nou ja, ik zit dus ook soort van kook kansloos op de bank met mijn laptopquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah okeik zit hier koos vriendloos in huis op de bank met m'n laptop. Heb maar kaarsjes aangedaan, beetje gezelligheid enzo
Film om laptop doen en dan koptelefoon op?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nou ja, ik zit dus ook soort van kook kansloos op de bank met mijn laptop
Ik kan niet eens een film opzetten want ER MOET LOUNGE-MUZIEK OP TIJDENS HET POKEREN!
Hehehhee, ok dan!
Het zit nu zeg maar zo (plattegrond van mijn achter- en voorkamer, geweeeeeldige toetsenbord tekening):
M M M M
------------------
E [ ] E
E [ tafel ] E
-----------------
W W W W
'
'
'
'
'
'
'
'
'
Bank met Kip en laptop
De mijne is echt lelijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:50 schreef Diconnected het volgende:
Spees en ik hebben trouwens ook EHRMAHGERD NAILPOLERS foto's gemaakt
Het gaat prima met mijquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn lay-out wordt verneukt door FOK!
mijn laptop is z'o extreem brak dat hij zelfs mijn gemiddelde van 30 schermpjes met alleen websites niet meer trektquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Film om laptop doen en dan koptelefoon op?
En goeden beschrijving wel
Mooi zo!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het gaat prima met mij
Beetje druk gehad afgelopen anderhalve week dus geen tijd voor Fok, helaas.
werk beetje afronden (dus ook nog extra druk), faalmanager faalt steeds harder en ik heb zin in mijn nieuwe baan (nog een weekje! )
grote tafel met 10 man aan het pokeren aan de ene kant van het huis. Kip op de bank met laptop aan de andere kant van het huisquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik snap het ook niet helemaal.
Maar ik zit op m'n bed met laptop, met ondertussen The Voice aan, dus net zo kansloos.
Jamaar je bent ook lelijk. Kan je niks aan doen.quote:
en hoe ist met jou?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mooi zo!
Haha, je bent bijna van hem af!
Dat soort programma's begin ik niet aan. Te veel last van plaatsvervangende schaamte.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ben The Voice aan het kijken
Of neem een macbookquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn laptop is z'o extreem brak dat hij zelfs mijn gemiddelde van 30 schermpjes met alleen websites niet meer trekt![]()
Ik kan max 15 tabbladen open laten anders gaat dat ding bokken![]()
Dus ik probeer films niet eens![]()
Ik ben nog steeds zoekende naar wat ik wil. Nieuwe laptop, nieuwe tablet of een 2 - in - 1 ofzo (zo'n Asus Transformer), maar ik heb er 'echt te weinig verstand van.
En mijn vent roept bij alles "neem een i-Pad" of " neem dan ook geen laptop met Vista" dus daar heb ik ook niks aan
verkapte doodsverwensing!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jamaar je bent ook lelijk. Kan je niks aan doen.
ik wil in ieder geval niks van Applequote:
Goed!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en hoe ist met jou?
Nog een bruiloft dit weekend?
Mwehehequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat soort programma's begin ik niet aan. Te veel last van plaatsvervangende schaamte.
Ik ben vandaag al heel goed bezig met mijn kutopmerkingenquote:
ohhhh, dat duurt nog evenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed!
Nee, voorlopig is dat even klaar. 22 februari is er weer een, maar daar ben ik geen daggast neem ik aan.
Oh. Dan neem je zo'n ultrabook, die zijn wel nicequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik wil in ieder geval niks van Apple
Blobvis?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al heel goed bezig met mijn kutopmerkingeniets met vis en delta
is dat een dunne laptop? Het zegt mij niksquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh. Dan neem je zo'n ultrabook, die zijn wel nice
Haha, was ik niet van plan. Al hebben we wel plannen voor een familie-wintergala, dus misschien wel daarvoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhhh, dat duurt nog even
Kun je dan mooi weer nieuwe jurken scoren
Jaquote:
Jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat een dunne laptop? Het zegt mij niks
Sukkolquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geld door de trein laten rollen, dat ben ik nu dus ook mooi kwijt, nice
Mijn super Gristelijke collega heeft heel erg veel bruiloften gehad dit jaar, echt een soort bruilofts- en dan jaar erna baby-golfquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, was ik niet van plan. Al hebben we wel plannen voor een familie-wintergala, dus misschien wel daarvoor.
Link?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jaecht een verschrikkelijke foto op instagram en het eerste wat ik zei: DAT IS EEN CLOWNSVIS JONGE
Haha, dat wordt ook prijzig bi jde kraamvisites dan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn super Gristelijke collega heeft heel erg veel bruiloften gehad dit jaar, echt een soort bruilofts- en dan jaar erna baby-golf
Dus ik vroeg of ze dan steeds nieuwe kleding kocht, maar ze recycled gewoon en gebruikt andere sjaals erbij of een bolerootje ofzo. Ik dacht al, kost je kapitalen
ik wil eigenlijk een laptop voor op de bank surfen (en urenlang Fokken dus vooralquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Javriendin van me heeft er pas een gekocht van Packerd Bell, een witte, en die is ook superdun en licht, en mooi
Gracias!quote:
gelijk heb jequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, dat wordt ook prijzig bi jde kraamvisites dan.
Ja, ik heb ook wel elke keer weer dingen van de vorige bruiloft gebruikt.
Dan is zo'n ultrabook relaxt, die ligt ook niet zo zwaar op je schoot zegmaar, en de batterij gaat ook lang meequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk een laptop voor op de bank surfen (en urenlang Fokken dus vooral) en een tablet voor in bed en in de tuin en onderweg enzo.
Zit te twijfelen tussen de Asus Nexus 7 en Nexus 10 die later dit jaar uit komt. Die ga ik misschien morgen even qua formaat uitproberen in de winkel, even vasthouden. Misschien relaxed, maar misschien net te klein.
Zijn die ultrabooks kleiner dan laptops?
Heb hem gevonden!quote:
En ik had sowieso budgetkleding hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gelijk heb je
Het viel me sowieso op dat de bruiloften niet heel luxe en duur zijn zoals die van oudere mensen die trouwen vaak wel zijn. Beetje simpel/basic/sober, vind ik wel wat hebben
Met als buffet broodjes die door de moeder en schoonmoeder samen zijn gesmeerd enzo
hmmm, ik ga morgen eens op pad daarvoor denk ik. Even rond snuffelen in de MediaMarkt samen met meneer als ik die mee kan krijgen (vast wel)quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan is zo'n ultrabook relaxt, die ligt ook niet zo zwaar op je schoot zegmaar, en de batterij gaat ook lang mee. En ja ik wil ook nog steeds een tablet, die ga ik dit jaar nog wel kopen denk ik. Google heeft ook een tablet uit, de Nexus. Die is ook niet zo duur (200 eu ong) en die word heel goed gereviewd.
Hehehhee, ik ga even kijkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb hem gevonden!
De blobvis! Ik zet hem wel ff op de faceboek
ik vind het mooiquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En ik had sowieso budgetkleding hoor.Van alle outfits waren de schoenen steeds het duurst, en die waren max 50 euro.
Jaa, dat zie ik ook idd. Lunch gewoon thuis bij paps en mams enzo.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het mooi
Mijn moeder zat bij ons best wel te zeuren dat we het feestje in een buurthuis deden (want: goedkoop en prima), maar toen ik haar foto's zat te bekijken en ernaar vroeg, bleek dat zij helemaal geen feest hadden en haar moeder alle broodjes en salades had gemaakt
Echt... mijn moeder
Ja die idd. Die wil ook wel graagquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hmmm, ik ga morgen eens op pad daarvoor denk ik. Even rond snuffelen in de MediaMarkt samen met meneer als ik die mee kan krijgen (vast wel)
Die Nexus die jij noemt is van Asus, de 7 inch is 250, prima prijs voor zo'n ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |