Ik zou na 3x rinkelen dat belletje ergens stoppen waar de zon niet schijnt.quote:Op maandag 24 september 2012 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, ik vind het wel een goede ontwikkeling. Het geeft Oma ook de kans om te tonen hoe dankbaar ze is dat hij zijn leven met haar wil delen.
Ik denk dat Oma dáár weer pillen voor heeft.quote:Op maandag 24 september 2012 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou na 3x rinkelen dat belletje ergens stoppen waar de zon niet schijnt.
quote:Op maandag 24 september 2012 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou na 3x rinkelen dat belletje ergens stoppen waar de zon niet schijnt.
Ik ben ook een beetje misselijk. Gek hè?quote:Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik flikker m'n eten maar direct in de vuilnisbak nu.
Het zijn vast valse zusjes in de ogen van die ouwe.quote:Op maandag 24 september 2012 17:39 schreef beequeen het volgende:
Tegen zoveel domheid kan ik niet op.
Kopiekut en huppelkut zijn echt de pineut straks.![]()
Vergeet niet je geluid aan te zetten.![]()
Ben blij dat je zo bijdehand bent en humorloos zonde hoor !quote:Op maandag 24 september 2012 17:39 schreef beequeen het volgende:
Tegen zoveel domheid kan ik niet op.
Kopiekut en huppelkut zijn echt de pineut straks.![]()
Vergeet niet je geluid aan te zetten.![]()
Zijn vrouw durft over het algemeen niks terug te zeggen, dus gauw klaar.quote:Op maandag 24 september 2012 17:42 schreef pullup het volgende:
Het zijn vast valse zusjes in de ogen van die ouwe.
Overigens moet alles wat vrouwelijk is en een grotere mond heeft dan omie het over het algemeen ontgelden.
Ja waarom niet seks is gezond!!quote:Op maandag 24 september 2012 17:47 schreef Copycat het volgende:
Mag die vroegoude man wel seks hebben van de dokter?
Maar zijn rug!quote:
Dat moet jij toch wel weten dat er verschillende manieren zijn?quote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar zijn rug!
Of mag zijn vrouw daarbij ook al het werk doen? En hij geeft al bellend het tempo aan.
Zolang ie maar niet gaat filmen en delen ...
Nah, da's vast teveel werk. Godzijdank.quote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Copycat het volgende:
TMI, ik wil het echt niet weten.quote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Copycat het volgende:
Maar zijn rug!
Of mag zijn vrouw daarbij ook al het werk doen? En hij geeft al bellend het tempo aan.
Ik weet ook dat het two to tango takes.quote:Op maandag 24 september 2012 17:52 schreef Poezewoes het volgende:
Dat moet jij toch wel weten dat er verschillende manieren zijn?
Kijk nu komen we ergens (grapje)quote:Op maandag 24 september 2012 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het two to tango takes.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |