Ik moest aan deze 2 denken:quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:38 schreef bhm het volgende:
Op zoek naar een ontzettend gay, over the top, slick, gelikt (hoe je het wilt noemen) nummer.
Het enige dat ik nog weet is dat de zanger in de clip bij een wit kerkje/gebouw staat te zingen.
De zanger ziet er uit als een stereotyp italiaan met gelikte haartje enz. (geen idee of het een italiaan is)
Het nummer is in ieder geval engels gezongen. Iemand enig idee?
Mijn/Onze dank is zeer grootquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
U zoekt het Minuet van Luigi Boccherini.
Nielson - The beauty & de brains.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Op zoek naar een Nederlands nummer, hoorde het een paar dagen geleden op de radio. Is met 'ik ben geen held maar heb een superwoman aan mijn zij' oid? Alvast bedankt
Bedankt!quote:
Zoek Youtube even af met deze term: "The Way You Look At Me" -Bautistaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nog steeds op zoek naar een door een vrouw gezongen versie van something in the way you look at me (origineel van christian nogwat). Het is niet judith Lefeber
Het het nog maar even geprobeerd met the way you look at me cover.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:05 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Zoek Youtube even af met deze term: "The Way You Look At Me" -Bautista
Nee, jammerquote:
Zit ie hierbij?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:03 schreef Jeffrey_San het volgende:
Hoi,
Ik ben op zoek waar een soort Akon-achtige stem iets zingt dat klinkt als ''Suck my lolly'' ofzoiets
Klinkt raar, dat zal de tekst vast ook niet zijn, maar zoiets hoorde ik.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen
Je zei "Volgens jou" zit er een breakbeat in. Maar je had je kunnen vergissenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:21 schreef toastmann het volgende:
[..]
Nee, jammer
Daar zit toch helemaal geen breakbeat in
Ik kom hier nog even op terug. Ik heb pickwick voordat ik het hier plaatste ook de vraag gesteld via een mail. Kreeg vandaag na enkele dagen antwoord....en het stuk zou speciaal voor de reclame zijn gecomponeerdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
U zoekt het Minuet van Luigi Boccherini.
De eerste isquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:32 schreef vdsf1 het volgende:
heeft iemand van jullie een idee
wat de volgende nummers zijn?
De tweede isquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:32 schreef vdsf1 het volgende:
heeft iemand van jullie een idee
wat de volgende nummers zijn?
Nee daar zit die niet tussenquote:
Hmm, lastig om te oren aangezien ik niet weet of de snelheid van het fluiten een beetje overeenkomt maar misschienquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:20 schreef Tropanzia het volgende:
Ik zoek een dance-achtig plaatje van de laatste tijd met een soort fluit.
Om het duidelijker te maken heb ik zojuist m'n kleine broertje even iets laten influiten op internet, hoor hier het resultaat:
http://vocaroo.com/i/s0RLBWauATB8
Wie kan er wat van maken????![]()
Is het echt een zanger? Want ik dacht aan...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik zoek een nummer dat ongeveer zo gaat "you're making my day, you're making my night, you take what's wrong and you're making it right" en dan zingt de zanger heel hoog *blaatblaatblaat smile*
ik vond het een heel vrolijk liedje en een beetje een mika sound hebben.
wie kent hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |