dag lief meiske!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:04 schreef megamandy het volgende:
Ik ga naar bed. Morgen werken met waarschijnlijk weer heel veel spierpijn
Doei lieve mensen
que?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:08 schreef Diconnected het volgende:
Lindyhoe was je kook-avontuur?
ja die was een paar dagen gaan koken voor 150 voor haarquote:
mijn god, wat goed van je! Da's best beheurlijk pittig voor zoveer koters!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:10 schreef Lindytje het volgende:
Haai schatjens
Koken was tof!! Ik weet dat ik in 1,5 uur in vier pannen tegelijk 140 karbonades kan bakken![]()
En nu ben ik strontverkouden en kan ik bijna niet meer ademen
Hoe is het hier?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:09 schreef Dwyn het volgende:
Je bestelling met bestelnummer 113417542 is verwerkt.
Wat een gedoe.
Goed om te weten!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:10 schreef Lindytje het volgende:
Haai schatjens
Koken was tof!! Ik weet dat ik in 1,5 uur in vier pannen tegelijk 140 karbonades kan bakken![]()
Hoe is het hier?
Good to hearquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:10 schreef Lindytje het volgende:
Haai schatjens
Hoe is het hier?
ahhhh, heerlijk piesen en poepenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:14 schreef Diconnected het volgende:
Het is tijd om de wc eens te verblijden met een bezoekje, tot zo
slaap lekker!quote:
Ja, da's best wel werken van half elf 's ochtends tot 6u 's avonds...quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn god, wat goed van je! Da's best beheurlijk pittig voor zoveer koters!
Was het maar alleen een loopneus...quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Good to hear
En ja, verkoudheid komt idd weer overal op. heb zelf ook last van een loopneus
Ga ook aan de neti pot!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Was het maar alleen een loopneus...
Ik klink als Seabert, mijn hoofd zit dicht en mijn longen ramvol snot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |