dag lief meiske!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:04 schreef megamandy het volgende:
Ik ga naar bed. Morgen werken met waarschijnlijk weer heel veel spierpijn
Doei lieve mensen
que?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:08 schreef Diconnected het volgende:
Lindyhoe was je kook-avontuur?
ja die was een paar dagen gaan koken voor 150 voor haarquote:
mijn god, wat goed van je! Da's best beheurlijk pittig voor zoveer koters!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:10 schreef Lindytje het volgende:
Haai schatjens
Koken was tof!! Ik weet dat ik in 1,5 uur in vier pannen tegelijk 140 karbonades kan bakken![]()
En nu ben ik strontverkouden en kan ik bijna niet meer ademen
Hoe is het hier?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:09 schreef Dwyn het volgende:
Je bestelling met bestelnummer 113417542 is verwerkt.
Wat een gedoe.
Goed om te weten!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:10 schreef Lindytje het volgende:
Haai schatjens
Koken was tof!! Ik weet dat ik in 1,5 uur in vier pannen tegelijk 140 karbonades kan bakken![]()
Hoe is het hier?
Good to hearquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:10 schreef Lindytje het volgende:
Haai schatjens
Hoe is het hier?
ahhhh, heerlijk piesen en poepenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:14 schreef Diconnected het volgende:
Het is tijd om de wc eens te verblijden met een bezoekje, tot zo
slaap lekker!quote:
Ja, da's best wel werken van half elf 's ochtends tot 6u 's avonds...quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn god, wat goed van je! Da's best beheurlijk pittig voor zoveer koters!
Was het maar alleen een loopneus...quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Good to hear
En ja, verkoudheid komt idd weer overal op. heb zelf ook last van een loopneus
Ga ook aan de neti pot!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Was het maar alleen een loopneus...
Ik klink als Seabert, mijn hoofd zit dicht en mijn longen ramvol snot
Have fun morgen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen Duinrell!
Daaag liefjens.
Ja, echt te ranzig... Dat je dat doet, lekker doen, zelf weten... Maar een filmpje er van dan...quote:
Met Rick de Kikker, de smeerlap! Zit gewoon met zijn gore groene tengels een beetje aan iedereenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Have fun morgen!
Lekker opkikkeren
_o- _o- Idd, de smeerlap!!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Met Rick de Kikker, de smeerlap! Zit gewoon met zijn gore groene tengels een beetje aan iedereen
[ afbeelding ]
Dat lijkt me wat snel op de vrijdagavond laatquote:Uw bestelling is verzonden!
Bedankt en tot ziens.
pukkelige engnekken die 's avonds thaise massagesalons afstruinenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
_o- _o- Idd, de smeerlap!!
Ik vraag me altijd wat voor mensen er in zo'n pak zitten...
Dat is een leukequote:Op zaterdag 15 september 2012 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat snel op de vrijdagavond laat
Maar de 2e jurk is in ieder geval besteld en betaald
[ afbeelding ]
Zoiets ja...quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
pukkelige engnekken die 's avonds thaise massagesalons afstruinen
Shoplog?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:44 schreef Lindytje het volgende:
Moviemaker, schiet op!!! Ik wil naar bed....
Trusten!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:44 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga ook richting bedje, meds beginnen te werken![]()
Trusten
Good busy gij!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:47 schreef BBQ-kip het volgende:
De pokeravond is hier denk ik ook richting einde aan het gaan, da's mooi, want ik heb net een schoon dekbed warm uit de droger gehaald.
Kunnen we straks lekker in een schoon bedje kruipen
Zoberzo na het opruimen en schoonmaken van vandaag veel teringzooi weg gegooid en was opgesnord en net gewassen, lekker is dat
quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Slaap lekker meisjes! Ik ga er ook vandoor, tjuus!
Verstandig!quote:
Later!quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Verstandig!
Mijn video is nog aan het uploaden... daarna ga ik ook naar bed
Tot morgen![]()
Vroeg opstaan omdat de nieuwe tv tussen 09.00 en 13.00u komt en we ook nog ff ruimte moesten makenquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:48 schreef Dwyn het volgende:
Vroeg opstaan omdat een pakketje tussen 08.00 en 13.00 komt.
Bleh klote is dat he.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vroeg opstaan omdat de nieuwe tv tussen 09.00 en 13.00u komt en we ook nog ff ruimte moesten maken
Maar ze zijn er nog niet
Jepquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bleh klote is dat he.![]()
Models own lakjes zijn pretty! Mijn jas ga ik zo passen, moest eerst even een wasje in de wasmachine stopenn.
Waar had je de spierpijn van verwacht? Wel lekker dat je het niet hebtquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:05 schreef megamandy het volgende:
Tot nu toe niet echt spierpijnAlleen even bij het in- en uitstappen van de auto.
Uuuh mag ik daar over drie maanden op terug komen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:41 schreef Mss het volgende:
Ik mag een jas kopen van mama![]()
. Dus meteen even kijken voor ander leuk spul.
Geef je ook meteen door wanneer je met Pasen kan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:42 schreef Mss het volgende:
Ze vroeg ook al meteen of ik wist welke kerstdagen ik in Limburg zou zijn.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:47 schreef Mss het volgende:
Ik heb zomervakantie 2013 ook al doorgegeven, én haar uitgenodigd voor mijn 30e verjaardag!
Zijn dat nieuwe?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:37 schreef Puckzzz het volgende:
Ladies, hier ook ff een berichtje. Staat ook op FB
Iemand nog Teez! holo's? Ik ga vanmiddag ff naar dat zaakje terug...
[ afbeelding ]
Dan heb ik ze denk ik alquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:48 schreef Puckzzz het volgende:
Nee schijnt juist oude collectie te zijn voordat ze de formule hebben gewijzigd. Geen idee of dat goed of slecht is
Ze lakken wel fijn en een mooie diepe subtiele holo.
Dansen. Opeens gleed ik een beetje uit, en toen leek ik iets te verrekken maar ik ben dan te eigenwijs en dans gewoon doorquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waar had je de spierpijn van verwacht? Wel lekker dat je het niet hebt
ach welneequote:Op zaterdag 15 september 2012 15:12 schreef Dwyn het volgende:
Jongens het wordt wel kritisch nu. 269 lakjes.Gelukkig niks meer onderweg.
er kan nog meer bijquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Kan nog veel meer bij?
Ik moet wel binnenkort mijn Helmer gaan reorganiseren.
WANTZ!quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:08 schreef Dwyn het volgende:
Ik wil:
http://www.temptalia.com/(...)ette-photos-swatches
Nog meer dan 100 voor het zorgelijk wordt joh!quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:12 schreef Dwyn het volgende:
Jongens het wordt wel kritisch nu. 269 lakjes.Gelukkig niks meer onderweg.
Giev.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:08 schreef Dwyn het volgende:
Ik wil:
http://www.temptalia.com/(...)ette-photos-swatches
of 200quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nog meer dan 100 voor het zorgelijk wordt joh!
Zulke mensenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:28 schreef Mss het volgende:
Ugh, ik spreek mijn collega aan op het feit dat hij niks heeft ingeleverd voor de deadline en hij geeft als reactie dat ik 'ff chil moet doen'. Hij heeft altijd al half werk geleverd, maar gaat binnenkort weg dus doet nu helemaal niks meer.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:05 schreef megamandy het volgende:
Whooohoo, mijn lippenstift lag in de autowas daar dus uit mijn tas gevallen.
Hoef ik tenminste niet veel geld opnieuw uit te geven aan een nieuwe
Heb de hele dag voorzichtig gedronken en gegeten zodat ik geen pijpmond zou krijgenquote:
niet leverbaar. gelukkig ghehequote:Op zaterdag 15 september 2012 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
En Fantasy Fire voor 5 euro op bol.com. Na al die moeite.
quote:
Wacht maar, je ziet hem vanzelf een keer in de kruidvat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
niet leverbaar. gelukkig ghehe
quote:Op zondag 16 september 2012 01:20 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja haha. Vlak voor sluit deed ik iets raars en nu heb ik een spier verrekt in mijn nek
Haha, dat gevoel ken ik zooo goed!quote:Op zondag 16 september 2012 01:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zo ver naar links kijken. Ach, boeien. Ik ben nu eenmaal een kneus.
quote:Op zondag 16 september 2012 01:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, dat gevoel ken ik zooo goed!
Veel!quote:Op zondag 16 september 2012 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ha toevallig Kip! Ik zit net Helmers te bekijken op hun site.
Hoeveel lakjes gaan er in 1 Helmer?
Hehequote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef Mirjam het volgende:
Een een half uurtje fietsen op de hometrainer en na 10 minuten bijna flauwvallen omdat blijkt dat je op de sportschool een stuk meer bescheiden fietst
Ach, weer tien minuten in de pocket zullen we maar denken
Beetje stom welquote:
Rustig opbouwen is goed.quote:Op zondag 16 september 2012 14:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Beetje stom wel
Maargoed, dan pak ik het gewoon anders aan en probeer iedere fietskeer een minuut langer.
Opbouwen ftw.
ik ook!quote:Op zondag 16 september 2012 17:43 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook naar de ikea geweest vandaag. Gelukkig was het niet druk.
Same!!!quote:Op zondag 16 september 2012 17:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Loller. Ik was er ook echt rond 3 uur 's middags. Topdrukte.
ALLES BACKUPquote:Op zondag 16 september 2012 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
DIE SWATCHAHOLIC HEEFT EEN BACKUP CAMERA
DAT MENS HEEFT ECHT EEN ZIEKTE
No shitquote:Op zondag 16 september 2012 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
DIE SWATCHAHOLIC HEEFT EEN BACKUP CAMERA
DAT MENS HEEFT ECHT EEN ZIEKTE
Het was inderdaad wel érg druk ja, maar met wat handig planwerk qua winkelroute waren we om 2 uur de winkel in en voor 3 uur nog de winkel uitquote:Op zondag 16 september 2012 17:43 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook naar de ikea geweest vandaag. Gelukkig was het niet druk.
quote:
ja en datquote:Op zondag 16 september 2012 18:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WEL HET DUBBELE MAKEN STEL DAT HET OPGAAT
JONGE IK GA ETEN DUS IK MAAK SOWIESO HET DUBBELE!quote:Op zondag 16 september 2012 18:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WEL HET DUBBELE MAKEN STEL DAT HET OPGAAT
quote:Op zondag 16 september 2012 18:28 schreef Mss het volgende:
[..]
JONGE IK GA ETEN DUS IK MAAK SOWIESO HET DUBBELE!
van lasagne?quote:
Eerstequote:Op zondag 16 september 2012 18:32 schreef Mss het volgende:
Lasagne is altijd fucking lekker. En nu zit ik te twijfelen of ik 'm maak met spinazie en geitenkaas, of met champignons, courgette en aubergine.
Oh, da's sweet inderdaadquote:Op zondag 16 september 2012 18:40 schreef Mss het volgende:
Ik heb trouwens een luchtje van mijn vriend gekregen omdat ik zo goed aan het sporten ben. Lief he.
Lief!quote:Op zondag 16 september 2012 18:40 schreef Mss het volgende:
Ik heb trouwens een luchtje van mijn vriend gekregen omdat ik zo goed aan het sporten ben. Lief he.
Ja, het gaat lasagne worden met tomaten, courgette, champignons en paprika. De aubergines waren op en de spinazie ookquote:
Alleen ei, en dat lijkt me niet zo geslaagdquote:Op zondag 16 september 2012 19:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Da's toch hartstikke lekker joh!
Heb je nog restjes in de koelkast/voorraadkast die erdoor kunnen?
nee dat lijkt me ook niet zo lekker erbij hahahahaquote:Op zondag 16 september 2012 19:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Alleen ei, en dat lijkt me niet zo geslaagd.
quote:
Is heul nietquote:
Nice!!!quote:
gaan jullie nog weg?quote:
Naar europapark en misschien dagje ergens naar welness oid. Verder niet; want die exclusives zijn toch niks voor onsquote:
europapark en exclusives, dat zegt me helemaal niksquote:Op zondag 16 september 2012 20:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naar europapark en misschien dagje ergens naar welness oid. Verder niet; want die exclusives zijn toch niks voor ons
Europapark is een pretpark in duitsland (groter dan disney land en is genomineerd tot beste pretpark in europaquote:Op zondag 16 september 2012 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
europapark en exclusives, dat zegt me helemaal niks
Is dat laatste zoiets als all-inclusive maar dan anders ofzo?![]()
En heul de dag batsen dan?quote:Op zondag 16 september 2012 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Europapark is een pretpark in duitsland (groter dan disney land en is genomineerd tot beste pretpark in europa).
Inclusives bedoelde ik iddzoals turkijke e.d. Hebben we overwogen; maar is niks voor ons.. Te weinig te doen en strandhangen is niks voor ons.
Op een gegeven moment gaat dat schuren jongquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 16 september 2012 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah den bel roept mij! Rijst is klaar
Meestal gaat het zo
[ afbeelding ]
Maar nu issie goed
ah ok, daar was je na je trouwen ook geweest toch?quote:Op zondag 16 september 2012 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Europapark is een pretpark in duitsland (groter dan disney land en is genomineerd tot beste pretpark in europa).
Inclusives bedoelde ik iddzoals turkije e.d. Hebben we overwogen; maar is niks voor ons.. Te weinig te doen en strandhangen is niks voor ons.
Je moet op vakantieveiliningen kijken ofzo voor een goedkoop dagje wegquote:Op zondag 16 september 2012 21:00 schreef PriemGirl het volgende:
Maar wij zijn dus echt van de pretparken en we willen wel 'iets' doen deze verkansie; maar niet té veel (want wij doen echt altijd te veel op vakanties); dus dit is wel lekker.. 2 a 3 daagjes en dan nog 1 dagje welness; echt relaxen. I like ! Vandaag ook in tuin lekker in zonnetje lezen; heerlijk
Nope niet dus; want toen heeft cif zijn enkel verzwikt en ging dat niet doorquote:Op zondag 16 september 2012 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah ok, daar was je na je trouwen ook geweest toch?![]()
Turkije krijg je me niet heen in zo'n "oord" al krijg ik geld toe
Maaruh, vakantie is altijd lekker, weg gaan of niet
Enjoy!
Ik ga lekker eten, tjuus!
We hadden een hele mooie gevonden bij rotterdam: 30 euro pp; hele dag sauna en lunch er bij. Maar ga ook nog wel even daar kijken; thx voor de tipquote:Op zondag 16 september 2012 21:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Je moet op vakantieveiliningen kijken ofzo voor een goedkoop dagje wegstaan ook vaak dingen tussen voor sauna's enzo
De zolder moet nog steeds leegquote:Op zondag 16 september 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe ist met de mini-baby en de zolder en babykamer enzo?
Wij zijn laatst bij Orange in Alphen a/d Rijn geweest, die was ook heel mooi, niet zo groot ook. En fijne sauna's. En ik vind de Thermen hier in Schiedam ook heel fijn. Gewoon lekker doordeweeks gaan, dan ist ook niet zo drukquote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
We hadden een hele mooie gevonden bij rotterdam: 30 euro pp; hele dag sauna en lunch er bij. Maar ga ook nog wel even daar kijken; thx voor de tip
Oh ja, da's waar ookquote:Op zondag 16 september 2012 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope niet dus; want toen heeft cif zijn enkel verzwikt en ging dat niet door![]()
als ik wat kan doen moet je het zeggen hoorquote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De zolder moet nog steeds leegdon't even go there, ik zit mezelf nogal op te vreten, maarja
Voor de rest isset prima hoor, thnxen eetse!
pics or it didn't happenquote:
Thnx liefquote:Op zondag 16 september 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als ik wat kan doen moet je het zeggen hoor
beetje behangen, verven enzo, doe het graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
want die lamp die op de foto moet moet zeker aan als je licht wil hebben?quote:Op zondag 16 september 2012 21:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Die zal ik morgen bij daglicht even maken!
Ja, nu zie je alleen licht en heb je nog geen idee hoe groot hij is.quote:Op zondag 16 september 2012 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
want die lamp die op de foto moet moet zeker aan als je licht wil hebben?
owwww, wijffie.... ik ken het gevoel wel...quote:
Jawelquote:Op zondag 16 september 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
owwww, wijffie.... ik ken het gevoel wel...
waardeloos is dat, zeker nu jij weinig kan en dan helpt dit niet echt nee.
Heb je je frustratie al voldoende geuit? Dus even janken bij je man? Of op een andere (wellicht meer rationele manier) uiten dat je het gehad hebt?
Er moeten straks 2 kindjes veilig slapen in een kamer die af is en daar zit een deadline op, klaar.
Nee, een ADD-er, zoals het liedje van Puckzzzquote:Op zondag 16 september 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Of is je man er zo eentje:
[ afbeelding ]
Nee maar serieus, wel even goed uitspreken, dat soort stress kun je er niet bij gebruiken.
Dat iddquote:Op zondag 16 september 2012 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ah trix jeetje.... Kan me voortstellen dat je zelf wat moedeloos wordt...dikke knuf
Truequote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat ik ermee wil zeggen, mannen zitten op amoebe niveau. Die zijn simpel. Ze hebben dus wat sturing nodig in wat ze gaan/moeten doen, maar het idee dat het vrije wil is.
En daarna een groots onthaal, omdat ze het geweldig gedaan hebben
Ok ik overdrijf verschrikkelijk, maar het is goed op te lossen, komt goed
Jullie zijn allemaal lief en goed, maar ook menselijk, dus af en toe loopt het gewoon wat minder vlekkeloos. Morgen lekker verder kletsen, nu heerlijk tegen hem aankruipen en een zoen geven![]()
Ik ga ook richting bedje, slaap lekker wijffie!
Mss.quote:Op zondag 16 september 2012 23:33 schreef Mss het volgende:
Ik ben er nog, ben nog wat teksten voor een nieuwsbrief aan het schrijven.
Mooi zo.quote:
Pics!quote:Op zondag 16 september 2012 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mooi zo.Ja goed. Heb een ruffle manicure gemaakt.
Verder gezellig weekend gehad, maar ben een beetje gefrustreerd dat date en ik allebei druk zijn, dus het heel lastig is om iets af te spreken.
Zal morgen even kijken. In dat licht hier gaat het me niet lukken. Het is wel alleen op m'n ringvingers hoor, anders werd het teveel werk.quote:Op zondag 16 september 2012 23:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Pics!
Ja, ik kan me wel voorstellen dat het lastig is. Zeker nu jullie gemuild hebben snap ik wel dat je hem vaker wilt zien. Maar jullie wonen in dezelfde stad toch? Dat maakt het wel iets makkelijker om af te spreken, ook al is het maar kort.
Oeh, dat is altijd zoooo lekker.quote:Op zondag 16 september 2012 23:51 schreef Diconnected het volgende:
Zo, lekker liggen in een schoon bedje
Mss, kon jij dinsdagaaf nou ook naar melz?
Ja, ik kan!quote:Op zondag 16 september 2012 23:51 schreef Diconnected het volgende:
Zo, lekker liggen in een schoon bedje
Mss, kon jij dinsdagaaf nou ook naar melz?
Te hard van stapel lopen is ook niet goed. Dat zie ik om mij heen wel vaker gebeuren, dat mensen elkaar direct dagelijks zien. Meestal houdt dat niet lang stand.quote:Op zondag 16 september 2012 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zal morgen even kijken. In dat licht hier gaat het me niet lukken. Het is wel alleen op m'n ringvingers hoor, anders werd het teveel werk.
Mja, wil hem gewoon graag beter leren kennen zodat ik ook een beetje duidelijk kan krijgen waar ik aan toe ben. En een vriendin van mij heeft nu een jongen ontmoet, en die ziet ze superveel. Nu ben ik jaloers.Ja, we wonen nog geen kwartier fietsen van elkaar. Dus dat is wel fijn. Ik hoop echt dat we ergens deze week een gaatje kunnen vinden.
Jaa, daar wil ik ook voor waken idd. Maar wekelijks zou wel fijn zijn, vooral omdat we ook dagelijks contact hebben. Dan denk ik dus wel veel aan hem, en wil hem zien.quote:Op maandag 17 september 2012 00:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Te hard van stapel lopen is ook niet goed. Dat zie ik om mij heen wel vaker gebeuren, dat mensen elkaar direct dagelijks zien. Meestal houdt dat niet lang stand.
Maar ik snap wel dat het voor jou niet tof is dat hij zo dichtbij is en je hem toch niet ziet.
En flink muilen als je elkaar wél zietquote:Op maandag 17 september 2012 00:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaa, daar wil ik ook voor waken idd. Maar wekelijks zou wel fijn zijn, vooral omdat we ook dagelijks contact hebben. Dan denk ik dus wel veel aan hem, en wil hem zien.
Maarja, gewoon geduld oefenen, en wel zien hoe het loopt.
quote:Op maandag 17 september 2012 00:13 schreef Mss het volgende:
[..]
En flink muilen als je elkaar wél ziet
Ik ga ook zo ja. Maar wil niet dat het weekend voorbij is.quote:Op maandag 17 september 2012 00:19 schreef Mss het volgende:
Ik luisterWonderful tonight
nog even af en dan ga ik ook slapen. Trusten!
Muilen is zo'n tof woordquote:Op maandag 17 september 2012 05:02 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben zeker de enige die nogal een wazige/ranzige mental image krijgt van het woord 'muilen' he?
Fuckzooi, ik wil slapen, da's de hele nacht nog niet van de grond gekomen
Okay dan hjebben we een date!quote:
Wacht eens even!!!! Drie keer?quote:Op maandag 17 september 2012 08:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Okay dan hjebben we een date!![]()
Ik heb gisteravond 3x een dronken melz aan de foon gehad![]()
Mwehehe ja 3xquote:Op maandag 17 september 2012 08:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wacht eens even!!!! Drie keer?
Oh god why
Ik dacht 1 keer
Hmm, misschien moet ik ook maar een kruk meenemen. Ik moest staan vandaagquote:Op maandag 17 september 2012 08:25 schreef Diconnected het volgende:
Oh en ik heb ook niet geslapen vannachtmisschien een uurtje in totaal ofzo
en nu weer in de trein richting college. wel handig met een kruk op pad: mensen staan voor je op
Ik ookquote:Op maandag 17 september 2012 08:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb er rare associaties mee
Klinkt inderdaad geweldigquote:Op maandag 17 september 2012 09:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Filosofie zometeen
Wat is dat saai zeg. En ook nog van een belg met z'n wazige woorden
'de idee' WAT
iPhone 4quote:Op maandag 17 september 2012 10:24 schreef Incantrix het volgende:
Ik krijg binnenkort trouwens een tweedehands iphone 4![]()
eindrlijk van dit klotemormel af
Ik vind de meeste vakken leuk hoor, maar filosofiequote:Op maandag 17 september 2012 10:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jezus spees. Is er iets aan die studie waar je wel van sopt?
Yay! Ik ben dit kloteding zo zat, en ik wil over op simonly zodra dit abbo afloopt. Zo heb ik in elk geval alvast weer een goede telefoonquote:Op maandag 17 september 2012 10:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
iPhone 4![]()
Heb ik ook, love it
Wie de hel gaat dit ooit met 'ja' invullen?quote:Have you ever been or are you now involved in espionage or sabotage; or in terrorist activities; or genocide; or between 1933 and 1945 were you involved, in any way, in persecutions associated with Nazi Germany or its allies?
Ik twijfel nog een beetje of ik hem ga houden. Mijn man heeft een simlockvrije iPhone 3GS (dacht hij) via Marktplaats gekocht maar daar blijkt alsnog een simlock op te zitten van Tesco (Engelse provider). En het is echt een enorm gekut om dit eraf te krijgen, is tot op heden dus ook nog niet gelukt. Dus wellicht dat hij na afloop van mijn abonnement mijn iPhone over wil nemen en dat ik dan een nieuwe neem. Of hij moet ineens wel simlockvrij te krijgen zijn, dan hou ik de mijne misschien wel wat langer. Mijn telefoon op zich werkt echt helemaal primaquote:Op maandag 17 september 2012 10:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yay! Ik ben dit kloteding zo zat, en ik wil over op simonly zodra dit abbo afloopt. Zo heb ik in elk geval alvast weer een goede telefoon
Wat een vreemde vraagquote:Op maandag 17 september 2012 10:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pfffffff![]()
Ik ga in oktober naar de VS voor een congres en moet eerst een ESTA formulier invullen. Je voelt je gelijk een crimineel zeg...
[..]
Wie de hel gaat dit ooit met 'ja' invullen?
Oh, dat is echt fucked danquote:Op maandag 17 september 2012 10:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje of ik hem ga houden. Mijn man heeft een simlockvrije iPhone 3GS (dacht hij) via Marktplaats gekocht maar daar blijkt alsnog een simlock op te zitten van Tesco (Engelse provider). En het is echt een enorm gekut om dit eraf te krijgen, is tot op heden dus ook nog niet gelukt. Dus wellicht dat hij na afloop van mijn abonnement mijn iPhone over wil nemen en dat ik dan een nieuwe neem. Of hij moet ineens wel simlockvrij te krijgen zijn, dan hou ik de mijne misschien wel wat langer. Mijn telefoon op zich werkt echt helemaal prima
Ik zou ook janken als mijn cam ineens mol gingquote:Op maandag 17 september 2012 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was al bijna aan het janken
Het is niet eens zo'n hele dure maar ik kan nu echt geen nieuwe betalenquote:Op maandag 17 september 2012 11:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zou ook janken als mijn cam ineens mol ging
Ohai, ik ben er niet, ik ben seabertquote:Op maandag 17 september 2012 09:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Filosofie zometeen
Wat is dat saai zeg. En ook nog van een belg met z'n wazige woorden
'de idee' WAT
De mijne is wel duur, maar het gedeelte 'geen nieuwe kunnen betalen' is in dat opzicht een veel groter punt ja. Nouja, saved by the bellquote:Op maandag 17 september 2012 11:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is niet eens zo'n hele dure maar ik kan nu echt geen nieuwe betalen
Ik heb een 4. Ik vind hem niet sloom hoor, maar ik heb ook geen nieuwer toestel als referentie natuurlijk. En je kan bij al die iPhones dezelfde iOS software erop zetten en dezelfde apps, dus heel dringend een nieuwe hoef ik ook niet. Mijn abonnement loopt nog tot maart, dus nog een half jaartjequote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 17 september 2012 10:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat een vreemde vraagJe zou wel een hele slechte spion zijn als je daar ja op zegt.
Seabertquote:Op maandag 17 september 2012 11:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohai, ik ben er niet, ik ben seabert
HEB JE GEEN BACKUP????quote:Op maandag 17 september 2012 11:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is niet eens zo'n hele dure maar ik kan nu echt geen nieuwe betalen
Ja, Seabert is wel tofquote:Op maandag 17 september 2012 11:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Seabert![]()
Het zeehondje dan he, niet de verkoudheid
Terechte klacht.quote:Op maandag 17 september 2012 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind de meeste vakken leuk hoor, maar filosofie
gequote voor de spelvautquote:Op maandag 17 september 2012 11:19 schreef Dwyn het volgende:
Ik moet eigenlijk ook een nieuwe camera kopen voor mij blog.
Ah, kijk, dat is exact wat ik hoopte te horenquote:Op maandag 17 september 2012 11:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb een 4. Ik vind hem niet sloom hoor, maar ik heb ook geen nieuwer toestel als referentie natuurlijk. En je kan bij al die iPhones dezelfde iOS software erop zetten en dezelfde apps, dus heel dringend een nieuwe hoef ik ook niet. Mijn abonnement loopt nog tot maart, dus nog een half jaartje
DAT HAD JE AL LANG MOETEN DOEN!!!!!!quote:Op maandag 17 september 2012 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OH SHIT METEEN KOPEN
OH WAIT
Ik moet nog steeds een keer het boekje van deze lezen zodat ik scherpere foto's maakquote:Op maandag 17 september 2012 11:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
DAT HAD JE AL LANG MOETEN DOEN!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |