Ah geweldig, ik wist dat hij zou komen maar zo snel?!quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:36 schreef Innisdemon het volgende:
Gezien de nieuwsprijs van nog geen $ 190 zou ik m'n vraagprijs heroverwegen.
Dat is een (gratis) te downloaden widget.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:43 schreef Vaatwastablet het volgende:
Die widget op de homescreen, is dat standaard of een te downloaden widget?
Waarom niet? Als deze site geen free shipping heeft, heeft een andere dat vast wel...quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:45 schreef Soap het volgende:
[..]
Voor die prijs ligt hij nog niet op de mat,
Mooi.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:00 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Waarom niet? Als deze site geen free shipping heeft, heeft een andere dat vast wel...
Enige risico is een steekproef en dat kost je dan hooguit 20 euro (eigen ervaring).
Moeilijk om te zeggen maar bij mij gaat ie met gewoon gebruik zo'n 1,5-2 dagen mee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:33 schreef leolinedance het volgende:
Hoe lang gaat de batterij eigenlijk mee?
Hoe oud ? Heb je de bon / garantie? Waar op te halen? En vind je 100 euro genoeg?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:40 schreef Soap het volgende:
[..]
Moeilijk om te zeggen maar bij mij gaat ie met gewoon gebruik zo'n 1,5-2 dagen mee.
Af te halen in Utrecht, bon aanwezig, nog geen 3 maanden oud.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe oud ? Heb je de bon / garantie? Waar op te halen? En vind je 100 euro genoeg?
Kunnen we het meteen afhandelen
Dank je. Hij is voor 179 euro nieuw te bestellen in Nederland (dmv. dropshipping). Zie http://www.retailheaven.nl/468-zopo-zp100-.htmlquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:54 schreef Soap het volgende:
[..]
Af te halen in Utrecht, bon aanwezig.
100 euro is een dusdanig gat met mijn vraagprijs dat ik geen tegenbod doe. (lees: 100 is duidelijk te weinig)
160 inclusief het kaartje dan!quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:13 schreef Soap het volgende:
Inderdaad zo goed als nieuw, scherm is meteen voorzien van een protector.
Als je de tijd hebt en bereidt bent een risico te nemen wat betreft extra douanekosten; be my guest
Zo niet; wellicht kunnen we nog een goede deal maken van de telefoon incl. 64GB SD kaartje (zie [TK] Sandisk Ultra microSDXC 64GB). PM me dan even.
Uhhhh, wat is ditquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:37 schreef The_Goeiste het volgende:
voor $176,- en $9,- verzendkosten heb ik hem al nieuw gevonden op het internet. ¤142,- bij elkaar dus. Laat ik er ¤20,- belasting bij op krijgen, dan kom ik nog op ¤162,-.
bij een goede telefoon met garantie vind ik 2/3 van de waarde een mooi bedrag.
Bij deze bied ik dus ¤110,- ex verzenden. Mits er nog garantie op zit.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:17 schreef Soap het volgende:
Helaas geen deal kunnen maken met leolinedance.
Dus nog steeds te koop!(SD kaart is gereserveerd en zeer waarschijnlijk verkocht).
Ja, als hij hem niet aan mij verkoopt voor die bedragen, verwacht je dan wel dat hij hem aan jou gaat verkopen voor een stuk minder?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |