Omdat hij vorig jaar zo belangrijk was voor Feyenoord en zo goed speeldequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo denk jij dat Sinterklaasie meer talent heeft dan Christian Eriksen?
En jij door een Ajax-bril. We zijn er weer.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, het is pizzageit. Die kijkt alles door de feyenoordbril.
Ik ga hier niet op in.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En jij door een Ajax-bril. We zijn er weer.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En jij door een Ajax-bril. We zijn er weer.
En daar hou jij natuurlijk helemaal niet van. Ik snap het.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders krijgen we een op-de-man-speel discussie
Jij vraagt waarom ik Clasie beter vind dan Eriksen, dan geef ik, voor dit topic een redelijk grote analyse, weiger je er op in te gaan. Getuigt nou niet van dat je nog een mening hebt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij er nou ook niet op in.
Ik jou ook niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Ok, Stinho neem ik ook niet meer serieus
Hoezo? Als jij om iets vraagt, en ik geef jou mijn uitgebreide mening, en vervolgens reageer je er niet meer op ben je gewoon niet meer serieus te nemenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik jou ook niet.
2 vliegen in een klap
Leuk. ontopic.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoezo? Als jij om iets vraagt, en ik geef jou mijn uitgebreide mening, en vervolgens reageer je er niet meer op ben je gewoon niet meer serieus te nemen![]()
Ik doe met je mee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
Als Verhoeven naar Feyenoord gaat neem ik de rest van het seizoen een Verhoeven-UI.
Ik doe mee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
Als Verhoeven naar Feyenoord gaat neem ik de rest van het seizoen een Verhoeven-UI.
staat genoteerdquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
Noem me geen Constantquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
quote:
Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |