Maar wel iedereen bij de lokale darkroom, hommo dat je bent.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet ik raak jou toch niet aan
Een vriend van mij voegt iedereen van school toe, ook mensen die hij niet mag en leraren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef Dimens het volgende:
Meisjes uit je oude klas die je toevoegen op Facebook ondanks dat je ze vroeger gepest hebt.
Ze willen jequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef Dimens het volgende:
Meisjes uit je oude klas die je toevoegen op Facebook ondanks dat je ze vroeger gepest hebt.
Klootzak was je dan om mensen te pesten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef Dimens het volgende:
Je bent dus wel een hete boy?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Chilly, en daarna ontzuren met ontstoppingsmiddel.
Pestenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef Dimens het volgende:
Ha, ik kom niet in darkrooms en ik mag daar niet eens in mede door mijn leeftijdquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar wel iedereen bij de lokale darkroom, hommo dat je bent.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Klootzak was je dan om mensen te pesten.
Deze reacties. Ik wist dat ze zouden komen.quote:
Dat soort mensen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een vriend van mij voegt iedereen van school toe, ook mensen die hij niet mag en leraren.!
Kotertje.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ha, ik kom niet in darkrooms en ik mag daar niet eens in mede door mijn leeftijd
Je weet dat we gelijk hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Deze reacties. Ik wist dat ze zouden komen.
Moedwillig iemand anders geestelijk kapot maken 'was wel leuk'?quote:
Vroeg ze zelf om.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Moedwillig iemand anders geestelijk kapot maken 'was wel leuk'?
Valt me tegen van je.
Nee hoor, je hebt de priesterfactor nog.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dus dat ontkracht jouw theorie over dat ik aids heb wel meteen
Atheistquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt de priesterfactor nog.
Blijft de priesterfactor nog wel van toepassing, alleen dan met de verkrachtingsvariabele.quote:
Ik houd wel op, ik heb niet het idee als dit een discussie wordt wij er beiden gelukkig van worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |