Maar dan doet hij het verder wel? Of doet het programma het dan echt nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:48 schreef CherryLips het volgende:
O ja, ´s avonds geeft de tv-gids weleens een geblokkeerd programma aan. Zal wel iets lichtelijk pikants zijn, maar ik vind het irritant. Kan alleen nergens in de instellingen vinden hoe ik dat kan oplossen.
Dat heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk, ik vermoed dat het hele programma het niet doet. Zal eens opzoeken wat hij precies blokkeert.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Maar dan doet hij het verder wel? Of doet het programma het dan echt niet
Is 1080p de juiste instelling of kun je beter iets anders kiezen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb meteen wat instellingen veranderd zoals 1080p etc.
Dat is de hoogste instelling mogelijk en mijn tv ondersteund dat.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:36 schreef APK het volgende:
[..]
Is 1080p de juiste instelling of kun je beter iets anders kiezen?
Ah, dan staat het goed ingesteld bij mijquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dat is de hoogste instelling mogelijk en mijn tv ondersteund dat.
Als je je pincode intoetst kan je wel kijken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Maar dan doet hij het verder wel? Of doet het programma het dan echt niet
Volgens mij heb ik hem hier op automatisch staan, en laat ik me tv het wel upscalen naar 1080pquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat is de hoogste instelling mogelijk en mijn tv ondersteund dat.
Ik weet als ik me box op 720 zet en me tv laat klooien dat beeld al strakker is dan op de 1080p setting ja!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dus jij denkt dat upscaling 1080 mooier is als 1080 native... Jaaaajaa..
Dan maar is mn playstation 1 aansluiten op mn tv.. Dikke resolutie man! 1080P
Echt waar joh....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:11 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ik weet als ik me box op 720 zet en me tv laat klooien dat beeld al strakker is dan op de 1080p setting ja!
Er zijn er meer die erbij zweren of op automatisch te zetten of lagere waarde dan 1080p.
Op de oudere boxen van upc was het verschil nog groter.
Je hebt gelijk, ik keek verkeerd. Maar dan is het nog steeds raar want de Horizon aanbieding is inderdaad 39,95 met een normale prijs van 54,95 en niet 67,95. Zelfs met Horizon Extra kom ik niet op 67 euro uit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:30 schreef CherryLips het volgende:
Is 25 euro niet de aanbieding van de het standaard pakket, dus de niet-horizon versie waar ze nu reclame voor maken? Maar dan nog, de aanbieding voor horizon was groot ik nu 39,95 ofzo.
Het is nu net alsof je twee pakketten hebt.
Ik heb net gebeld met de helpdesk en het blijkt een factuur te zijn met een deel van januari erbij. Dus jan+feb. Voor maart enz. tot 24/7 wordt het 39,95 en daarna 54,95.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Zoals ik het nu lees, heb je twee abonnementen lopen: die met de actieprijs van 24,95 en Horizon voor 39,95. Alles-in-een wordt vermeld plus alle onderdelen los.
Het menu heb ik verder niet veel meer van meegekregen, ben meteen aan de pc gaan zitten toen het werktequote:Op zondag 24 februari 2013 21:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Bij mij werkt ook alles prima....zappen gaat vrij vlot. Ik vind alleen irritant dat als je zapt en je blijft op een zender staan die onderbalk vrij lang in beeld blijft als je niets doet. Of je moet op OK drukken.
Bij mij werkt het gewoon, maar bedraad lukt nog niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb nog geprobeerd om mijn laptop op de mediabox aan te sluiten maar ik heb mijn internet nog apart lopen...niet via de mediabox dus volgens mij kan dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |