Gaaaaaaaaaaaatverrrrrrrquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:16 schreef Oceanview het volgende:
Ik had eens een ongeluk op de fiets waarbij mijn balzak licht scheurde en mijn piemel, plassen uit 2 gaten toen.
Watquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:16 schreef Oceanview het volgende:
Ik had eens een ongeluk op de fiets waarbij mijn balzak licht scheurde en mijn piemel, plassen uit 2 gaten toen.
Ja dat impliceerde ik expres.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je zegt wees blij in de zin van het is mij overkomen en het doet verschrikkelijk pijn.
Ik had een doorgelekte onderbroek, net alsof ik ongesteld was.quote:
vuist trgquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:19 schreef Snowbells het volgende:
Kus van mijn vochtige neus aan jullie
Lkr net met je hand vegen en je ineens random hand moet geven aan iemand.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:19 schreef Snowbells het volgende:
Nu lijk je op je hond, allebei een natte neus.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:19 schreef Snowbells het volgende:
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Sv baas.ik blijf toch maar nuchter vandaag en morgen.
mooiquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
lik aan je zweterige voorhoofd
iel weg jij met je puppyneusquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:19 schreef Snowbells het volgende:
uitslapen op zuidpleinquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:22 schreef Dientje12 het volgende:
uitslapen of zuidplein uitslapen of zuidplein uitslapen of zuidplein
Dat voelt koud aanquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
* Snowbells duwt haar vochtige neus tegen dientje zijn wang aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Sorry ik blijf er al van af.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:25 schreef Beach het volgende:
mn tunnel kwam uit mn oor zonder dat ik de achterkant eraf haalde
eng
Jammer dat ik dit gelezen heb.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:16 schreef Oceanview het volgende:
Ik kreeg denk ik een gratis millimetertje van je.quote:
Mijn lokroepen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen nood. Ik heb je kreten gehoord.
Hoeveel mm zit je?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kreeg denk ik een gratis millimetertje van je.
Liever trams :$:$:$quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wnr treinen spotten dan :$:$:$:$
Doe een stretch in je onderlipquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]. Ik twijfel of ik ook moet gaan stretchen. Ik vind sommige plugs zoooo mooi.
NOH!!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]. Ik twijfel of ik ook moet gaan stretchen. Ik vind sommige plugs zoooo mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |