Hier moet ik bij zijn!quote:Op zondag 16 september 2012 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
28 september geef ik wel een golden shower in de stairway
Staat in de agenda.quote:Op zondag 16 september 2012 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
28 september geef ik wel een golden shower in de stairway
Doe je het dan ook door een douchekop? Dan is het een eckte eckte!quote:Op zondag 16 september 2012 23:40 schreef JanPiraat het volgende:
Shit dat wordt veel bier drinken anders red ik het niet hoor
#Zwaar leven.. in Afrika zijn de hongerkinderen een collecte begonnen voor dit onrecht dat jou getroffen heeft deze ochtendquote:Op maandag 17 september 2012 08:36 schreef mc-Piel het volgende:
Wat als je om 8 uur 's ochtends al helemaal klaar staat om naar de bus te lopen, nog even je rooster checkt en erachter komt dat je eerste 2 uren wegvallen.. fml
om half 5, beat thatquote:Op maandag 17 september 2012 10:24 schreef Furdinand het volgende:
ik moest om 5 mijn bed uit om 9 uur geprikt te worden.
jullie struggles zijn niets vergeleken met die van mij.
Ik zie mogelijkheden nu.quote:Op maandag 17 september 2012 10:37 schreef Furdinand het volgende:
B. de derde en tevens de laatste. Nu kan ik nooit meer ziek worden of soa's krijgen!
Over welke film gaat dit?quote:Op maandag 17 september 2012 17:24 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Zullen wij heel veel kinderen maken en die dan laten werken in onze speelgoedfabriek?
Waat, het probleem is dat de bak ijs te groot is, dan is het toch geen groot probleemquote:
Je moeder is een vieze smaakquote:
quote:
Oei, niet fijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Middelvingerkootje tussen de deur, goeiemiddag
lkikrebtsongingdfsf wat ben je allemaal aan het doenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Middelvingerkootje tussen de deur, goeiemiddag
stomme deur, was bij hoorcollegezaal, ik ben met pokerface naar mn plek gelopenquote:
automutilatie jwzquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
lkikrebtsongingdfsf wat ben je allemaal aan het doen
straks onder de metroquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:43 schreef leeell het volgende:
leven vol struggles KB, eerst krijg je progeria en nu je vinger tussen de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |