welke mint heb je gekozen? iig bij de ubuntu bases versie zou je dit soort dingen toch echt niet tegen mogen komen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:23 schreef borbit het volgende:
Nu bezig linux mint te installeren krijg allen wifi niet aan de praat. op de een of andere manier kan ik alleen maar een wep wachtwoord opgeven. Zover ik weet heeft mijn wifi een wpa wachtwoord, dit is best wel gebruikelijk tegenwoordig. Beetje raar dat dit niet gewoon in het os zit?
En hoe installeer ik dat?
Welk image van Linux Mint heb je gekozen? Welke netbook heb je? Hardware wordt beter ondersteund in welk OS dan ook..quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:23 schreef borbit het volgende:
Nu bezig linux mint te installeren krijg allen wifi niet aan de praat. op de een of andere manier kan ik alleen maar een wep wachtwoord opgeven. Zover ik weet heeft mijn wifi een wpa wachtwoord, dit is best wel gebruikelijk tegenwoordig. Beetje raar dat dit niet gewoon in het os zit?
En hoe installeer ik dat?
versie 10_live gedownload via unetbootin op een packerd bell dot s. Ik snap niet wat je met je laatste zin bedoelt.quote:Op zondag 16 september 2012 00:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
Welk image van Linux Mint heb je gekozen? Welke netbook heb je? Hardware wordt beter ondersteund in welk OS dan ook..
Ja, dan kan je meestal als je dan dezelfde gebruiker weer aanmaakt het hetzelfde wachtwoord meteen gebruik van maken.quote:Op zondag 16 september 2012 14:57 schreef borbit het volgende:
En als ik een aparte home partitie maak kan ik dan zonder back up van distro wisselen?
oke dan kan ik nog eens wisselenquote:Op zondag 16 september 2012 15:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, dan kan je meestal als je dan dezelfde gebruiker weer aanmaakt het hetzelfde wachtwoord meteen gebruik van maken.
os vanaf usb draaien bedoel je? Maar mijn harde schrijf is sneller dan een usb stick neem ik aan?quote:Op maandag 17 september 2012 04:41 schreef smitjew het volgende:
is mogelijk maar je moet hem vaag farmateren en raar programmatje draaien als je genoeg googled vind je het wel.
Kan, maar dat is retetraag.quote:Op maandag 17 september 2012 04:24 schreef borbit het volgende:
En dan waarom niet gewoon je OS op usb stick zetten en de harde schrijf in me laptop als ouur data opslag ding gebruiken?
Een usb hub kopen vaar een altijd vers OS lijkt me goede deal..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |