Ja snap ik, zou ik normaal ook hebben hoor. Tijdens de bevalling heb k dat katheteriseren niet eens heel bewust meegemaakt, alleen t gevoel van die katheter was naar. Dat weet k nog wel, maar het was alleen om de blaas even leeg te maken. Weet niet precies waarom t was.quote:Op zondag 16 september 2012 22:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, probleem is meer dat ik normaal best wel wat kan hebben, behalve dingen-proppen-in-gaten-die-normaal-alleen-uitgang-zijn
Dan raak ik lichtelijk in paniek (althans, dat is tot nu toe altijd het geval geweest bij de coloscopie), behalve als ik een roesje krijg (mmm, roesje).
Mgoed. Ik laat het tegen die tijd maar op me afkomen en dan zien wel wel...
Toucheren vond.ik meevallen eigenlijk, althans tijdens de bevalling.quote:Op zondag 16 september 2012 22:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Toucheren vond ik toch nog erger geloof ik dus valt mee Coco
Oh okquote:Op zondag 16 september 2012 21:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het was meer een algemene opmerking, niet speciaal tegen jou gericht of oneens met jou ofzo
quote:Op maandag 17 september 2012 05:33 schreef kaatjejannie het volgende:
Mogguh, hier wakker met maagpijn. Heb wat gegeten, en probeer zo nog wat te slapen...
Oh... vandaar. Wat vervelend johquote:Op maandag 17 september 2012 05:41 schreef kaatjejannie het volgende:
Rennies helpen bij maagzuur, dit is nog een overblijfsel uit de tijd dat ik nog ibuprofen en pcm als snoepjes at met mijn slechte gebit en heftige angst voor de tandarts. Als ik niet zwanger ben neem ik medicijnen, nu moet ik het met brood en melk doen. Sommige weken heb ik elke nacht last, dan weer weken niet.
quote:Op maandag 17 september 2012 05:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Stelletje nachtbrakers hier! ;-)
Kan echt niet meer slapen .. nou ja net wat je zegt Enf. kunnen we vast wennen
Waarom anders niet dan? Ik denk dat ik ergens overheen gelezen heb.quote:Op maandag 17 september 2012 07:17 schreef Kyara het volgende:
Goedemorgen....
Ik las gister trouwens dat bij een tweeling eerst de kindjes komen en daarna pas de placenta's. Betekent voor mij dat ik zeer waarschijnlijk wel gewoon kan bevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |