nou ja, ik zit dus ook soort van kook kansloos op de bank met mijn laptopquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah okeik zit hier koos vriendloos in huis op de bank met m'n laptop. Heb maar kaarsjes aangedaan, beetje gezelligheid enzo
Film om laptop doen en dan koptelefoon op?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nou ja, ik zit dus ook soort van kook kansloos op de bank met mijn laptop
Ik kan niet eens een film opzetten want ER MOET LOUNGE-MUZIEK OP TIJDENS HET POKEREN!
Hehehhee, ok dan!
Het zit nu zeg maar zo (plattegrond van mijn achter- en voorkamer, geweeeeeldige toetsenbord tekening):
M M M M
------------------
E [ ] E
E [ tafel ] E
-----------------
W W W W
'
'
'
'
'
'
'
'
'
Bank met Kip en laptop
De mijne is echt lelijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:50 schreef Diconnected het volgende:
Spees en ik hebben trouwens ook EHRMAHGERD NAILPOLERS foto's gemaakt
Het gaat prima met mijquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn lay-out wordt verneukt door FOK!
mijn laptop is z'o extreem brak dat hij zelfs mijn gemiddelde van 30 schermpjes met alleen websites niet meer trektquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Film om laptop doen en dan koptelefoon op?
En goeden beschrijving wel
Mooi zo!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het gaat prima met mij
Beetje druk gehad afgelopen anderhalve week dus geen tijd voor Fok, helaas.
werk beetje afronden (dus ook nog extra druk), faalmanager faalt steeds harder en ik heb zin in mijn nieuwe baan (nog een weekje! )
grote tafel met 10 man aan het pokeren aan de ene kant van het huis. Kip op de bank met laptop aan de andere kant van het huisquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik snap het ook niet helemaal.
Maar ik zit op m'n bed met laptop, met ondertussen The Voice aan, dus net zo kansloos.
Jamaar je bent ook lelijk. Kan je niks aan doen.quote:
en hoe ist met jou?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mooi zo!
Haha, je bent bijna van hem af!
Dat soort programma's begin ik niet aan. Te veel last van plaatsvervangende schaamte.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ben The Voice aan het kijken
Of neem een macbookquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn laptop is z'o extreem brak dat hij zelfs mijn gemiddelde van 30 schermpjes met alleen websites niet meer trekt![]()
Ik kan max 15 tabbladen open laten anders gaat dat ding bokken![]()
Dus ik probeer films niet eens![]()
Ik ben nog steeds zoekende naar wat ik wil. Nieuwe laptop, nieuwe tablet of een 2 - in - 1 ofzo (zo'n Asus Transformer), maar ik heb er 'echt te weinig verstand van.
En mijn vent roept bij alles "neem een i-Pad" of " neem dan ook geen laptop met Vista" dus daar heb ik ook niks aan
verkapte doodsverwensing!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jamaar je bent ook lelijk. Kan je niks aan doen.
ik wil in ieder geval niks van Applequote:
Goed!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en hoe ist met jou?
Nog een bruiloft dit weekend?
Mwehehequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat soort programma's begin ik niet aan. Te veel last van plaatsvervangende schaamte.
Ik ben vandaag al heel goed bezig met mijn kutopmerkingenquote:
ohhhh, dat duurt nog evenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed!
Nee, voorlopig is dat even klaar. 22 februari is er weer een, maar daar ben ik geen daggast neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |