Hommoquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb een klein baardjemaar wel smooth niet metaltuigbaard
Kut, ik wilde serieus zijn vandaag. Dat lukt gewoon niet met jou en Drom in een topic.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
ff zielg zwijmelmomentje
Baarden.quote:
Ik vind mannen met baarden echt sexy, mits mooie baard. En dan bedoel ik wel een getrimde baard, geen sinterklaas baard.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hommo
[..]
Kut, ik wilde serieus zijn vandaag. Dat lukt gewoon niet met jou en Drom in een topic.
[..]
Baarden.
al weer mijn schuld ehquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hommo
[..]
Kut, ik wilde serieus zijn vandaag. Dat lukt gewoon niet met jou en Drom in een topic.
[..]
Baarden.
je wil het tot in de puntjes perfect hebben ja? ook wel herkenbaar, maar dat werkt idd echt niet.. impulsiviteit, ik zweer er bij wanneer ik schrijf.. alleen de laatste tijd hik ik ook teveel tegen perfectionisme aan, dat gaat ten koste vanquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Maar het probleem is mijn perfectionisme. Daarom teken ik ook niet meer. Ik zag allemaal geweldige kunstwerken om mij heen en mij lukte dat niet. Na heel veel frustratie gewoon gestopt. En voor schrijven heb ik momenteel ook geen inspiratie, ik zou niet weten waar ik nu over zou moeten schrijven.
Ja, ik schreef altijd veel gedichten en liedjes als ik depressief was. Ik heb in mijn pubertijd een periode gehad waarin ik heel veel heb geschreven. Laatste jaren ging het goed met me, dus weinig reden om te schrijven idd. Maar nu is m'n relatie stuk, dus wellicht vind ik weer wat inspiratie.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
al weer mijn schuld ehben ik zo onserieus?
[..]
je wil het tot in de puntjes perfect hebben ja? ook wel herkenbaar, maar dat werkt idd echt niet.. impulsiviteit, ik zweer er bij wanneer ik schrijf.. alleen de laatste tijd hik ik ook teveel tegen perfectionism aan, dat gaat ten koste van
en ook dat ja.. ik kan goed schrijven wanneer het slecht met me gaat.. tijd om weer depri te worden dus
Ik heb bij de meet alleen geen baard (nouja, 1,5 dag). Ik mag op mijn bijbaan geen baard hebben.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind mannen met baarden echt sexy, mits mooie baard. En dan bedoel ik wel een getrimde baard, geen sinterklaas baard.
Ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
al weer mijn schuld ehben ik zo onserieus?
Gewoon eens proberen. Bevalt het niet, kan hij er altijd nog af.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat een baard mij best staat
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik schreef altijd veel gedichten en liedjes als ik depressief was. Ik heb in mijn pubertijd een periode gehad waarin ik heel veel heb geschreven. Laatste jaren ging het goed met me, dus weinig reden om te schrijven idd. Maar nu is m'n relatie stuk, dus wellicht vind ik weer wat inspiratie.
Ik zou sowieso nog een foto van je krijgen, maar mag ik dan een foto met baard?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb bij de meet alleen geen baard (nouja, 1,5 dag). Ik mag op mijn bijbaan geen baard hebben.
[..]
Ja.
Ja maar ja maar, oke... Ik zal van de week eens een foto maken. Maar te weinig haar imoquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen. Bevalt het niet, kan hij er altijd nog af.
mijn hartje, wat doe jequote:Op zaterdag 15 september 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb bij de meet alleen geen baard (nouja, 1,5 dag). Ik mag op mijn bijbaan geen baard hebben.
[..]
Ja.
Ja, precies. Ook al zijn we on good terms uit elkaar gegaan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoe vervelend dat ook is (dat laatste).. het kan idd inspiratie opwekken en dan kan er wel iets heel moois uitkomen <3
mja.. dat dus ja
Soms moet je hem gewoon even door laten groeien en bijhouden, dan kan hij vanzelf dichtgroeien.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, oke... Ik zal van de week eens een foto maken. Maar te weinig haar imo![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Ook al zijn we on good terms uit elkaar gegaan.
rustig aan drommeltjequote:
quote:
I will try.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms moet je hem gewoon even door laten groeien en bijhouden, dan kan hij vanzelf dichtgroeien.
Ik ben even aan het zoeken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nog een foto van je krijgen, maar mag ik dan een foto met baard?
Kusjes geven.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn hartje, wat doe je
Trustenquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:32 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik denk dat ik maar even een dutje ga doen. Ik ben me een portie moe
.
Haiquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben even aan het zoeken.
[..]
Kusjes geven.
Jij weet dat ze nog niet klaar zijn?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat weet ze toch pas als ze klaar zijn joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wut?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Koekjes bak je niet in 5 minutenquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij weet dat ze nog niet klaar zijn?
Volgens mij is ze wel wat langer weggeweest als 5 minutenquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Koekjes bak je niet in 5 minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een gedichtje van mij. Deze is nog vrij recent, 2010 denk ik. Ik heb ook nog oudere, uit 2005.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:45 schreef Fera het volgende:
Wat een toffe tekst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een gedichtje van mij. Deze is nog vrij recent, 2010 denk ik. Ik heb ook nog oudere, uit 2005.
Kun jij ook lyrics schrijven?
Brutal. Fucking. Metal.
Op zich wel, maar ik ben vrij a-muzikaal, dus ik kan er wel muziek bij 'denken', maar niet spelen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een toffe tekst!
Kun jij ook lyrics schrijven?
Pics.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb een vuigen 2-dagen-metalbaard
Hehe, dat klinkt interessantquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik ben vrij a-muzikaal, dus ik kan er wel muziek bij 'denken', maar niet spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is wel een beetje lyric achtig, deze komt uit 2007, maar in 2010 nog aangepast. Ik heb ook echt dingen waar ik zelf heel lief [Chorus] enz. bij heb gezet.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Uit einden van je stalen zenuwen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb een vuigen 2-dagen-metalbaard
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uit einden van je stalen zenuwen?
Je keek even in de toekomst?quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:49 schreef Fera het volgende:
Toffe tekst voor hardere rock of wat lichtere metalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is wel een beetje lyric achtig, deze komt uit 2007, maar in 2010 nog aangepast. Ik heb ook echt dingen waar ik zelf heel lief [Chorus] enz. bij heb gezet.
Brutal. Fucking. Metal.
Yeah, zoiets.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uit einden van je stalen zenuwen?
Dank u. Dat is ook mijn favoriete genre.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toffe tekst voor hardere rock of wat lichtere metal
Ik weet precies wat jij bedoeldquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toffe tekst voor hardere rock of wat lichtere metal
BAM!quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank u. Dat is ook mijn favoriete genre.
Gaaf!quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde op een muziek-maak-meet
Ik kan wel een beetje drummenMaar tis lang geleden.
The awesomeness.quote:
Die van Fera is beterquote:
Triangelquote:
quote:
Dus de nummers moeten over seks gaanquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
I know, dit was meer de stijl
Omnomnom dat klinkt verrukkelijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb chocolate chip cookies
chocolate chip cookies + rozijnen
en daarover zit witte chocolade met een beetje melk chocolade (eerst gesmolten)
En voor de kinderen staan nog cupcakes in de oven
Maak zo wel een fotootje
Dat was niet per se een naam.quote:
Moet niet, we moeten gewoon een geile zangeres hebbenquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus de nummers moeten over seks gaan
Ik kan geen echt goede foto's vinden. Heb er slechts 2, waarin ik er niet compleet achterlijk opsta (close, though)quote:
Rokje.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet niet, we moeten gewoon een geile zangeres hebben
Eensquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet niet, we moeten gewoon een geile zangeres hebben
Maak een nieuwe ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan geen echt goede foto's vinden. Heb er slechts 2, waarin ik er niet compleet achterlijk opsta (close, though)
Ik ben geen modellenbureau, I really don't care.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan geen echt goede foto's vinden. Heb er slechts 2, waarin ik er niet compleet achterlijk opsta (close, though)
Ik heb in de schoolband gezetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is er één uit 2006, toen was ik nog geen 15 jaar oud. Dit is zo'n voorbeeldje waar ik echt een liedje in zag.Silly me.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hoax, heul wel sexyquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb in de schoolband gezeten
maar ben niet sexy
Hmm, pics to judgequote:Op zaterdag 15 september 2012 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb in de schoolband gezeten
maar ben niet sexy
JJH kan als prive chauffeur voor de Manager doorquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We hebben ook gewoon wat aan iedereen in deze SC
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:58 schreef Fera het volgende:
Is al beter dan wat ik heb geschrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is er één uit 2006, toen was ik nog geen 15 jaar oud. Dit is zo'n voorbeeldje waar ik echt een liedje in zag.Silly me.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
JJH kan als prive chauffeur voor de Manager door
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
MK als bassiste. Gewoon omdat sexy
quote:
Found itquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
cryothic doet het logo wel ontwerpen/website maken en de merch
Whehequote:Op zaterdag 15 september 2012 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen pics van moi in school band, dat heeft namelijk maar een half jaar geduurd
quote:
Lekkerquote:
Dat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
LL mag de catering ook doen
Cookies for the band
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
LL mag de catering ook doen
Cookies for the band
Zelfgebakken koekjes.quote:
Jij hebt bruine kwakjes?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen?
Toplaag ziet eruit als kwakjes![]()
tis maar goed dat ik er nog wat bruine chocola er door heen heb gedaan en niet alleen witte chocola gebruikt hebquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen?
Toplaag ziet eruit als kwakjes![]()
Succesquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:10 schreef Fera het volgende:
Ik ga even de afwas doen en nog een beetje Sociologie leren.
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tis maar goed dat ik er nog wat bruine chocola er door heen heb gedaan en niet alleen witte chocola gebruikt heb![]()
Dat is bij mij heel anders. Ben ik nu raar?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thank God, noMaar gewoon de vorm en zulks
Omnomnom.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tis maar goed dat ik er nog wat bruine chocola er door heen heb gedaan en niet alleen witte chocola gebruikt heb![]()
Dat wil ik niet hebben, die leidt me constant af met z'n gepraatquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:11 schreef JJH het volgende:
[..]
En de royalties onbeheerd laten zeker.![]()
Die manager kan prima voor in de bus zitten.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is bij mij heel anders. Ben ik nu raar?
chocolate chip cookies met bruin/witte choco kwakjes eropquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:12 schreef Fera het volgende:
Bruine en witte chocola door elkaar?
I exploded with happiness.
Jofu regelt het welquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:14 schreef Fera het volgende:
Met z'n allen in een tourbus lijkt me echt super gaaf.
Jij en ik zo samen aan nieuwe liedjes werkenquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:14 schreef Fera het volgende:
Met z'n allen in een tourbus lijkt me echt super gaaf.
Grolsch erinquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wel eentje met een walk-in fridge dan hoor!
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
beetje jammen met gitaartjes en rammen op tafeltjes oid
Cowbellquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:21 schreef LovelyLady het volgende:
ik speel wel triangel
of zo'n ratelslangding
Kun je dan nog wel in de maat spelen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
Mag er ook wat sterkere shit in voor mij?
Geen ideequote:Op zaterdag 15 september 2012 15:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kun je dan nog wel in de maat spelen?
HA! Je weet de referentiequote:Op zaterdag 15 september 2012 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik ben Gerard Ekdom niet
Nee ik klink niet graag als een eendquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HA! Je weet de referentie
Kazoo dan?
Nee dat mag niet van Jofuquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens mij wordt het echt een teringzooi + chaotische bende in die bus
De rest die nog niet genoemd is bombarderen we tot schoonmaakploeg..quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens mij wordt het echt een teringzooi + chaotische bende in die bus
Dikke moshpits allesquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat mag niet van Jofu![]()
Maar hij kan ons toch niks maken tijdens het rijden
Ik zet gewoon die fucking bus langs de kant "eerst opruimen, anders te laat voor die gig.."quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat mag niet van Jofu![]()
Maar hij kan ons toch niks maken tijdens het rijden
Hehe, ik vind het echt een geniaal "instrument"quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik klink niet graag als een eend
+1quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De rest die nog niet genoemd is bombarderen we tot schoonmaakploeg..
quote:
Niet nodig met onze prive-schoonmaakploegquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zet gewoon die fucking bus langs de kant "eerst opruimen, anders te laat voor die gig.."
Dan zoeken we een buschauffeur mét gevoel voor gezelligheidquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zet gewoon die fucking bus langs de kant "eerst opruimen, anders te laat voor die gig.."
Nomnomquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
Cupcakes zijn ook klaar :
[ afbeelding ]
Uber-nomquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
Cupcakes zijn ook klaar :
[ afbeelding ]
Super epic.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij en ik zo samen aan nieuwe liedjes werken
Zo maf zijn we allemaal welquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:32 schreef Fera het volgende:
Ik zou het ook gewoon zo doen, zo maf ben ik wel.
+1quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:32 schreef Fera het volgende:
+1quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:32 schreef Fera het volgende:
Hmm.. Ik ken het niet, mail hun?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
die ratelslang in het begin:
hoe heet dat
Succesquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:33 schreef Fera het volgende:
Even hondje uitlaten en dan moet ik echt leren.
Motivatie = 0.
Veel te gezellig hier.
comment op vid gegevenquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Ik ken het niet, mail hun?Ze geven er vast wel antwoord op
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:33 schreef Fera het volgende:
Even hondje uitlaten en dan moet ik echt leren. Ik moet echt olie verversen, maar dit topic is te gezellig
Motivatie = 0.
lijkt me wel tofquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nomnom, ik dagdroom nu over tourbussen en optredens
quote:
Waarom zat je dan in een schoolbandquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lijkt me wel tof
ben alleen echt a-muzikaal
Sarah Blackwoodquote:
Jij mocht catering doenquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lijkt me wel tof
ben alleen echt a-muzikaal
Zo meteen maar even googlenquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sarah Blackwood![]()
[ afbeelding ]
Ik hou nie van blond maar zij
Genoeg mensen overquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hooooo, wacht... We moeten ook oppas voor de aanwezige kiddo's hebben.. vrijwilligers?
Ik pasquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hooooo, wacht... We moeten ook oppas voor de aanwezige kiddo's hebben.. vrijwilligers?
hooooooooooo wacht watquote:
Hmm, sowieso moeten ze een eigen plekje in de bus..quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik pas
Ik ben mijn werk wel een beetje moe
Hell no.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik pas ook, ik ga mijn handen al aan ééntje volhebben.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, sowieso moeten ze een eigen plekje in de bus..
Cryo deed al merchandising enzo he.. Hmm.. Misschien DW? Babs en Tijn zou ik niet vertrouwen![]()
Katje en Tamms kunnen ook nog
Hé buschauffeur er zijn een aantal die hun grenzen niet weten en moeten .... kotsenquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:52 schreef JJH het volgende:
Hé buschauffeur, we gaan je bussie slopen!
Dat mag buiten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hé buschauffeur er zijn een aantal die hun grenzen niet weten en moeten .... kotsen![]()
Zeg, doe eens snel je gordel om en blijf op je kont zittenquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:53 schreef JJH het volgende:
Ik heb het póóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóótje met vet, al op de táááááááááááááááááááááfel gezet.
Ik heb het potje potje potje véééhééét al op de tááááfel gezet.
Ik zit ook.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg, doe eens snel je gordel om en blijf op je kont zitten
meldt!! Spw diploma en jarenlange ervaring!quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doenquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Succes
Zal vanavond eens zoeken naar teksten van mij
Heb je een keukentrapje onder in je bus liggen ja?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed, nu mondje dicht anders plak ik 'm dicht
En nog een keeeeeeeerquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:53 schreef JJH het volgende:
Ik heb het póóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóótje met vet, al op de táááááááááááááááááááááfel gezet.
Zo, nou dan zou ik echt fucking snel stoppen, bloed krijg je bijna niet meer uit de bekledingquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
STOP BUSCHAUFFEUR IK HEB EEN BLOEDNEUS!!11!!1!!!!
Dit is het twéééééééééééééde couplet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En nog een keeeeeeeer
Met je handen op de tafeltjes *stompstompstomp*
Oh, probleem opgelostquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
meldt!! Spw diploma en jarenlange ervaring!
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je een keukentrapje onder in je bus liggen ja?
daarom * JijHebtGeenRokje jumped uit de bus en rolt door het gras :$quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo, nou dan zou ik echt fucking snel stoppen, bloed krijg je bijna niet meer uit de bekleding![]()
Er wordt niet gerookt in de busquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Buschauffeur! M'n asbak staat in de fik
Heuj, er wordt NIET gerookt in de bus! Ook niet geblowd en gesnoven etc.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
je mag niet roken in de busquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je mag niet roken in de busAl rollend in het gras roken? knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
van die vlashaartjes ja?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik heb al een paar jaar een 2-dagen-baard staan
ik kan ook niet zo goed omgaan met kinderenquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:57 schreef Fera het volgende:
Overigens wil ik best extra taken op me nemen voor de band, maar absoluut niet met kinderen. Ik heb echt een hekel aan de meeste kinderen en kan er totaal niet mee omgaan.
WE ZIJN ER BIJNAAAAAA, WE ZIJN ER BIJNAAAAAquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:57 schreef JJH het volgende:
Van vóóóóóóór naar achter, van links naar rééhééchts.
ik kan datquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al rollend in het gras roken? knap
Seks met groepies mag wel?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heuj, er wordt NIET gerookt in de bus! Ook niet geblowd en gesnoven etc.![]()
omgquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:57 schreef JJH het volgende:
Je zei kontquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
WE ZIJN ER BIJNAAAAAA, WE ZIJN ER BIJNAAAAA
MAAR NOG NIET HELEMAAL, KONTJE KAAL.
Je mag ook een sensuele danseres zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kan ook niet zo goed omgaan met kinderen
maar ja, ook niet met t idee dat ik volgens jou de leadzangeres moest zijn
Sorry Tijn, maar hou jij het nou maar bij het zemen van de ramen..quote:
Hoeveel heb je er al op tafel staanquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:53 schreef JJH het volgende:
Uiteraardquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry Tijn, maar hou jij het nou maar bij het zemen van de ramen..
bwehehehequote:Op zaterdag 15 september 2012 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag ook een sensuele danseres zijn.Als het maar sensueel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
*proest*quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omg![]()
[..]
Je zei kontOHHHHHHHHHHHH
en dan allemaal onder de stoelen als we aankomen
Ik scheer mijn billen niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
WE ZIJN ER BIJNAAAAAA, WE ZIJN ER BIJNAAAAA
MAAR NOG NIET HELEMAAL, KONTJE KAAL.
Oquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er wordt niet gerookt in de bus
Ik doe aan groepseks dus jaquote:
Kom je langs dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al op tafel staan
Ik ben in the mood
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bweheheheWat doet ze met dat handje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*proest*
Met een lege bus aankomen bij de artiesten ingang, heel de zaal manager over de zeik etcetc, en dan "tada, grapje!"
Sorryquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:02 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Damn, mijn dirty mind neemt heel nieuwe vormen aan.
Voor jou moeten we wel de ramen extra hoog laten plaatsen dan denk ik.. Of je moet je op de wc verstoppen..quote:
Ja das kut, loop maar terug en bel een taxiquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Buschauffeur! Ik ben m'n paspoort vergeten
Nope, echt zo'n volle, mannelijke, ruige, stoere en stugge baardquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van die vlashaartjes ja?
kuikentjeshaar
Geen gig zonder gitaristquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja das kut, loop maar terug en bel een taxi
Pics !quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nope, echt zo'n volle, mannelijke, ruige, stoere en stugge baard
Acapella hardrockquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zingen we toch acapella jonguh
Buschauffeur, mijn piemel is hard!quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Buschauffeur! M'n gitaar is vals!
Nieuwe kopen, toch geld zatquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Buschauffeur! M'n gitaar is vals!
Ik heb een poooooooootje met vetquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Buschauffeur, mijn piemel is hard!
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een poooooooootje met vet![]()
Buschauffeur plagenquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Buschauffeur, mijn piemel is hard!
Waar denk je dat die grote spiegel en de diverse camera's voor zijn schat?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ga ff soppen achterin de bus, niet kijken
Met jou moet ik nodig een hartig woordje spreken jongedame, zodra we stilstaan dan..quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:09 schreef Fera het volgende:
Buschauffeur! Hoe lang moeten we nog?
Buschauffeur! Ik moet plassen.
Buschauffeur! Ik heb het koud.
Buschauffeur! Ik heb het warm.
etc.
Ik kijk stiekem tochquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar denk je dat die grote spiegel en de diverse camera's voor zijn schat?
hoooo shi-quote:
Lekker schoonmaken? Was wel weer nodig ja, nadat Tijn de boel onder heeft gekotst.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dat ruimt ie maar lekker zelf opquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker schoonmaken? Was wel weer nodig ja, nadat Tijn de boel onder heeft gekotst.
Spank me. Ik ben stout.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met jou moet ik nodig een hartig woordje spreken jongedame, zodra we stilstaan dan..
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
hoooo shi-
ah what the hell
Nomnomquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
hoooo shi-
ah what the hell
Are you sure?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig stressbestendig
Stoor ik je als ik meedoe met je sessie?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
doorrijden, als leadzangeres wil ik niet gestoord worden tijdens mijn sessie.. foto's maken, prima, maar flitser uit
Ik ben vandaag meer van het kijken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:14 schreef Fera het volgende:
Ik zal m'n straf iig niet ontlopen, zo te zien.
Je kan het nog goedmaken hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:14 schreef Fera het volgende:
Ik zal m'n straf iig niet ontlopen, zo te zien.
van een afstandje, hou dat ding uit m'n buurtquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stoor ik je als ik meedoe met je sessie?
Berry shurequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |