Ik pas. Moet werken op zaterdag, en zó spannend vond ik het niet vorig jaar.quote:
Interessant... Ik zal binnenkort even navraag doen bij mijn teamquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef Dingest het volgende:
Mijn teamgenoot komt ook niet, zo boeiend vonden we het vorig jaar inderdaad niet. Het is ook maar dat ik zo in de buurt woon dat ik kom hoor
Hm, als ik voor de start voor een team dat geen moeite heeft om te kamperen iets kan betekenen... mijn tuin is er groot genoeg voor
Op zich logisch. Ik denk dat veel teams hetzelfde probleem hebben als jullie: zo'n onderneming krijg je meestal niet geregeld in enkele weken, tenzij je al een auto bijna kant en klaar hebt staan en geen problemen hebt rondom het aanvragen van je vakantie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:36 schreef slangpie het volgende:
Kreeg gister een mailtje of ik alsnog wou meedoen. Gaat iets te kortom helaas. Andere plannen enzo. Stond als 188 op de wachtlijst, had niet verwacht dat ik nog mee kon doen.
Een bevriend team had met een ander evenement de auto nogal heftig in de prak gereden en hadden (begrijpelijk) even geen zin om nog een keer de Run te rijden. Die moesten ook 3 weken voor tijd hun inschrijving kwijt - ik weet niet of hun dat gelukt is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:36 schreef slangpie het volgende:
Kreeg gister een mailtje of ik alsnog wou meedoen. Gaat iets te kortom helaas. Andere plannen enzo. Stond als 188 op de wachtlijst, had niet verwacht dat ik nog mee kon doen.
Klopt, maar ik hou niet heel erg van vroeg opstaan en ik heb een sterk vermoeden dat het bij mijn teamgenoten nog erger is (in elk geval bij een van de twee). Dus doen we dat maar onderwegquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:26 schreef Dingest het volgende:
Dat chagrijnig zijn verzin je er zelf bij hè, dat was geen voorwaarde![]()
Vorig jaar heb ik jou (of je teamgenoot, of beide) al wel even gesproken, maar de auto is dit keer wat beter te herkennen jaquote:Leeuwarden is nog wel redelijk te doen ook, je kunt vrij aangenaam doorrijden. Er zijn teams die echt 2-3 uur onderweg moeten zijn om er te komen.
Ik drink niet, maar is primaIk weet nu in ieder geval naar wat voor auto ik uit moet kijken - en dit keer kunnen we die ook bijbenen.
Hier ben ik nu zo jaloers op. Afspraak met het team was dat we het weekend Barcelona zouden doen en dan maandag en dinsdag rustig terugrijden. Nu heeft er eentje iets superbelangrijks op het werk maandag en moeten we dus zaterdag/zondag al terug. Ik had zoiets van 'pak het vliegtuig dan maar terug zondagavond', maar de andere 2 softies in mijn team vonden het allemaal geen probleem en wilden best eerder terug.quote:
Daar heb je ook wel een goed punt. De twijfel slaat toe. Uurtje of negen is het zonder stops als je helemaal binnendoor naar Turijn rijdt. Dat is op zich te overzien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:48 schreef Dingest het volgende:
Ik vind dat vignet in Zwitserland altijd gewoon zonde van het geld, voor één dagEn als ik toch langs de San Bernardino-pas kom, wil ik hem rijden ook. Wel kans dat het een inderdaad een wat langere dag wordt, maar dat hebben we vaker gedaan
![]()
Jullie zeggen allemaal dat jullie mij even ergens gesproken hebben, en ik kan mij er niets meer van herinneren
Daarom. En in Italië zijn het dus gewone tolwegen, daar kan je ieder moment ervoor kiezen de Autostrada weer op te gaanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:27 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat is wel ruk ja. Wij moeten ook allebei maandag werken dus zaterdag alweer terug...het is niet anders.
[..]
Daar heb je ook wel een goed punt. De twijfel slaat toe. Uurtje of negen is het zonder stops als je helemaal binnendoor naar Turijn rijdt. Dat is op zich te overzien.
Misschien dat ik je morgen nog wel zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |