dag lief meiske!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:04 schreef megamandy het volgende:
Ik ga naar bed. Morgen werken met waarschijnlijk weer heel veel spierpijn
Doei lieve mensen
que?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:08 schreef Diconnected het volgende:
Lindyhoe was je kook-avontuur?
ja die was een paar dagen gaan koken voor 150 voor haarquote:
mijn god, wat goed van je! Da's best beheurlijk pittig voor zoveer koters!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:10 schreef Lindytje het volgende:
Haai schatjens
Koken was tof!! Ik weet dat ik in 1,5 uur in vier pannen tegelijk 140 karbonades kan bakken![]()
En nu ben ik strontverkouden en kan ik bijna niet meer ademen
Hoe is het hier?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:09 schreef Dwyn het volgende:
Je bestelling met bestelnummer 113417542 is verwerkt.
Wat een gedoe.
Goed om te weten!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:10 schreef Lindytje het volgende:
Haai schatjens
Koken was tof!! Ik weet dat ik in 1,5 uur in vier pannen tegelijk 140 karbonades kan bakken![]()
Hoe is het hier?
Good to hearquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:10 schreef Lindytje het volgende:
Haai schatjens
Hoe is het hier?
ahhhh, heerlijk piesen en poepenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:14 schreef Diconnected het volgende:
Het is tijd om de wc eens te verblijden met een bezoekje, tot zo
slaap lekker!quote:
Ja, da's best wel werken van half elf 's ochtends tot 6u 's avonds...quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn god, wat goed van je! Da's best beheurlijk pittig voor zoveer koters!
Was het maar alleen een loopneus...quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Good to hear
En ja, verkoudheid komt idd weer overal op. heb zelf ook last van een loopneus
Ga ook aan de neti pot!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Was het maar alleen een loopneus...
Ik klink als Seabert, mijn hoofd zit dicht en mijn longen ramvol snot
Have fun morgen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen Duinrell!
Daaag liefjens.
Ja, echt te ranzig... Dat je dat doet, lekker doen, zelf weten... Maar een filmpje er van dan...quote:
Met Rick de Kikker, de smeerlap! Zit gewoon met zijn gore groene tengels een beetje aan iedereenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Have fun morgen!
Lekker opkikkeren
_o- _o- Idd, de smeerlap!!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Met Rick de Kikker, de smeerlap! Zit gewoon met zijn gore groene tengels een beetje aan iedereen
[ afbeelding ]
Dat lijkt me wat snel op de vrijdagavond laatquote:Uw bestelling is verzonden!
Bedankt en tot ziens.
pukkelige engnekken die 's avonds thaise massagesalons afstruinenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
_o- _o- Idd, de smeerlap!!
Ik vraag me altijd wat voor mensen er in zo'n pak zitten...
Dat is een leukequote:Op zaterdag 15 september 2012 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat snel op de vrijdagavond laat
Maar de 2e jurk is in ieder geval besteld en betaald
[ afbeelding ]
Zoiets ja...quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
pukkelige engnekken die 's avonds thaise massagesalons afstruinen
Shoplog?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:44 schreef Lindytje het volgende:
Moviemaker, schiet op!!! Ik wil naar bed....
Trusten!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:44 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga ook richting bedje, meds beginnen te werken![]()
Trusten
Good busy gij!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:47 schreef BBQ-kip het volgende:
De pokeravond is hier denk ik ook richting einde aan het gaan, da's mooi, want ik heb net een schoon dekbed warm uit de droger gehaald.
Kunnen we straks lekker in een schoon bedje kruipen
Zoberzo na het opruimen en schoonmaken van vandaag veel teringzooi weg gegooid en was opgesnord en net gewassen, lekker is dat
quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Slaap lekker meisjes! Ik ga er ook vandoor, tjuus!
Verstandig!quote:
Later!quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Verstandig!
Mijn video is nog aan het uploaden... daarna ga ik ook naar bed
Tot morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |