Hommoquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb een klein baardjemaar wel smooth niet metaltuigbaard
Kut, ik wilde serieus zijn vandaag. Dat lukt gewoon niet met jou en Drom in een topic.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
ff zielg zwijmelmomentje
Baarden.quote:
Ik vind mannen met baarden echt sexy, mits mooie baard. En dan bedoel ik wel een getrimde baard, geen sinterklaas baard.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hommo
[..]
Kut, ik wilde serieus zijn vandaag. Dat lukt gewoon niet met jou en Drom in een topic.
[..]
Baarden.
al weer mijn schuld ehquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hommo
[..]
Kut, ik wilde serieus zijn vandaag. Dat lukt gewoon niet met jou en Drom in een topic.
[..]
Baarden.
je wil het tot in de puntjes perfect hebben ja? ook wel herkenbaar, maar dat werkt idd echt niet.. impulsiviteit, ik zweer er bij wanneer ik schrijf.. alleen de laatste tijd hik ik ook teveel tegen perfectionisme aan, dat gaat ten koste vanquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Maar het probleem is mijn perfectionisme. Daarom teken ik ook niet meer. Ik zag allemaal geweldige kunstwerken om mij heen en mij lukte dat niet. Na heel veel frustratie gewoon gestopt. En voor schrijven heb ik momenteel ook geen inspiratie, ik zou niet weten waar ik nu over zou moeten schrijven.
Ja, ik schreef altijd veel gedichten en liedjes als ik depressief was. Ik heb in mijn pubertijd een periode gehad waarin ik heel veel heb geschreven. Laatste jaren ging het goed met me, dus weinig reden om te schrijven idd. Maar nu is m'n relatie stuk, dus wellicht vind ik weer wat inspiratie.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
al weer mijn schuld ehben ik zo onserieus?
[..]
je wil het tot in de puntjes perfect hebben ja? ook wel herkenbaar, maar dat werkt idd echt niet.. impulsiviteit, ik zweer er bij wanneer ik schrijf.. alleen de laatste tijd hik ik ook teveel tegen perfectionism aan, dat gaat ten koste van
en ook dat ja.. ik kan goed schrijven wanneer het slecht met me gaat.. tijd om weer depri te worden dus
Ik heb bij de meet alleen geen baard (nouja, 1,5 dag). Ik mag op mijn bijbaan geen baard hebben.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind mannen met baarden echt sexy, mits mooie baard. En dan bedoel ik wel een getrimde baard, geen sinterklaas baard.
Ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
al weer mijn schuld ehben ik zo onserieus?
Gewoon eens proberen. Bevalt het niet, kan hij er altijd nog af.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat een baard mij best staat
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik schreef altijd veel gedichten en liedjes als ik depressief was. Ik heb in mijn pubertijd een periode gehad waarin ik heel veel heb geschreven. Laatste jaren ging het goed met me, dus weinig reden om te schrijven idd. Maar nu is m'n relatie stuk, dus wellicht vind ik weer wat inspiratie.
Ik zou sowieso nog een foto van je krijgen, maar mag ik dan een foto met baard?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb bij de meet alleen geen baard (nouja, 1,5 dag). Ik mag op mijn bijbaan geen baard hebben.
[..]
Ja.
Ja maar ja maar, oke... Ik zal van de week eens een foto maken. Maar te weinig haar imoquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen. Bevalt het niet, kan hij er altijd nog af.
mijn hartje, wat doe jequote:Op zaterdag 15 september 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb bij de meet alleen geen baard (nouja, 1,5 dag). Ik mag op mijn bijbaan geen baard hebben.
[..]
Ja.
Ja, precies. Ook al zijn we on good terms uit elkaar gegaan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoe vervelend dat ook is (dat laatste).. het kan idd inspiratie opwekken en dan kan er wel iets heel moois uitkomen <3
mja.. dat dus ja
Soms moet je hem gewoon even door laten groeien en bijhouden, dan kan hij vanzelf dichtgroeien.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, oke... Ik zal van de week eens een foto maken. Maar te weinig haar imo![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Ook al zijn we on good terms uit elkaar gegaan.
rustig aan drommeltjequote:
quote:
I will try.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms moet je hem gewoon even door laten groeien en bijhouden, dan kan hij vanzelf dichtgroeien.
Ik ben even aan het zoeken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nog een foto van je krijgen, maar mag ik dan een foto met baard?
Kusjes geven.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn hartje, wat doe je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |