abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 september 2012 @ 08:50:22 #61
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_116968993
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 13:08 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Hare Majesteit mag zelfs haar eigen mening in het openbaar niet uiten zonder goedkeuring van de zittende regering.
Je zou kunnen zeggen dat ze minder vrijheden heeft dan de gemiddelde Nederlander. Maar de republikeinen op fok zoeken natuurlijk altijd een excuus om Hare Majesteit en de monarchie zwart te maken.
De Majesteit mag inderdaad in het openbaar niets zeggen waar de Minister-President op afgerekend kan worden, maar als er iets is wat ze gedaan wil hebben, kan ze aan een hoop touwtjes trekken. De macht van Bea wordt enorm onderschat. Niet in de laatste plaats omdat de Oranjes een van de rijkste families van Europa zijn.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_116981644
Van mij mag de monarchie best nog wel meer macht hebben. Beroepspolitici zijn de laagste vorm van mensheid in principe.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  woensdag 19 september 2012 @ 15:11:07 #63
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_116981824
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:07 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Van mij mag de monarchie best nog wel meer macht hebben. Beroepspolitici zijn de laagste vorm van mensheid in principe.
Dat komt omdat we daar op stemmen. Maar politici kan je weer vanaf, mensen die de macht krijgen omdat hun moeder dat had is bijzonder ongezond.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')