We zijn het niet vaak eens met elkaar maar ditquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik wil me wel uit laten wonen door Jason![]()
.
Ik zou Amy Smart (die blonde chick) ook wel uitwonen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik wil me wel uit laten wonen door Jason![]()
.
Ik denk dat zij al 100x uitgewoond isquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou Amy Smart (die blonde chick) ook wel uitwonen.
Maar ik denk dat ik net zoveel kans bij haar maak als bij Rokje.
Ik denk wel vaker.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat zij al 100x uitgewoond is
Was ook bij wijze van sprekenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk wel vaker.
Maar ik denk dat praktisch iedere vrouw al meer dan 100 keer uitgewoond is de eerste keer dat ik ze zie.
Nee hoor.. Pas als je ver boven die 100 zit, vind ik..quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was ook bij wijze van spreken
Als je 36 bent en je hebt maar 100x gebatst dan doe je toch echt iets verkeerd.
Niks, maar 't lijkt me weinigquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
Nou daar zijn ook de meningen over verdeeld.. wat maakt het nou uit hoevaak iemand gebatst heeft
als je 36 bent in een relatie van bijvoorbeeld 6 jaar.. en je zit onder de 100.. uhm...quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee hoor.. Pas als je ver boven die 100 zit, vind ik..
1x in de 3 weken seks, ehm... ik weet niet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je 36 bent in een relatie van bijvoorbeeld 6 jaar.. en je zit onder de 100.. uhm...
Waarom zou je het ook bijhoudenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
Ik houd niet bij hoe vaak ik gebatst heb.
Wij ook niet, maar daar hebben we het ook niet overquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
Ik houd niet bij hoe vaak ik gebatst heb.
Wou net zeggenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
Dan ben je eigenlijk best triest als je het bij gaat houden
Tot de 10 of 20 kan ik me nog voorstellen dat je het gewoon weet.. en als je het haast nooit doet dus het een zeldzaamheid is.. tja..quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
Dan ben je eigenlijk best triest als je het bij gaat houden
Dat weet ik wel, maar dat is vooral omdat het er maar heel weinig zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zou je het ook bijhouden
Ik weet geen eens hoeveel vriendjes ik heb gehad
Dit dus.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar dat is vooral omdat het er maar heel weinig zijn.
Veel plezierquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, even dvdtje over de aarde kijken dus
Ik wel ietsje meer vriendjesquote:
Tevens mijn enige relatiequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel ietsje meer vriendjes. Maar ik tel eigenlijk alleen de volledige relaties mee
.
Ik vierquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tevens mijn enige relatie
En ik ben nog jong (20)
niksquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omnomnom![]()
Wat heb ie nou gebakken vandaag?
Ik las penisjequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh toch niet?
Zit aan mijn derde perenijsje
morgen denk ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh toch niet?
Zit aan mijn derde perenijsje
Omg, nee dankjequote:
Tofquote:
Heb toch verder weinig te doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omg, nee dankje
Morgen maar even een doos kopen voor in de vriezer, heb er al 5 op in 2 dagen
[..]
Tof
Ahwquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb toch verder weinig te doen
Ook al...quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo maar eens kaartjes maken voor bij m'n tekeningen en schilderijen. Pfffft. Verveling heerst.
Van mij mag je .. als je dat aandurftquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw
Zal ik langskomen bakkie doen?
Waarom nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van mij mag je .. als je dat aandurft
De wie?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lola heeft terrorkoeriersbusjes in de straat
quote:
Nou datquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lola heeft terrorkoeriersbusjes in de straat
Omdat ze asociaal zijn of omdat ze niet uitkijken/je aan horen/zien komen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Koeriersbusjes die graag tegen je auto/motor botsen
omdat ze allemaal hetzelfde parkeervak willenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ze asociaal zijn of omdat ze niet uitkijken/je aan horen/zien komen?
LOL. Ik ga nooit in een parkeervak staan, tenzij je het goed kan overzienquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ze allemaal hetzelfde parkeervak willen
Ze kijken niet uitquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ze asociaal zijn of omdat ze niet uitkijken/je aan horen/zien komen?
Ik heb nogsteeds een trauma, ik durf niet meer naar Lola toequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ze allemaal hetzelfde parkeervak willen
Sexy Heks kan leuk zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm halloween outfitjes bekijken
sexy kittycat
hot nurse
batgirl
of un heks
ik neig naar kittycat
Aanstelsterquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nogsteeds een trauma, ik durf niet meer naar Lola toe
Zit maar 1 ingang inquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Andere kant van de straat in rijden? En jij bent haar buurman ofzo?
kitty cat ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Nee, ik ging een keer bij Lola op de koffie, heel random..quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Andere kant van de straat in rijden? En jij bent haar buurman ofzo?
What happenedquote:
Oh, nja goed uitkijken en ik ben sneller dan mn schaduwquote:[..]
Zit maar 1 ingang in
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kitty cat ookOh mie-auwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Whehequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik ging een keer bij Lola op de koffie, heel random..
Toen wilde ik naast de auto van Lola parkeren, maar aan de overkant van dat vak stond een busje, en op het moment dat ik achteruit wilde inparkeren reed hij achteruit hetzelfde vak in, om zijn vak te verlaten en de straat uit te rijden.. (hij stond vooruit geparkeerd dus..)
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kitty cat ookDie is best cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aanstelster
[..]
Zit maar 1 ingang in
Duur bakkie koffie wel, mits ik alles zelf had moeten betalenquote:
Oh?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]Misschien binnenkort maar eens over m'n angst heen zien te komen dan
Hehehequote:Op vrijdag 14 september 2012 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Duur bakkie koffie wel, mits ik alles zelf had moeten betalen
kitty cat ookRrrrrrrrauuuuuwwwwtschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is fucking koud in bed
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Kachel aan/ elektrisch deken?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
Rrrrrrrrauuuuuwwwwtsch![]()
![]()
Het is fucking koud in bed
Ja hequote:
Niet goed? Dit keer zonder schades en lege accu's enzoquote:
Rokje bedoel jequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat zij al 100x uitgewoond is
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja hevond ik dus ook .. ik ga hem denk ik bestellen
Ohja wel hoor, zolang je mijn auto maar heel laatquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet goed? Dit keer zonder schades en lege accu's enzo
Die rooie ring-racert hou ik wel heel hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja wel hoor, zolang je mijn auto maar heel laat
whoa.. nu moet ik wel naar het halloweenfeestjequote:
zaffie had toch al een ugly deukquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die rooie ring-racert hou ik wel heel hoor
De Zaf had ik ook niet geraakt
Whehe, kloptquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zaffie had toch al een ugly deuk![]()
Truste, ik kom er zo aanquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Nog geen half 11... ik ga naar bed![]()
fijne avond
Whehe. Ik ook. Trustenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Nog geen half 11... ik ga naar bed![]()
fijne avond
Op die festini ijsjes kan je altijd zo heerlijk zuigenquote:
stfu drommelquote:
Ik bijt er altijd stukjes afquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op die festini ijsjes kan je altijd zo heerlijk zuigen. Ik lust alleen de aardbei
.
Je verwachtte dat mensen je drankjes gingen geven omdat je een vrouw bent?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
stfu drommel![]()
tevens toch een slecht idee geweest, had het kunnen weten.. achterlijke *****mensen hier![]()
![]()
nja, iig nog een drankje gekregen van iemand die WEL aardig was
volgende keer maar naar de stad wat verderop en t daar eens proberen
neequote:Op vrijdag 14 september 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je verwachtte dat mensen je drankjes gingen geven omdat je een vrouw bent?
Perenijsjes zijn echt de allerbeste ijsjes ever!! Ik kan niet bijten op ijs!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bijt er altijd stukjes af
Aardbei is verrukkelijk
Kloptquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bijt er altijd stukjes af
Aardbei is verrukkelijk
Anders ga je in een gewone gemeente wonen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee
ik verwachtte evenmin dat ik van bepaalde tyfuslijers bepaalde opmerkingen zou krijgen.. stelletje varkens.. hebben ze gevoeld
ach, je komt ze overal wel tegenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders ga je in een gewone gemeente wonen.
Of bij mij.
Nog voorkeur naar waar je heen gaat?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ach, je komt ze overal wel tegenalleen hier naar mijn idee iets meer ja
mgoed, eerst financieel wat meer zekerheid, dan ben ik hier zo weer weg
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Perenijsjes zijn echt de allerbeste ijsjes ever!! Ik kan niet bijten op ijs!
En ik heb %@#&! weer kiespijn! Vlieg bijna tegen t plafond aan als ik iets eet of drink! En nu staat er op de site van mn nieuwe tandarts dat zij ook op zaterdag open zijn, maar zou dat dan onder weekendtandarts vallen en dus veel duurder zijn of gewoon erbij horen?! Het is geen eenmalig iets ofzo, ze zijn gewoon iedere zaterdag van 9-16 open
quote:
mwah.. iig ergens centraal.. en niet te duur graag hahaquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog voorkeur naar waar je heen gaat?
Profiteurquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
stfu drommel![]()
tevens toch een slecht idee geweest, had het kunnen weten.. achterlijke *****mensen hier![]()
![]()
nja, iig nog een drankje gekregen van iemand die WEL aardig was
volgende keer maar naar de stad wat verderop en t daar eens proberen
Dat gaat meestal niet samenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwah.. iig ergens centraal.. en niet te duur graag haha
Dat moet ik ook over een half jaar gaan zoeken. Laat even weten als je het gevonden hebt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwah.. iig ergens centraal.. en niet te duur graag haha
Groningenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ach, je komt ze overal wel tegenalleen hier naar mijn idee iets meer ja
mgoed, eerst financieel wat meer zekerheid, dan ben ik hier zo weer weg
teruglezen.. nee srsly ik ben echt pissigquote:
ja dat is poepquote:
hahaha okquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat moet ik ook over een half jaar gaan zoeken. Laat even weten als je het gevonden hebt.
da's toch nie centraalquote:
Groningen heeft ook een cs hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
>Centraal
>Groningen.
Je mag er een kiezen.
Ja dat kan echt allemaal niet hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh gawd.. ik hoor:
the next program bladiebla bevat veel seks bladiebla
dus ik denk wait wutt kijkt op.. is het dr phill.. over open relaties..en dat is allemaal vet erg dan enzo natuurlijk
Maar wil jij wel centraal in Nederland wonen? Terwijl jij je leven centraal in Groningen kan hebben, dat is de vraag en die zult u moeten beantwoorden!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja dat is poep
[..]
hahaha ok
[..]
da's toch nie centraal
ja ik wilquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar wil jij wel centraal in Nederland wonen? Terwijl jij je leven centraal in Groningen kan hebben, dat is de vraag en die zult u moeten beantwoorden!
Ik zou je ook gewoon een vuige slet noemenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik zal het even iets duidelijker uitleggen voordat er nog meer misverstanden komen en mensen denken dat ik zat te wachten op gratis drankjes..
nee.. er zaten er een paar ontzettend denigrerende opmerkingen te maken.. laten we het mondelinge aanranding noemen.. dat stel ik dus niet op prijs.. dat gratis drankje kreeg ik als "troost" van iemand die WEL aardig tegen me was
Kom je bij mij wonenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja ik wil
ik wil dat omdat alle mensen met wie ik veel omga heel erg verspreid over NL wonen.. en da's lastig met elkaar opzoeken aangezien ik ook zowat in Duitsland woon (en dus ver weg)
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou je ook gewoon een vuige slet noemen
Jij vuile pottenbakker, ik zal die schaar eens in je kut steken en je zal bloeden zoals dat je nog nooit hebt gemenstrueerd!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat mag wel hoor, dat vind ik wel sexy
Alsof je dat mag van je vriendin.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij vuile pottenbakker, ik zal die schaar eens in je kut steken en je zal bloeden zoals dat je nog nooit hebt gemenstrueerd!
hier weet ik dan even niet zo goed hoe ik er op moet reageren.. moet ik nu gaan soppen of huilenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij vuile pottenbakker, ik zal die schaar eens in je kut steken en je zal bloeden zoals dat je nog nooit hebt gemenstrueerd!
da's wel een optie.. iig al IETS centraler (en maar een half uurtje van waar ik nu woonquote:
Soppen plus huilen van genotquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hier weet ik dan even niet zo goed hoe ik er op moet reageren.. moet ik nu gaan soppen of huilen
ok momentje, ff opwarmenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Soppen plus huilen van genot
HJB KOM DAN MET JE TAKKIE TAKKIEquote:
het is zo een verbeteringquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's wel een optie.. iig al IETS centraler (en maar een half uurtje van waar ik nu woon)
da's hier best in de buurt jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is zo een verbetering
station is makkelijk dichtbij enzo.. ik woonde in freaking coevorden![]()
Mensen die Leiden.quote:
IK KOM, IK KOM ER AAN!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
HJB KOM DAN MET JE TAKKIE TAKKIE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
I knowquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's hier best in de buurt ja![]()
mja zwolle is idd miss een goed (en handig ivm werk) begin
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die Leiden.
[..]
IK KOM, IK KOM ER AAN!
IK BEN METEEN, OP WEG GEGAANwat ben je toch ook een ongelooflijke mafketel ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
leg mij dit eens uit?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
I know![]()
ik heeft jou al eens gezien en toen wel opgelet heur
Ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een ongelooflijke mafketel eh
Nou gewoon toen vertelde je waar je woonde enzo en ik luisterde toen naar je enzo en gewoon nou datquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
leg mij dit eens uit?opgelet?
op die minimeet? verklaar je naderDETAILS
het ligt ook altijd aan mij eh.. "je bent een slechte invloed rokje", "door jou heb ik een zieke geest gekregen rokje", "door jou sop ik me nu elke avond rokje", "door jou reageer ik maf rokje"quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat ligt aan jou denk ik. Ik kan namelijk wel heel normaal en serieus omgaan met anderen.
ik moest een beetje giechelen hierom, omdat ik t je in m'n hoofd precies zo hoorde zeggenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nou gewoon toen vertelde je waar je woonde enzo en ik luisterde toen naar je enzo en gewoon nou dat
Ja, ik denk dat je je conclusies maar moet trekken hieruit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het ligt ook altijd aan mij eh.. "je bent een slechte invloed rokje", "door jou heb ik een zieke geest gekregen rokje", "door jou sop ik me nu elke avond rokje", "door jou reageer ik maf rokje"
he kutquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je je conclusies maar moet trekken hieruit.
En nu je het zegt, nog niet gefapt vandaag.
Brb.
jij weet helegaar niet hoe ik praatquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik moest een beetje giechelen hierom, omdat ik t je in m'n hoofd precies zo hoorde zeggen
DO IT AGAIN
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij weet helegaar niet hoe ik praatof heb jij toen stiekem ook opgelet
quote:
ik help je evenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]![]()
![]()
ik mis mijn whatsapp smileys die drukken het beter uit
tweede rij van boven tweede van rechts diequote:Op vrijdag 14 september 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik help je evenwelke?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]![]()
![]()
ik mis mijn whatsapp smileys die drukken het beter uit
zeg doe eens niet zo populair van ik heb knetter op whatsapp bladiebla..quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whatsappjes krijgen van Knetter
Altijd fijn om mee wakker te worden
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tweede rij van boven tweede van rechts die![]()
![]()
JA GODVER DIE IS DUS MOOI VAN MIJquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]hij s fijn
ik vind de laatste van de 3e rij echt bij mij passen
laatste 2e rij en die ene voor de jouwe passen echt bij mijquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]hij s fijn
ik vind de laatste van de 3e rij echt bij mij passen
Dat was mijn ejaculatie.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
IK SCHROK vuurdewerk zomaarwtf..
jij moet gewoon je grote mond houden tegen mij of ik trek een rokje over je hoofd van een enge vieze vrouwquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
JA GODVER DIE IS DUS MOOI VAN MIJ
Ik weet niet of ik er serieus wakker van zou worden eigenlijk, te riskant om morgen te proberenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zeg doe eens niet zo populair van ik heb knetter op whatsapp bladiebla..
en heb je mijn geile goedemorgen nou echt ingesteld als wekker?
wow dan heb jij wel genotenquote:
sowieso eh.. sowiesoquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
laatste 2e rij en die ene voor de jouwe passen echt bij mij
en als mensen mij complimenteren dan is het die![]()
![]()
Je gaat op een ladder staan om dit te bewerkstelligen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij moet gewoon je grote mond houden tegen mij of ik trek een rokje over je hoofd van een enge vieze vrouw
Whihihihiquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sowieso eh.. sowieso![]()
en ja als ik complimentjes krijg gebruik ik die ook vaak ja
Die smiley moet je gebruiken achter "Kom je vanavond een film kijken?"quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sowieso eh.. sowieso![]()
en ja als ik complimentjes krijg gebruik ik die ook vaak ja
zo groot ben je niet mattie ik trek m'n hoerenlaarsjes aan, zal je lerenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je gaat op een ladder staan om dit te bewerkstelligen?
*insert die emoticon*quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Whihihihi
jij bent tof
die blozende, of die dirtyfacequote:Op vrijdag 14 september 2012 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die smiley moet je gebruiken achter "Kom je vanavond een film kijken?"
Doe niet zo idioot als je niet tof was dan vonden meer mensen jou stom en de mensen die ik ken die jou sort of kennen vinden jou ook tof dus ik heb gelijk dus puntquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
*insert die emoticon*teveel eer
![]()
jij daarentegen wel
dirtyfacequote:Op vrijdag 14 september 2012 23:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die blozende, of die dirtyface
niet allemaal hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doe niet zo idioot als je niet tof was dan vonden meer mensen jou stom en de mensen die ik ken die jou sort of kennen vinden jou ook tof dus ik heb gelijk dus punt
yeahhhhquote:
Oeh ga als een oude man met een bezem tegen de muren aan kloppenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga mijn bed eens opzoeken, kijken of ik in slaap kan komen ookal draaien de buren nog veel te hard muziek..
Ik ben ook heus heel lief hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet allemaal hoor
mgoed, dank je.. vind ik lief van je![]()
![]()
maar alsnog insgelijks, jij ook tof
[..]
yeahhhh![]()
dirtyquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die blozende, of die dirtyface
Nah, tis best goeie muziek nog, tenminste, daarstraksquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oeh ga als een oude man met een bezem tegen de muren aan kloppen
nja dat dus.. meestal komt t me wel uit thoquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben ook heus heel lief hoor
als het me uitkomt
En dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo groot ben je niet mattie ik trek m'n hoerenlaarsjes aan, zal je leren
[..]
*insert die emoticon*teveel eer
![]()
jij daarentegen wel
slaap lekkerrrrquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een knipoog, een kusje en een bosje rode rozen voor jullie schatjes.
Slaap lekker.
bij mij komt het ook vaker wel dan niet uit.. maar als het niet uit komt is het ook gelijk een sort of:quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
welterusten jofunu![]()
[..]
nja dat dus.. meestal komt t me wel uit tho
goedzo.. niet aan toegeven in het weekend u_uquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
Ik moet eigenlijk ook slapen. Geen zin... Ik denk dat ik maar eens verder ga in A game of Thrones.
nicequote:Op vrijdag 14 september 2012 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij mij komt het ook vaker wel dan niet uit.. maar als het niet uit komt is het ook gelijk een sort of:
Tha Bitch is Back.. be afraid or close your eyes and enjoy the ride
Ik moet morgen weer vroeg op om voor de diertjes te zorgenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goedzo.. niet aan toegeven in het weekend u_u
[..]
nice![]()
nja als ik echt kwaad ben, ben ik volgens mij ook niet zo lief nee
maar dan vind ik mezelf ook niet leuk dus tja
ok dan is het begrijpelijk idd.. je eigen diertjes? of asiel ofzoquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer vroeg op om voor de diertjes te zorgen. Vandaar.
ik vind mezelf boos/kwaad stiekem best tofquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goedzo.. niet aan toegeven in het weekend u_u
[..]
nice![]()
nja als ik echt kwaad ben, ben ik volgens mij ook niet zo lief nee
maar dan vind ik mezelf ook niet leuk dus tja
Eerst m'n hondje, dan naar het asiel en dan naar m'n paardquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok dan is het begrijpelijk idd.. je eigen diertjes? of asiel ofzo
ik zal jou eens vrouwquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daarvoor ben je ook een vrouw
dat wel.. ok.. maar.. ik weet niet.. ik vind mezelf dan engquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind mezelf boos/kwaad stiekem best tof
echt dat ik denk.. WAUW wat kan ik een manipulatief harteloos kreng zijn![]()
daar heb je je handen wel vol aan danquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerst m'n hondje, dan naar het asiel en dan naar m'n paard.
Daar trots op zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind mezelf boos/kwaad stiekem best tof
echt dat ik denk.. WAUW wat kan ik een manipulatief harteloos kreng zijn![]()
ik ben wel blij dat ik dat goed kan, gelukkig ben ik ook heel erg goed in lief zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ga ff filmpje kijken ondertussen.. als iemand mij toevallig zou missen hoor ik dat wel eh
Hoe moeten we je dat vertellen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mis je nu al
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
succes meis.. veel plezier in dromenlandquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ga naar bed, Eens kijken of ik kan slapen, Het t gevoel dat er een klopboor in mn bek zit
Slaap lekker liefjes
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
succes meis.. veel plezier in dromenlandop je neus
welkom thuisquote:
Dankjequote:Op zaterdag 15 september 2012 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
welkom thuiskijk ik doe een dansje voor je
Onmeunig hequote:
Mogge lolaquote:
Ben je al bij de kapper geweest?quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mogge lola![]()
Weer fris en fruitig, alleen haren wassen zo want anders word ik gek van de haartjes
Yesquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je al bij de kapper geweest?
Inderdaad. En ben toch altijd vroeg wakker.quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je tenminste wat aan je dag
Hier boodschappen, boodschappen, zeeman/bristol en koekjes bakken ofzoquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. En ben toch altijd vroeg wakker.
Zo pakket wegbrengen en daarna sporten.
Lekkerquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier boodschappen, boodschappen, zeeman/bristol en koekjes bakken ofzo
Ik ken dat, net onderweg zijn op je route, moeten pissen, maar niet terug kunt en het 45 minuten moet ophouden, mits je collega's op tijd zijn, dan kan het zelfs nog een uur wordenquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ikbaal er van dat je net onderweg bent boodschappen doen dat je dan weer naar huis moet om te pissen
quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik drink 2 liter water per dag, ik heb een verhouding met de wc
Herkenbaarquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goedemorgen
hm ik heb n combi van luiheid en verveling! Dat is raar!
ik ga ff n bak koffie doen bij mn moederquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Herkenbaar
Daarom koekjes bakken vanmiddag
Op naar de volgende..quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
Jippie. Ik krijg net te horen van mn date dat ze me toch niet leuk vind
Klopt. Ik weet hoe t is..quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gevoelens zet je niet zomaar aan de kant.
Balen Vin.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
*knufquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
Zonde man!quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
Waar vlieg je heen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yay, m'n vlucht komt toch weer iets eerder.. Nogsteeds laat, maar goed..
Nergens, ik moet mensen ophalen die uit Belgrado komen..quote:
Ahh, dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nergens, ik moet mensen ophalen die uit Belgrado komen..
Hoeveel vertraging hebben ze? Succes met wachtenquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nergens, ik moet mensen ophalen die uit Belgrado komen..
Ja, wordt nog leuk, ik heb geen idee wie, heb geen contactpersoon en geen bordje mee voor die groepquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh, dat kan natuurlijk ook
eerst een uur, maar nu schijnen ze rond 33 te landen ipv 50quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoeveel vertraging hebben ze? Succes met wachten
Whehehehehequote:Op zaterdag 15 september 2012 11:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, wordt nog leuk, ik heb geen idee wie, heb geen contactpersoon en geen bordje mee voor die groep
Ook weet ik niet of afgesproken is dat ik naar binnen ga of dat zij naar de bus lopen..
Hoe weet je dan wie je moet hebben?quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, wordt nog leuk, ik heb geen idee wie, heb geen contactpersoon en geen bordje mee voor die groep
Ook weet ik niet of afgesproken is dat ik naar binnen ga of dat zij naar de bus lopen..
Ik gok van nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehehehe
Dat is wel handig
Zijn het wel Nederlanders?
Pfff dat is wel balen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
eerst een uur, maar nu schijnen ze rond 33 te landen ipv 50
Dat weet ik dus nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe weet je dan wie je moet hebben?![]()
Lolquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat doe je als je voor nieuwe muziek in de auto van je vriend meot zorgen? Volpompen met dingen als Rick Astley
Ik zou je zo hard slaan he..quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat doe je als je voor nieuwe muziek in de auto van je vriend meot zorgen? Volpompen met dingen als Rick Astley
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Heeft geen zin meer, geloof me.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ehm, 8 keer ofzo. Ik ga proberen om nog als vrienden af te spreken, maar ze zeggen dat toch niet werkt. Nja ik zie wel dan.
Dankje Fera.![]()
En nee lola, daar heb ik geen contact meer mee. Trok haar bagage niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |