms wel, maar ik kan het niet helpen. Ik ben nu eenmaal altijd in een jubelstemming!!![]()
Wat wil je zeggen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:01 schreef Gummiebeer het volgende:
Wietparkiet jarig, Computerfluisteraar jarig...
Tis wel een beetje dubieus niet?
* Rodawa gaat door de spanning ook in 3e persoon praten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
* Gummiebeer mompelt iets met een kloon.
Dat is mooi. Of zijt gij het kontmaatje van Wietparkiet?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
* Rodawa gaat door de spanning ook in 3e persoon praten.
Ik was eigenlijk 12 september jarigquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:01 schreef Gummiebeer het volgende:
Wietparkiet jarig, Computerfluisteraar jarig...
Tis wel een beetje dubieus niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |