abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 september 2012 @ 16:37:04 #1
259770 iamcj
Niets is onmogelijk
pi_116817901
Poll: Griekenland moet 2 jaar extra de tijd krijgen
Ja
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

http://www.nu.nl/economie(...)l-bezuinigingen.html

Ik ben benieuwd hoe daar over gedacht wordt.

[ Bericht 12% gewijzigd door iamcj op 15-09-2012 17:36:06 ]
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Religie is als taal, een basisbehoefte voor een maatschappij, iedereen spreekt zijn eigen dialect en even verder op begrijp je niet meer wat de ander zegt.
pi_116818345
2 jaar extra voor WAT? Ze leven daar op leningen (net als wij overigens), over 2 jaar is de schuld groter dan nu. Wat lost meer tijd op zolang ze meer uitgeven dan er binnenkomt?
censuur :O
  zaterdag 15 september 2012 @ 16:51:46 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_116818401
Twee jaar extra voor de Duitse en Nederlandse belastingbetaler de griekse belastingen te betalen bedoelt TS.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_116818430
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 16:37 schreef iamcj het volgende:
Poll: Griekenland moet 2 jaar extra de tijd krijgen
Ja
Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]

Ik ben benieuwd hoe daar over gedacht wordt.
Nee, want dan over 2 jaar weer 2 jaar etc... Ze hebben ruimschoots de tijd gehad om orde op zaken te stellen, maar willen of kunnen gewoon niet. En het kan ze ook niet echt schelen, omdat ze weten dat de EU toch wel weer met meer geld over de brug komt.

Als ze niet willen is er maar 1 oplossing: geldkraan 100% dicht. Als ze zich realiseren dat er niets meer te halen is stappen ze zelf wel uit de EUR.
Als ze niet kunnen, maar wel (zeggen te) willen stel ik voor dat af te dwingen met een - liefst Duitse - bezettingsmacht.
Goud kan je niet bijdrukken
  zaterdag 15 september 2012 @ 16:56:16 #5
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_116818555
Poll: Weten HENK & INGRID op Fok! wat de financiele gevolgen zijn?
Ja
Nee
Tussenstand:

..bij faillissement van Griekenland en uittreding uit EU zullen zijn? Weten HENK & INGRID wel wat voor impact het zal hebben op micro, meso en macro economie van Nederland?

Beseffen HENK & INGRID wel wat ze defacto voor "schuld" moeten dragen als Griekenland failliet zal gaan en uit EU geknikkerd zal worden?

[ Bericht 0% gewijzigd door Montelly op 15-09-2012 17:04:57 ]
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  zaterdag 15 september 2012 @ 17:00:12 #6
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_116818781
Dit is natuurlijk kansloos. Of Griekenland moet eruit of we moeten grote verliezen pakken, maar dat gebeurd ook als Griekenland eruit gaat. Met de huidige leningen en bezuinigingen gaat het niet lukken. Van een kale kip kan je weinig plukken. Dus gewoon nu verliezen pakken en ze eruit gooien. Het blijft een failed state dus gaarne niet erbij houden. Die bezuinigingen gaan echt niet helpen om ons geld terug te krijgen. Om het land weer goed te laten draaien heb je structurele veranderingen nodig die er nooit gaan komen. We lopen het nu al jaren uit te stellen want politci in NL/etc. hebben geen zin om verliezen te nemen.
pi_116900800
Griekenland gaat sowieso onderuit, of we nou willen of niet. Wat er van ze gevraagd word is voor de bevolking daar echt bizar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')