quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou je zo hard slaan he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zou heel verbaasd zijn denk ik
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
mijn voordeel is dat niemand zomaar aan mijn autoradio komt, ooit..quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij zou heel verbaasd zijn denk ik
Oké. Dat is een goede instelling.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
Weet ik Fera. Ik zie wel hoe het loopt. Ik verwacht niks, dan kan t alleen meevallen.
Oreo'squote:Op zaterdag 15 september 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Zo stond ik er sowieso in
[..]
LekkerWat voor?
Ik heb Oreo's gekochtZo proeven
En en en en en?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit op*pakt doos erbij*
Zo druk is ze op het moment niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:26 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Knetterdruk op het asiel.
Ik heb een 3-packquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Doosje los, plastic los, en nommen.
Zo moeilijk is dat niet.
Nee?!quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit op*pakt doos erbij*
Lees zijn zin nog eensquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:26 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Knetterdruk op het asiel.
Hehequote:
Ik ben niet achterlijk. Ik vond het niet grappig.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees zijn zin nog eens
[..]
[..]
Hehe
Oh sorryquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk. Ik vond het niet grappig.
Druk qua dieren. Het is echt niet leuk meer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh sorry
Is het druk qua beesten of druk qua mensen die komen kijken?
Balen meis ... Zijn dat de ''Ik ga op vakantie en dump mijn hond" dieren waardoor het zo druk is? Met welke dieren werk je vooral? Honden of katten?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Druk qua dieren. Het is echt niet leuk meer.
Oh, dat is niet leuk neequote:Op zaterdag 15 september 2012 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Druk qua dieren. Het is echt niet leuk meer.
Omnomnomquote:
Dat soort mensen zouden ze zelf in een kooi moeten stoppenquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Balen meis ... Zijn dat de ''Ik ga op vakantie en dump mijn hond" dieren waardoor het zo druk is? Met welke dieren werk je vooral? Honden of katten?
Nu moet je voor 20 jaar oreo's eten inhalen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is niet leuk nee
Zodra ik op mezelf woon kom ik eens kijken
[..]
Omnomnom![]()
Of aan een boom binden, voor een week of drie.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat soort mensen zouden ze zelf in een kooi moeten stoppen
Aan een boom vastbinden en hopen dat iemand zo barmhartig is ze op te halen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat soort mensen zouden ze zelf in een kooi moeten stoppen
Ik heb hier 3 dozenquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu moet je voor 20 jaar oreo's eten inhalen.
Dit dus. Liefst nog wat langer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Of aan een boom binden, voor een week of drie.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Of aan een boom binden, voor een week of drie.
Nee, dat is voorbij en viel gelukkig mee. Het is zo druk omdat we 90 katten hebben waarvan 30 ziek en op medicatie. Meer dan de helft van die 30 eet niet en moet gedwangvoerd worden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Balen meis ... Zijn dat de ''Ik ga op vakantie en dump mijn hond" dieren waardoor het zo druk is? Met welke dieren werk je vooral? Honden of katten?
Ik gok dat dat weinig zin heeft omdat er dan weinig leven meer in zit.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb hier 3 dozen
[..]
Dit dus. Liefst nog wat langer.
Hen jij zo'n grote mond?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
*maakt volgende pakje Oreo's open*
Godver, dat is klote. Al die beestjes in quarantaine natuurlijk, wat ook drie keer zo lang duurt met schoonmaken. En dwangvoeren ... daar kun je geen lastiger dier bij hebben als katten. Sterkte er mee!quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is voorbij en viel gelukkig mee. Het is zo druk omdat we 90 katten hebben waarvan 30 ziek en op medicatie. Meer dan de helft van die 30 eet niet en moet gedwangvoerd worden.
Hokken onder het snot, inmiddels drie ziekenboegen en er blijven maar katten komen.
Kunnen ze geen stop op het aannemen van katten zetten? Wel zielig, maar soms moet je dat doen om de boel binnen te redden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:41 schreef Samzz het volgende:
Ik heb er echt de schijt in. Weer een niesziekte uitbraak en het gaat financieel al zo bagger.
Ziekenboeg. De quarantaine zit vol met gevonden katten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Godver, dat is klote. Al die beestjes in quarantaine natuurlijk, wat ook drie keer zo lang duurt met schoonmaken. En dwangvoeren ... daar kun je geen lastiger dier bij hebben als katten. Sterkte er mee!
Ojaquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik gok dat dat weinig zin heeft omdat er dan weinig leven meer in zit.
Nee hoorquote:
Mag niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Kunnen ze geen stop op het aannemen van katten zetten? Wel zielig, maar soms moet je dat doen om de boel binnen te redden.
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 14-09-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 283 Vinniiee
02 160 JijHebtGeenRokje
03 125 Fera
04 123 Jofunu-kun
05 112 LovelyLady
06 108 MeneerLogica
07 104 Knetterkrankjorum
08 069 Kaneelstokje
09 065 Cryothic
10 056 stbabylon
11 054 Samzz
12 027 goldfinger1963
13 025 Nixx-
13 025 Mistress_X
15 021 gewoonmezelf87
16 019 Royco1
16 019 Drommeldaris
18 013 Grijsbaard
19 012 Braamyo
20 009 -_Guitarist_-
20 009 sararaats
22 008 Tamashii
23 007 JJH
24 002 1-0-8
25 001 DevilsWhore
25 001 Iwanius
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Jaaaaquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is niet leuk nee
Zodra ik op mezelf woon kom ik eens kijken
[..]
Omnomnom![]()
white Chocolate chip denk ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
LekkerWat voor?
Ik heb Oreo's gekochtZo proeven
Dure koekjesquote:
Ja, maar wel lekker.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
white Chocolate chip denk ik
[..]
Dure koekjes
* LovelyLady neemt eerst bakkie koffie
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
white Chocolate chip denk ik
[..]
Dure koekjes
* LovelyLady neemt eerst bakkie koffie
Dat weet je nog nietquote:
Ja dat welquote:
Oeh, kinky hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet je nog niet
en ik ook niet... ik ga experimenteren
[..]
Ja dat wel
Of ik maak toch die chocolade biscotti's
In Nederland niet, nee. In het buitenland wel eens gehad, was echt megalekker.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik had net een Oreo's krushem van kfc, maar daar is niks aan.. dan liever mcflurry oreo's maar die is er niet..
Doe iets met een zweepje van marespein ofzo, of een blinddoek.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja oeh pas op
Lola's kinky koekkies
Een mooie beige rode katerquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee geen grap maken Vincent![]()
![]()
Hoe ziet Paulus eruit![]()
Alles met chocola klinkt lekkerquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet je nog niet
en ik ook niet... ik ga experimenteren
[..]
Ja dat wel
Of ik maak toch die chocolade biscotti's
Klinkt spannendquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja oeh pas op
Lola's kinky koekkies
Ja, ik plaats zo een foto van hem in m'n topic.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik plaats zo een foto van hem in m'n topic.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe iets met een zweepje van marespein ofzo, of een blinddoek.
Bij mensen gaan zitten die je wel lief vind.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:57 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen deze middag. Damn ik ben verrot. Ik moet om 3 uur werken en dan eet ik daar mee maar vind dat echt hartstikke eng. Is de eerste keer en ik vind niet iedereen even lief.
Ahwquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:57 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen deze middag. Damn ik ben verrot. Ik moet om 3 uur werken en dan eet ik daar mee maar vind dat echt hartstikke eng. Is de eerste keer en ik vind niet iedereen even lief.
Ja ik werk het meest met de morningshift, en afgelopen donderdag met de avond meegedraaid, maar al die vulgaire opmerkingen in de keuken tesamen met gewoon niet worden ingewerkt pffft.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mensen gaan zitten die je wel lief vind.
Meh, stom...quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik werk het meest met de morningshift, en afgelopen donderdag met de avond meegedraaid, maar al die vulgaire opmerkingen in de keuken tesamen met gewoon niet worden ingewerkt pffft.
Bij de kfc zijn geweest maar geen kip hebben gehaaldquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik had net een Oreo's krushem van kfc, maar daar is niks aan.. dan liever mcflurry oreo's maar die is er niet..
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bij de kfc zijn geweest maar geen kip hebben gehaald
Vulgaire opmerkingen naar jou toequote:Op zaterdag 15 september 2012 13:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik werk het meest met de morningshift, en afgelopen donderdag met de avond meegedraaid, maar al die vulgaire opmerkingen in de keuken tesamen met gewoon niet worden ingewerkt pffft.
Van mij mag je, er mogen toch wat kilo's bij.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
Nu jullie weer over kfc hebben krijg ik er weer zin in.
Sorry Fera![]()
Hihihihiquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Van mij mag je, er mogen toch wat kilo's bij.
Wat een kansloze boeren, sorry dat ik het zeg.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:08 schreef Tamashii het volgende:
Ja, alleen in de bediening 2 vrouwen oid. Ik vind het ergens niet erg dat het over seks gaat. Prima. Maarop die vulgaire manier ga ik er niet over meepraten, dat gaat dan zeg maar zo; ja doggy is echt vet geil, voeral als je der en stomp in het gezicht geeft en dan klaar komt daar. En dan ik; lijkt me niet heel slim als je verder wilt met een relatie.
Dat matcht niet. Dus ik ben bang dat ik uber stil ben.
Nee, dat was zelfs beter geweest want dan is het richting mij. Nu gaat het over mij en over me heen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vulgaire opmerkingen naar jou toe?
Klopt. Helaas moet ik hier wel werken want ander werk in de buurt ligt zo'n 4/5 km verder en ik heb alleen een fiets en een hoop bos.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een kansloze boeren, sorry dat ik het zeg.Daar wil je niet eens mee omgaan.
Dit dus. Als je over seks praat ok, maar doe het dan NORMAAL en zeker wanneer er vrouwen in de buurt zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een kansloze boeren, sorry dat ik het zeg.Daar wil je niet eens mee omgaan.
Je weet hoe jongens zijn (want volgens mij zijn het geen mannen maar jongens)quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus. Als je over seks praat ok, maar doe het dan NORMAAL en zeker wanneer er vrouwen in de buurt zijn
Nah varierend van begin 20 tot eind 40.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je weet hoe jongens zijn (want volgens mij zijn het geen mannen maar jongens)
Dan zijn ze dus duidelijk anders dan dat ik benquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zijn ze dus duidelijk anders dan dat ik ben
Ik scheer ze ook helemaal niet over 1 kam hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zijn ze dus duidelijk anders dan dat ik ben
Goed voor die muscles boy, hoewel ik denk dat je beter ergens anders kip kan halen dan de kfc maar het zal wel de beste fastfoodchain zijn voor jequote:Op zaterdag 15 september 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
Nu jullie weer over kfc hebben krijg ik er weer zin in.
Sorry Fera![]()
Iets met professionaliteit op de werkvloer. Je hoort je gewoon fatsoenlijk te gedragen, man of geen man.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Om 11 uur? No thanksquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bij de kfc zijn geweest maar geen kip hebben gehaald
Als ik 's ochtends geen 4 eitjes at zou de kip er bij mij al om half 8 ingaanquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Om 11 uur? No thanks![]()
Tosti gehaald bij Resto A4
Dat beweer ik ook helemaal nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
Je kan 3 dingen doen
- er wat van zeggen (maar dat zal juist averechts werken)
- het negeren
- ontslag nemen
[..]
Ik scheer ze ook helemaal niet over 1 kam hoor![]()
Ik heb ook ene tijd lang met alleen maar mannen op een afdeling gewerkt.. ik vond het wel gezellig en kan me prima er mee vermaken. Als je dat niet kan, dan moet je een oplossing bedenken
Niet alleen dat, maar tis ook gewoon lekkerquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Goed voor die muscles boy, hoewel ik denk dat je beter ergens anders kip kan halen dan de kfc maar het zal wel de beste fastfoodchain zijn voor je
Ik heb wel eens om 10 uur McD gegetenquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Om 11 uur? No thanks![]()
Tosti gehaald bij Resto A4
Dat trekt mijn maag echt nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik 's ochtends geen 4 eitjes at zou de kip er bij mij al om half 8 ingaan
Woohooquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens kijken of ik koekkies kan maken
Jeetjequote:Op zaterdag 15 september 2012 13:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dat was zelfs beter geweest want dan is het richting mij. Nu gaat het over mij en over me heen.
Inmiddels bakpapier in huis?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb wel eens ontbijt gedaan bij de Mac.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb wel eens om 10 uur McD gegeten
goodluck.. t komt vast goedquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:20 schreef Tamashii het volgende:
Nja ontslag wordt em niet. Dus dan maaar negeren.
Voor mij?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
Bakt het dan niet verschrikkelijk vast?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ... ik doe het wel zonder op de bakplaat
I hope so. IK ben niet zo assertief richting jongens. Niet ad rem genoeg oid en het is al snel van; er is een hoop goed maar als het niet meer goed is heb je echt ruzie.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goodluck.. t komt vast goed
Bakspray FTWquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Bakt het dan niet verschrikkelijk vast?
wat wil je hier mee zeggen?! eh?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I hope so. IK ben niet zo assertief richting jongens. Niet ad rem genoeg oid en het is al snel van; er is een hoop goed maar als het niet meer goed is heb je echt ruzie.
quote:
Ik ook, maar die keer was geen ontbijtquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel eens ontbijt gedaan bij de Mac.Was best chill.
Klinkt als een mooie woonomgeving.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Helaas moet ik hier wel werken want ander werk in de buurt ligt zo'n 4/5 km verder en ik heb alleen een fiets en een hoop bos.
Hihi, Kaneel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als een mooie woonomgeving.
Behalve die boeren dan.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stommerd, ik ben aan het afvallen.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Hihi, Kaneel.Ik heb jouw gisteren gegeten.
Ohmy.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Hihi, Kaneel.Ik heb jouw gisteren gegeten.
Ik zit hier zielig een soepje te drinken en jij lekker Oreo's te snacken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik moet aankomen.
Tam, waar zit je nu dan?
cinnamon challengequote:Op zaterdag 15 september 2012 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohmy.
Waarbij?
[..]
Ik zit hier zielig een soepje te drinken en jij lekker Oreo's te snacken.
Wil je wat van mijn vetjes?
quote:
dan heb je geen goed bak papierquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
bij mij blijft dat papier altijd vast zitten aan de koekjes
Soep is ook lekkerquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohmy.
Waarbij?
[..]
Gisteren heb ik bij Domino's CinnaStix gehaald.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohmy.
Waarbij?
[..]
O please do.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dat valt wel mee hoor ... ik pm wel een foto met koekjes (of ik zet ze in het topic
[..]
dan heb je geen goed bak papier![]()
Leangains toch brahquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soep is ook lekker
Ja geef maar
Met Vanilla Icing on top.quote:
Vanavond weer doen, ja?quote:
* Kaneelstokje geeft Vinniiee 5 kilo vetquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soep is ook lekker
Ja geef maar
Ik kom nooit bij de Domino's. Is dat een beetje lekker?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Gisteren heb ik bij Domino's CinnaStix gehaald.
CinnaStix = Cinnamon Sticks = Kaneelstokjes
Dus ik heb jou in m'n mond gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vanavond weer doen, ja?
[..]
* Kaneelstokje geeft Vinniiee 5 kilo vet
[..]
Ik kom nooit bij de Domino's. Is dat een beetje lekker?Ik vind het heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
I knowquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Met Vanilla Icing on top.
Ja, dat is wit.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vanavond weer doen, ja?
[..]
* Kaneelstokje geeft Vinniiee 5 kilo vet
[..]
Ik kom nooit bij de Domino's. Is dat een beetje lekker?*pakt vet aan en pakt rol ductape *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:36 schreef Drommeldaris het volgende:
* Drommeldaris komt klaar op kaneels sixpack
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Bijna een nieuw record, het was dat ik niet naar mezelf in de spiegel keek
Wat voor n record?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Bijna een nieuw record, het was dat ik niet naar mezelf in de spiegel keek
Ook maar eens halen dan, volgende week.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:36 schreef Drommeldaris het volgende:
* Drommeldaris komt klaar op kaneels sixpack
Samen halen volgende week?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook maar eens halen dan, volgende week.
[..]
Niks.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wat wil je hier mee zeggen?! eh?
nee ok ff serieus.. same here, maar sta voor jezelf ehkun jij wel
Is het ook. Vermaak me er zelf grandioos, maar ik moet natuurlijk werken en een meisje die om 12 uur snachts door de bossen heen rijdt, eah nee. En het mag niet van mijn vriend, opa en vader.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als een mooie woonomgeving.
Behalve die boeren dan.
Alsof jij boven de 150 zit.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Godver, hier heb je toch geen iq van over de 150 voor nodig?
Deal.quote:
mag ik solliciteren? ik verkleed me wel als manquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks.ik moest niet in hoofdletters.
neee. Ik heb een held nodig.
En ik ben het met ze eensquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is het ook. Vermaak me er zelf grandioos, maar ik moet natuurlijk werken en een meisje die om 12 uur snachts door de bossen heen rijdt, eah nee. En het mag niet van mijn vriend, opa en vader.
Klopt, ik mag hier ook niet in het donker alleen over de dijk lopen. Ik wil dat ook niet eens.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is het ook. Vermaak me er zelf grandioos, maar ik moet natuurlijk werken en een meisje die om 12 uur snachts door de bossen heen rijdt, eah nee. En het mag niet van mijn vriend, opa en vader.
Nee, volgens mij niet maar jij wel toch? Ik gok dat ik er nog 5 punten onder zit ofzoquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij boven de 150 zit.
[..]
Deal.
Toevallig van de kruidvat? Heb daar van de week ook driepack gekocht.quote:
Mmmm, Kaneelstokjes eten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij boven de 150 zit.
[..]
Deal.
kennelijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dat valt wel mee hoor ... ik pm wel een foto met koekjes (of ik zet ze in het topic
[..]
dan heb je geen goed bak papier![]()
Hoor ik daar dijk?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, ik mag hier ook niet in het donker alleen over de dijk lopen. Ik wil dat ook niet eens.
Correctquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Toevallig van de kruidvat? Heb daar van de week ook driepack gekocht.
Jaaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mag ik solliciteren? ik verkleed me wel als man
Begrijpelijk wel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bonnie Tyler, ja?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn hoogste score was iets daar boven ja, mijn laagste score iets daar onder.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet maar jij wel toch? Ik gok dat ik er nog 5 punten onder zit ofzo
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
alle windgoden nog aan toequote:
SCHEER JE WEG MET DIE GLADJAKKERquote:
Jij geilt op dijken? Dan woon je hier goed.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoor ik daar dijk?Welke dijk?
Er zijn ook vrouwelijke helden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mag ik solliciteren? ik verkleed me wel als man
ok dikke Bertha past wel bij me :$quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwelijke helden.
Zoals Squirrel Girl.
[ afbeelding ]
En Big Bertha.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij geilt op dijken? Dan woon je hier goed.
Normaal gesproken is ze een superdun supermodel, maar haar mutantenkracht is:quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok dikke Bertha past wel bij me :$
quote:Big Bertha has the ability to make herself super strong and durable (to the point of being bullet-proof) by becoming extraordinarily obese. It is implied that she has greater control of this ability and can distribute her fat content to select areas (i.e. just her breasts or buttocks or other areas), becoming "every man's dream."
noem je mij nou bochtig?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JaDie zijn bochtig enzo, kun je leuk overheen sturen met de motor
![]()
Met een rokje aan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok dikke Bertha past wel bij me :$
haha nou dan kan het helemaalquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Normaal gesproken is ze een superdun supermodel, maar haar mutantenkracht is:
[..]
Als jij wilt dat ik met mijn motor over je heen rijd, okequote:Op zaterdag 15 september 2012 13:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
noem je mij nou bochtig?
kan uiteraard.. kan.. kanquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als jij wilt dat ik met mijn motor over je heen rijd, oke
Maar ik wil ook wel zonder motor over je heen rijden
Whehequote:Op zaterdag 15 september 2012 13:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kan uiteraard.. kan.. kan
[..]walgelijk ende affreus.. ik ga even naar het kleine kamertje, moment :$
Jij leest veel comics?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Normaal gesproken is ze een superdun supermodel, maar haar mutantenkracht is:
[..]
Ik ook. Onder water kunnen ademen en zo.quote:
dat klinkt verkeerdquote:
Wat voor kracht wil jij?quote:
daar heb je zuurstof flessen voorquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Onder water kunnen ademen en zo.
da's mijn superkracht.. zelfs netjes m'n handen gewassenquote:
Vliegen. En super sterk zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Onder water kunnen ademen en zo.
dat kan ik niet vertellen, anders komt mijn wens niet uitquote:
Maar ik wil niet zulke flessen, ik wil gewoon als een vis door het water zwemmen en me niet druk hoeven te maken over hoeveel zuurstof ik nog heb. En ook niet zo'n slang in m'n bek.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb je zuurstof flessen voor
Ik zou er wat langer van genieten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's mijn superkracht.. zelfs netjes m'n handen gewassen
Zo was het ook bedoeldquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Snel klaarkomen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben zelf echt een waterkind.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vliegen. En super sterk zijnMeer hoeft niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
gillyweed mawfakkaaaaaaaaaaaaaaaaa *giggle*quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik wil niet zulke flessen, ik wil gewoon als een vis door het water zwemmen en me niet druk hoeven te maken over hoeveel zuurstof ik nog heb. En ook niet zo'n slang in m'n bek.
Harry Potterquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gillyweed mawfakkaaaaaaaaaaaaaaaaa *giggle*
Als Ariel?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zelf echt een waterkind.
[..]
Dat hoeft niet aangezien mijn kracht gedachten lezen isquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat kan ik niet vertellen, anders komt mijn wens niet uit
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft niet aangezien mijn kracht gedachten lezen is
wat denk ik nu dan :$quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft niet aangezien mijn kracht gedachten lezen is
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zelf echt een waterkind.Lucht is mijn elementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Maar dat kan daar welquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
jongens, ik zat op het kleine kamertje, ik was niet aan het soppen
Mannen, o wacht.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Dat is een zeemeermin, ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Harry Potter
[..]
Als Ariel?
ja maar dat doe ik liever op m'n kamer of.. anywhere, maar niet op het toiletquote:
bwehehehquote:
waarom zat je er opquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Water is mijn element, ook voor mijn sterrenbeeld, Schorpioen.quote:
Mag ik dat hier op Fok! neerzetten?quote:
Jawel, anders werken mijn krachten nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]! Dan hoef je het ook niet te vragen
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zelf echt een waterkind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al 2 delen van de Fantastic Four. Gaan jullie nu een team vormen?quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik dat hier op Fok! neerzetten?
[..]
Jawel, anders werken mijn krachten niet
leek me wel een keer leuk, lekker gek, lekker andewrs xD :$quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom zat je er op![]()
ik ga altijd binnen zitten
dat weet ik niet.. lees Yvonne's gedachten evenquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik dat hier op Fok! neerzetten?
[..]
Jawel, anders werken mijn krachten niet
Haten op die manquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
alle windgoden nog aan toe![]()
[..]
SCHEER JE WEG MET DIE GLADJAKKER
Mag ik Doctor Doom zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Al 2 delen van de Fantastic Four. Gaan jullie nu een team vormen?
Weet je hoe cool dat is.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Al 2 delen van de Fantastic Four. Gaan jullie nu een team vormen?
Liefquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was vroeger een beetje verliefd op Ariel.
Will doquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat weet ik niet.. lees Yvonne's gedachten even
ik zal jou eens op die man zettenquote:
quote:
Welke serie?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
beetje hier heen gelokt worden en vervolgens vergeet ik helemaal mijn serie.. ah well
Van de bierreclame.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier, een beetje kwaliteit voor dit topic.
Dat wilde ik eigenlijk zijn.quote:
Nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je hoe cool dat is.
Vroeger deed ik altijd via chat roleplayen.Was echt verslavend.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je hoe cool dat is.
Vroeger deed ik altijd via chat roleplayen.Was echt verslavend.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal jou eens op die man zetten
Ik hoop dat het het rode haar was en niet de vissenstaart.quote:
Dharma & Greg.. blijf het heerlijk vindenquote:
ik ga even roleplayen met mezelf nuquote:
Namor? Mag de silver surfer ook?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk zijn.
RICHAAAAAAAAAAAAAAAARDDDDDDSSSSSSSSSSSSS!!!!
[ afbeelding ]
Dan mag jij Namor zijn.
Speel je mijn rol ook?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dharma & Greg.. blijf het heerlijk vinden
[..]
ik ga even roleplayen met mezelf nu
Ja dat is leukquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dharma & Greg.. blijf het heerlijk vinden
Ik dacht dat jij wel de gespierde vrouwenversierder wilde zijn. Maar dat mag ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Namor? Mag de silver surfer ook?
achterafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik vind de kat boven Paulus eigenlijk mooierquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
Vinnie, de foto van Paulus staat in m'n topic.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
achterafIk snap het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahahaha het liedje van mijn bf en ik.quote:
Paulus is lieverquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind de kat boven Paulus eigenlijk mooier
En de link in je ondertitel linkt nog naar deel 2
Nee dat is niet iets wat bij mij pastquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel de gespierde vrouwenversierder wilde zijn. Maar dat mag ook natuurlijk.
...quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahaha het liedje van mijn bf en ik.
Ik zal even het hele verhaal vertellen. Vroeger deed ik veel tekenen. Ik tekende altijd anthromorphics (mens/dier combinatie) en een vriendin van mij deed dat ook, die ik via chat had leren kennen. Op een gegeven moment hadden we dus die characters gebruikt om een verhaal mee te spelen. Er was dan een rode draad, maar het verhaal ontstond eigenlijk door de interactie tussen characters. Het was niet dat je tien regels typt als zijnde boekvorm, maar meer zoals dit:quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk zijn.
RICHAAAAAAAAAAAAAAAARDDDDDDSSSSSSSSSSSSS!!!!
[ afbeelding ]
Dan mag jij Namor zijn.
[..]
Nog nooit gedaan.Iedereen verzint een deel van het verhaal ofzo?
Ja dat kan ik niet van een foto zienquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paulus is liever. En ik vind Paulus mooier, ik houd wel van dat beigebruin/rood
.
De link moet ik nog even aanpassen ja.
Nee, logisch. Maar zijn kleurquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat kan ik niet van een foto zienIeder zijn mening gelukkig.
Staan wel meer lief uitziende katten in je topic(s), zou er zo 1 meenemen
grappen uitleggenquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet mijn rol?
Godverquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
grappen uitleggen![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Dromedary
HIER
De peuk is je pener.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet mijn rol?
Dat is waar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat is niet iets wat bij mij past
Ok, ik heb wel eens van die threads gezien op andere fora, maar nooit gesnapt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal even het hele verhaal vertellen. Vroeger deed ik veel tekenen. Ik tekende altijd anthromorphics (mens/dier combinatie) en een vriendin van mij deed dat ook, die ik via chat had leren kennen. Op een gegeven moment hadden we dus die characters gebruikt om een verhaal mee te spelen. Er was dan een rode draad, maar het verhaal ontstond eigenlijk door de interactie tussen characters. Het was niet dat je tien regels typt als zijnde boekvorm, maar meer zoals dit:
* Fera pakt een boek op.
En wat de characters zeiden (je nam dan een naam aan) typte je gewoon.
mIRC was daar een heerlijk programma voor, aangezien je tabs kon maken met meerdere characters die je dan in dezelfde chatroom kon plaatsen. Naderhand kwamen er meer mensen bij en hadden we een vast clubje van 5 mensen, waarmee we elke avond deden rolplayen. En we gingen steeds verder waar het verhaal gebleven was. Soms liepen er wel drie verhaallijnen door elkaar, in dezelfde setting (jantje praat met pietje en klaasje vecht met katrien, zoiets) maar het was allemaal goed te volgen. Je wordt daar bedreven in, zeg maar.
Als je geen echte vrienden hebt, zoals ik, dan gaat dat vrij snel.
Deze manier is niet echt geschikt voor fora, want het is een directe chat met een eigen privé chatroom. Ken je mIRC niet?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De peuk is je pener.
[..]
Dat is waar.
Persoonlijk vind ik Black Bolt ook tof.
[..]
Ok, ik heb wel eens van die threads gezien op andere fora, maar nooit gesnapt.
Klinkt wel grappig. Doe je dat nog steeds?
Nooit gebruikt, mIRC.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Deze manier is niet echt geschikt voor fora, want het is een directe chat met een eigen privé chatroom. Ken je mIRC niet?
En nee, ik doe dat niet meer. Ik kreeg ruzie met een meisje uit het groepje en ik ben er toen uitgeschopt. Ze gingen nog een tijdje zonder mij verder, maar uiteindelijk is het doodgebloed. Misschien maar goed ook, kon ik echt gaan leven.
Maar ik zou het nog wel eens af en toe willen doen. Ik ben een erg fantasierijk persoon en het was wel een manier om mijn ei kwijt te kunnen.
Bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Die wc overstroomd nog eens met de keutels die ik erin leg
Thank Godquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:14 schreef Tamashii het volgende:
Met mijn vriend haha, doen we elke week.
Manier om energie kwijt te kunnen en enigszins lichaamsbeweging te doen. XD
Godverdomme Drommel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:13 schreef Drommeldaris het volgende:
wtfquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:13 schreef Drommeldaris het volgende:
heb je gewonnen dan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:14 schreef Tamashii het volgende:
Met mijn vriend haha, doen we elke week.
Manier om energie kwijt te kunnen en enigszins lichaamsbeweging te doen. XD
Ik sport ook minder denk dat ik meer voedsel niet opneem en mijn keutels worden echt astronomisch omdat ik mijn eetgedrag nog niet echt heb aangepastquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme Drommel.![]()
Minder eten.
Dagdromen. Vroeger deed ik nog wel eens schrijven, maar de laatste tijd heb ik me daar niet echt mee bezig gehouden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit gebruikt, mIRC.
Wat voor manieren gebruik je nog meer om je fantasie kwijt te kunnen tegenwoordig?
Nee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wtf
[..]
heb je gewonnen dan?
dare i ask?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:15 schreef Tamashii het volgende:
Dat van Fera heb ik ook gedaan, maar dan wat heftiger denk ik.
Vertel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:15 schreef Tamashii het volgende:
Dat van Fera heb ik ook gedaan, maar dan wat heftiger denk ik.
wel verdomme, dat valt me van je tegen tamash u_uquote:
Je weet wel wat ik bedoel denk ikquote:
Denken dat vrouwen ook maar een schijn van kans hebben tegen mannenquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wel verdomme, dat valt me van je tegen tamash u_u
Tegen jou kan ik wel op hoor!quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wel verdomme, dat valt me van je tegen tamash u_u
oh god.. *denkt heel diep na*quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je weet wel wat ik bedoel denk ikGr.
Heus wel!quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat vrouwen ook maar een schijn van kans hebben tegen mannen
ik squat je ballen er afquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat vrouwen ook maar een schijn van kans hebben tegen mannen
bring it onquote:
Kan ook. Maar dit vind ik soms leuker.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tammie, kun je dan niet gewoon beter een uurtje of 2 actief seksen?
Beter ga je weer sporten dan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik sport ook minder denk dat ik meer voedsel niet opneem en mijn keutels worden echt astronomisch omdat ik mijn eetgedrag nog niet echt heb aangepast
Lees je dan ook nog wel eens terug?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dagdromen. Vroeger deed ik nog wel eens schrijven, maar de laatste tijd heb ik me daar niet echt mee bezig gehouden.
Is goed!quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik squat je ballen er af
[..]
bring it on![]()
Evie wint het wel van me.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien als je 100 kilo bent en je vriendje 50 maar dan is het geen man
Wat ik schrijf? Ja, ik wilde altijd schrijver worden. Nog steeds eigenlijk. Ik ben er ook niet heel slecht in moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter ga je weer sporten dan.
Is goed voor de economie.
[..]
Lees je dan ook nog wel eens terug?
60 en 75 hier.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien als je 100 kilo bent en je vriendje 50 maar dan is het geen man
deze tamme asser.. bwehehequote:
Al eens ergens een script ingeleverd?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ik schrijf? Ja, ik wilde altijd schrijver worden. Nog steeds eigenlijk. Ik ben er ook niet heel slecht in moet ik zeggen.
Nee, I never get around to finishing anything.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al eens ergens een script ingeleverd?
Scheer je weg!quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:22 schreef JJH het volgende:
Ik ga nu eerst maar eens naar de op=op. Scheermesjes halen.
Later.
Ook gehaald vandaag. 1+1 gratis bij Gilette @ Kruidvatquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:22 schreef JJH het volgende:
Ik ga nu eerst maar eens naar de op=op. Scheermesjes halen.
Later.
try to.. het is kut wanneer t niet meer lukt en/of wanneer je er geen tijd meer in steekt.. i can relatequote:Op zaterdag 15 september 2012 14:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, I never get around to finishing anything.
Ja, ik.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
Laat niemand van jullie ooit een baard staan?
ik wou hier op reageren, maar ik laat hetquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
Die haartjes van mij zijn niet baard-waardigquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
Geeft niet, ik heb al een MI.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wou hier op reageren, maar ik laat het
Ik heb een klein baardjequote:Op zaterdag 15 september 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
Ja, is ook zo. Maar het probleem is mijn perfectionisme. Daarom teken ik ook niet meer. Ik zag allemaal geweldige kunstwerken om mij heen en mij lukte dat niet. Na heel veel frustratie gewoon gestopt. En voor schrijven heb ik momenteel ook geen inspiratie, ik zou niet weten waar ik nu over zou moeten schrijven.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
try to.. het is kut wanneer t niet meer lukt en/of wanneer je er geen tijd meer in steekt.. i can relate
Ja, als ik niet hoef te werken weleens een week ofzo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb al een MI.
quote:
Hooguit 2 daags..quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |