Bij hem in de tuin bedoel je ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Kunnen we niet zo'n Facebook-feestje voor Opa organiseren?
Sssssst.... Een broedende kip moet je niet storen......quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Kunnen we niet zo'n Facebook-feestje voor Opa organiseren?
ik moest ook gelijk aan een Irish stew denkenquote:Op zondag 23 september 2012 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Anderhalve kilo kip? Heeft ze gelijk 20 liter gemaakt?
dus een sms sturen aan oma als ie een biertje wil is van de baanquote:Op zondag 23 september 2012 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook in Huize Oop is de vooruitgang niet te stuiten. Sinds kort is Oop de trotse bezitter van een belletje waarmee hij aan Oma kenbaar kan maken dat hij trek heeft in een biertje..
[ afbeelding ]
Ja, want Oma heeft haar mobieltje niet altijd bij zich als ze in de keuken isquote:Op zondag 23 september 2012 19:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus een sms sturen aan oma als ie een biertje wil is van de baan
quote:Op zondag 23 september 2012 19:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, want Oma heeft haar mobieltje niet altijd bij zich als ze in de keuken is
no wayquote:Op zondag 23 september 2012 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook in Huize Oop is de vooruitgang niet te stuiten. Sinds kort is Oop de trotse bezitter van een belletje waarmee hij aan Oma kenbaar kan maken dat hij trek heeft in een biertje..
[ afbeelding ]
Echt waarquote:
quote:
Oh, ik dacht dat je van kip salmonella kon krijgen, maar pukkels wist ik nietquote:Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef pullup het volgende:
Ik kan bijna niet wachten om vanavond dat belletje in werking te zien![]()
En ik hoop dat Opa nu niet te veel pukkels krijgt van die 1.5 kg kip omdat ie geen echt vlees gewend is.
We gaan het zien.quote:Op maandag 24 september 2012 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je van kip salmonella kon krijgen, maar pukkels wist ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |