abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116815815
Een week geleden heb ik een pakketje besteld, deze is volgens het bedrijf vorige week vrijdag verstuurd.
Ik heb echter nog steeds niets binnen en heb geen zin om nog langer te wachten.

Ik kan bij een andere webshop namelijk hetzelfde artikel bestellen, als ik dat vandaag doe heb ik hem maandag binnen.

Mijn vraag is, kan ik webshop 1 als deze levert alsnog retourneren.

De koop op afstand wet spreekt over 7 dagen maar ik wil even zeker weten dat deze ingaan nádat ik het product heb ontvangen??
  zaterdag 15 september 2012 @ 15:19:17 #2
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_116815867
je kan nu toch ook de koop al ongedaan maken, met de opmerking dat je het direct terug stuurt als je het ontvangen hebt?
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
pi_116815871
Heb je al gebeld? Dat lijkt mij de eerste stap.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_116816058
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 15:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
Heb je al gebeld? Dat lijkt mij de eerste stap.
Ik heb al contact gehad, zij zeggen dat het vorige week vrijdag al verstuurd is.

Het kan zijn dat tnt post het is kwijtgeraakt maar ik wil daar niet op wachten,

@hotsummernight, zij zeggen dat het al verstuurd is vandaar ;)
  zaterdag 15 september 2012 @ 15:26:54 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_116816124
Als het bij jou niet aankomt, kun je het ook niet terugsturen en kan het nog lastig worden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_116816329
De 7 dagen gaan in op de dag nadat je het ontvangen hebt.
Zij moeten bewijzen dat jij het hebt ontvangen. Het is niet zo dat een bewijs van versturen genoeg bewijs is dat het ook daadwerkelijk bij jou is aangekomen. Het is hun plicht om het bestelde bij jou te krijgen. En of ze dat nu uitbesteden aan Tante Pos of dat er iemand van het bedrijf op een fietsje langskomt, dat boeit niet.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_116816401
Beadankt voor de info!

Bewijs dat zij het verzonden hebben is er sowieso niet, tenminste ik heb geen track en trace gekregen omdat het pakketje gewoon door de brievenbus past.

Ga nu maar gewoon bij die andere webshop bestellen dan :D
pi_116816415
Je heb het toch gekocht, dan is het van jouw.
Dus kun je er al vanaf zien toch?
Als het pakket niet geleverd word is dat strafbaar.
pi_116816458
Mits het geen product is wat niet onder de KOA voorwaarden valt heb je vanaf de dag van ontvangst 7 dagen de tijd om de koop te ontbinden.

Het is hopelijk geen maatpak?
pi_116816529
nee, gewoon een standaard pakketje, niks persoonlijks oid aan dus het valt sowieso onder de standaard KOA :)
  zaterdag 15 september 2012 @ 16:02:01 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_116816990
Als het pakketje kwijt is, is het risico voor de verkoper. Als het wel aankomt mag je het binnen 7 dagen terugsturen, maar de verzendkosten van het terugsturen zijn eventueel wel voor jou.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_116819975
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 15:40 schreef hugsy33 het volgende:
nee, gewoon een standaard pakketje, niks persoonlijks oid aan dus het valt sowieso onder de standaard KOA :)
Hou er rekening mee, bij KOA jij moet zorgen dat het product terug gestuurd wordt.
Als het pakketje dus niet aagekomen is, betekend niet dat jij meteen je geld terug krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')