Kenser klein is dat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:41 schreef Rezania het volgende:
Ik ben trouwens 1,83m, gewoon gemiddeld dus.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:41 schreef Rezania het volgende:
Ik ben trouwens 1,83m, gewoon gemiddeld dus.
ksst?quote:
oke danquote:
Ach wat wil je dan. Iemand waar je normaal mee omgaat maar die je overal in probeert te kleineren, afsnauwt en lelijk tegen je doet zonder enig reden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik houd wel op, ik heb niet het idee als dit een discussie wordt wij er beiden gelukkig van worden.
De gemiddelde lengte van een Nederlandse man is 180,8 cm.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
uit wat voor'n dwergengebied kom jijsassem zeker
Ik dacht 15,03 centimeter.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
De gemiddelde lengte van een Nederlandse man is 180,8 cm.
Vertel dan meteen het hele verhaal. Want ik kon alleen reageren op dat je het leuk vond om te pesten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ach wat wil je dan. Iemand waar je normaal mee omgaat maar die je overal in probeert te kleineren, afsnauwt en lelijk tegen je doet zonder enig reden.
De hele klas heeft haar uiteindelijk gepest en niemand had medelijden. Ze heeft het maar een jaar uitgehouden.
Uiteindelijk wel ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Vertel dan meteen het hele verhaal. Want ik kon alleen reageren op dat je het leuk vond om te pesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |