Je hebt gelijk. De vraag blijft bestaan.quote:
Ja, ik vraag me ook af waarom ze een verschillende betekenis hebben, terwijl het dezelfde woorden zijn met een andere uitspraak.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:18 schreef shawtyyy het volgende:
gadverdamme is 't zelfde als iewl ;p
godverdomme is gewoon een scheldwoord
niet tzelfde toch?
Ik draag graag mn steentje bij.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:21 schreef TrollenFTW het volgende:
Zo nou dat is een goede, TS. Fantastisch.
Wordt je vaak uitgescholden voor godverdomme?quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:18 schreef shawtyyy het volgende:
godverdomme is gewoon een scheldwoord
Maar het is wel schelden... dus is het toch een scheldwoord?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wordt je vaak uitgescholden voor godverdomme?
Is een vloek, geen scheldwoord.
Geen idee, ik noem het altijd vloeken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maar het is wel schelden... dus is het toch een scheldwoord?
Ja das ook weer zo... Moeilijk dit.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:14 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Geen idee, ik noem het altijd vloeken.
Schelden is volgens mij meer op een persoon gericht.
Doe niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:22 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja das ook weer zo... Moeilijk dit.
allahverdommequote:Op zaterdag 15 september 2012 13:50 schreef amenth het volgende:
betekent god verdoe me je vervloekt je zelf je weet zelf geen stress schelden lost veel op sosm
een gescheld bedoelde ik, gevloek ook goed, maar nee niet echt een scheldwoord. OMG wat een discussie hierover x_xquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maar het is wel schelden... dus is het toch een scheldwoord?
Of wanneer je kindje van 3 in de modder springt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:50 schreef -supergirl- het volgende:
Ik gebruik godverdomme en gadverdamme beide. Dus er zal wel verschil in zitten.
Al kunnen beide woorden wel in de volgende zin:
Gadverdamme, dat is wel vies!
Godverdomme, dat is wel vies!
Zou er dan toch een gelijkenis in zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |