abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker maandag 18 februari 2013 @ 22:56:17 #101
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_123053681
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het lijkt er ook op dat een tweede schorsing binnen een jaar bij een oude auto niet duurder is dan de eerste schorsing. Je hoeft daarvoor dus maar 24 euro te lappen. Interessant...
Klopt; verlengen van de schorsing is een behoorlijk stuk goedkoper dan de initiële schorsing :)
Tevens -purist.
pi_123082647
Daar ben ik wel blij om. Mochten we de cabrio niet verkocht krijgen gaat ie gewoon weer de stalling in tot volgend jaar :D.
Schip ahoy!
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:50:46 #103
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_123134176
Onze bolide staat nu ook in de stalling. Wat ik eigenlijk heel jammer vind, want ik rijd nu in een modern gebakje van mams rond. :(
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
pi_123194833
Zo'n driepitter truttenschudder? Ja, dan liever de CR-bak.

Ik zou er in de zomer ook best meer in willen rijden. Maar het nadeel is dat het een relatief dure benzinebak is en dat zonde is om op te rijden als m'n diesel stil staan. Dus ik zal er voor de CR maar weinig mee rijden behalve wat plezierritjes in de regio (als ie al hier staat, want de stalling is bij een vriend een eind verderop).
Schip ahoy!
pi_123664702
Hoeveel kostte inschrijving voor de zomereditie van dit jaar?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_123664994
309 euro voor een team van 2 man, als ik het mij goed herinner.
pi_123665012
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 16:43 schreef Dingest het volgende:
309 euro voor een team van 2 man, als ik het mij goed herinner.
Bedankt! :)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_123666749
Jep. Eigenlijk dus nog hetzelfde als vorig jaar (299,-), alleen verplichten ze je nu de stickerset met je teamnummer erbij te nemen voor een tientje :+
Schip ahoy!
pi_123667358
O, zitten die er standaard bij nu (heb geen inschrijving via de site verkregen hè :P)? Die was er anders toch wel bijgekomen :)
pi_123667544
Jep :). Vorig jaar reden er nogal wat teams zonder startnummer rond, dus vandaar.
Schip ahoy!
pi_123667878
Of bedoel je 'er reden niet genoeg teams met reclame rondom hun startnummers rond'? :P Vorig jaar had ik dat er gewoon afgeknipt trouwens, alleen het witte vak met het startnummer en het zwarte van de CR _O-
pi_123668299
Dat zou ook zomaar kunnen. Al vind ik die reclame niet heel erg opvallen :).
Maar inderdaad, als je zelf sponsorloos rijdt wil je niet die prut van de organisatie er bij op.
Net als die sticker die op de voorruit geplakt werd, die heeft ook het eind van het parkeerterrein niet gehaald :D
Schip ahoy!
pi_123669208
kwam een tijdje terug een rood/zwarte carbagerun vectra station? (of nieuwere astra) tegen tussen Eindhoven en Den Bosch.

iemand van hier?
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_123801068
en vanmiddag, ik op de meest rechterstrook van de A2 tussen Eindhoven en Den Bosch aan het cruizen, op de meest linkerstrook ineens een knaloranje saab.

ik meende iets te hebben gelezen over een oranje saab. kan dat?
pi_123802061
Als het een Nederlandse was, zal dat wel Paladijn geweest zijn (waar ik 2 jaar geleden ook bij in het team zat) :Y
pi_123803013
Dat was 'm ja!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 21 maart 2013 @ 11:34:25 #117
39237 crew  H_T
2733
pi_124328411
Ik heb vandaag mail gekregen over de inschrijving voor de wintereditie van 2014 (drie keer zelfs, verspreid over twee mailadressen :? ). De inschrijving gaat zondag 24 maart om 14:00 open. Auto's mogen hooguit van 1998 zijn, en er staat ook het volgende bij:

quote:
Daarnaast gaan we strenger controleren op de waarde van de auto. Hoewel een exacte waardebepaling onmogelijk is zullen we proberen de (veel te) dure auto’s te weren. Hou hier rekening mee!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_124342795
Dat zou wel eens tijd worden. Weg met al die luxebakken die van 12-1998 zijn en vol luxe hangen. Het is de sport om met een barrel toch weer binnen te komen!
Schip ahoy!
  vrijdag 26 april 2013 @ 21:16:46 #119
334225 Driftkikkerrrrr
pi_125777267
yeahhhhh! Wij gaan maandag de auto weer uit de stalling halen! 8-)
pi_125842737
Nice! Bij ons begint de sfeer nu ook wel een beetje op te bouwen O+
Schip ahoy!
  maandag 29 april 2013 @ 00:03:37 #121
334225 Driftkikkerrrrr
pi_125851260
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 21:16 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
yeahhhhh! Wij gaan maandag de auto weer uit de stalling halen! 8-)
Zeg, zijn er nog tips wanneer ik die bak morgen uit de stalling haal? Het enige wat ik gedaan heb is namelijk de accu losgekoppeld. :P Hij staat verder gewoon op z'n banden en de tank is voor +/- 1/4 gevuld. Kan ik gewoon instappen en gaan met die banaan? Iets in mij zegt dat dat slecht is, hoewel ik dat totaal niet kan onderbouwen. :')
pi_125855215
Banden meteen gaan checken. Sowieso, afhankelijk van de leeftijd, even checken op droogtescheurtjes, maar binnen een paar km ook op bandenspanning.

Ronde rijden van ongeveer een half uur zodat de accu goed kan bijladen en de boel weer warm wordt. Wel nog rustiger warm rijden dan normaal.

En tip voor de volgende keer: wegzetten met een volle tank brandstof. Dat voorkomt mogelijke corrosie in de tank. En het zou zomaar kunnen dat je carburateur leeggelopen is, dus het kan handig zijn om een litertje of twee aan brandstof bij de hand te hebben om rechtstreeks in de carburateur te gieten.
Schip ahoy!
pi_125865253
Ik denk dat die BMW al gewoon injectie heeft :P En anders kan je de carb gewoon vol laten lopen op de startmotor. Maar idd, vooral de banden checken/oppompen. Ik weet niet waar de auto gestaan heeft, je zou kunnen controleren of er niet op de één of andere wijze veel vocht bij de olie is gekomen (en remvloeistof), maar in mijn ervaring kunnen auto's best een aardig tijdje stilstaan voordat ze echt niet meer willen :)

Onze 9000 staat bij de vader van mijn teamgenoot, die is automonteur en gaat hem even verder wat doornemen. Er komen een setje goede maar gebruikte zomerbanden op die we bij de auto kregen, achter zijn winterbanden maar die zijn wel goed verder. De uitlaat moet even dichtgelast worden en de rechter koplamp wil hij ook wel maken, scheelt mij weer werk :P
Enige waar ik mij zorgen over maak is dat ik van mijn teamgenoot begrijp dat we - weliswaar heel langzaam - wel kvs verbruiken. Misschien dat zijn vader dat ook kan achterhalen, anders moet ik er eens naar speuren als ik de auto weer hier heb.
pi_125865301
En even kijken hoe veel het is en wat je aan de auto wil doen. Een liter per 1.000km is goed te doen, daar rij je de run eenvoudig mee uit. Het hele koelsysteem nalopen en evt afpersen is een stuk duurder.
Schip ahoy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')