Ik zie in een oogopslag wel waar die bal heen gingquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Shit.. ok nog één Mazzle-Goaltje omdat geen hond wist waar de bal heen ging....
2-0 voor Ajax
[ afbeelding ]
Ik zou dat andere oog maar snel laten nakijken dan....quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie in een oogopslag wel waar die bal heen ging
Ik heb mijn best gedaan, maar het enige dat er uit komt is 'snotneus'quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich zijn users die zich als een waanzinnige opwinden om schijnbaar triviale zaken, wel een vertrouwd beeld hier in RLS.
Het wordt in deze reeks alleen snel saai. Bij een DGK had je dan bijvoorbeeld een Brian die de boel wel bleef voeden. Dan waren de gemoederen op FOK! net bedaard na een ranzige aktie van 'm, en dan roste hij Amanda weer met d'r hoofd tegen de douchewand. En als Brian even geen zin had in fysiek geweld of dreigementen dan dronk Huub zich wel een stuk in z'n kraag om daarna megalomaan ruzie te gaan zoeken.
Ach ja, die goeie ouwe tijd.![]()
Lijk wel een opa.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, maar het enige dat er uit komt is 'snotneus'
Uit blik van de Aldiquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:51 schreef pullup het volgende:
En kakelvers zien ze er ook niet uit
Gadverdámme!quote:
Superleuk, maar het is nog wat handiger als je er een apart topic voor aanmaaktquote:Op maandag 17 september 2012 15:25 schreef Poezewoes het volgende:
http://www.babyolifantje.nl/webcam-1
AS geboorte olifant , Dierentuin Amesfoort!
Ja geen idee hoe dat hier gaatquote:Op maandag 17 september 2012 16:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Superleuk, maar het is nog wat handiger als je er een apart topic voor aanmaakt![]()
Het bereik binnen dit topic is wat beperkt
quote:Op maandag 17 september 2012 16:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe dat hier gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |