Bij hem in de tuin bedoel je ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Kunnen we niet zo'n Facebook-feestje voor Opa organiseren?
Sssssst.... Een broedende kip moet je niet storen......quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Kunnen we niet zo'n Facebook-feestje voor Opa organiseren?
ik moest ook gelijk aan een Irish stew denkenquote:Op zondag 23 september 2012 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Anderhalve kilo kip? Heeft ze gelijk 20 liter gemaakt?
dus een sms sturen aan oma als ie een biertje wil is van de baanquote:Op zondag 23 september 2012 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook in Huize Oop is de vooruitgang niet te stuiten. Sinds kort is Oop de trotse bezitter van een belletje waarmee hij aan Oma kenbaar kan maken dat hij trek heeft in een biertje..
[ afbeelding ]
Ja, want Oma heeft haar mobieltje niet altijd bij zich als ze in de keuken isquote:Op zondag 23 september 2012 19:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus een sms sturen aan oma als ie een biertje wil is van de baan
quote:Op zondag 23 september 2012 19:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, want Oma heeft haar mobieltje niet altijd bij zich als ze in de keuken is
no wayquote:Op zondag 23 september 2012 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook in Huize Oop is de vooruitgang niet te stuiten. Sinds kort is Oop de trotse bezitter van een belletje waarmee hij aan Oma kenbaar kan maken dat hij trek heeft in een biertje..
[ afbeelding ]
Echt waarquote:
quote:
Oh, ik dacht dat je van kip salmonella kon krijgen, maar pukkels wist ik nietquote:Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef pullup het volgende:
Ik kan bijna niet wachten om vanavond dat belletje in werking te zien![]()
En ik hoop dat Opa nu niet te veel pukkels krijgt van die 1.5 kg kip omdat ie geen echt vlees gewend is.
We gaan het zien.quote:Op maandag 24 september 2012 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je van kip salmonella kon krijgen, maar pukkels wist ik niet
Dan nog zou je denken dat er niets mis is met zijn vocale capaciteiten dus ik sta ook voor een raadsel.quote:Op maandag 24 september 2012 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hopelijk voor Oop niet![]()
Wat is dat met dat belletje? Kan hij niet meer uit zijn stoel?
een bellatorquote:Op maandag 24 september 2012 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Roepen zal wel te belastend zijn voor de oude man, dan moet hij daar ook weer pillen voor hebben. Dit belletje zal wel een lichtgewicht exemplaar zijn, geheel en al vergoed uit de AWBZ.
Ik zou na 3x rinkelen dat belletje ergens stoppen waar de zon niet schijnt.quote:Op maandag 24 september 2012 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, ik vind het wel een goede ontwikkeling. Het geeft Oma ook de kans om te tonen hoe dankbaar ze is dat hij zijn leven met haar wil delen.
Ik denk dat Oma dáár weer pillen voor heeft.quote:Op maandag 24 september 2012 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou na 3x rinkelen dat belletje ergens stoppen waar de zon niet schijnt.
quote:Op maandag 24 september 2012 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou na 3x rinkelen dat belletje ergens stoppen waar de zon niet schijnt.
Ik ben ook een beetje misselijk. Gek hè?quote:Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik flikker m'n eten maar direct in de vuilnisbak nu.
Het zijn vast valse zusjes in de ogen van die ouwe.quote:Op maandag 24 september 2012 17:39 schreef beequeen het volgende:
Tegen zoveel domheid kan ik niet op.
Kopiekut en huppelkut zijn echt de pineut straks.![]()
Vergeet niet je geluid aan te zetten.![]()
Ben blij dat je zo bijdehand bent en humorloos zonde hoor !quote:Op maandag 24 september 2012 17:39 schreef beequeen het volgende:
Tegen zoveel domheid kan ik niet op.
Kopiekut en huppelkut zijn echt de pineut straks.![]()
Vergeet niet je geluid aan te zetten.![]()
Zijn vrouw durft over het algemeen niks terug te zeggen, dus gauw klaar.quote:Op maandag 24 september 2012 17:42 schreef pullup het volgende:
Het zijn vast valse zusjes in de ogen van die ouwe.
Overigens moet alles wat vrouwelijk is en een grotere mond heeft dan omie het over het algemeen ontgelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |