Voornaam is juist, eerste letter achternaam ook.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:42 schreef JayHovah het volgende:
Chazz P......nogwat![]()
Down to Earth![]()
A Bronx Tale![]()
A Guide for Recognising Your Saints![]()
....uhm....
Ja, en níet 'That'.quote:
quote:: Man, you loaded here. What the fuck's this?
: Tax refund!
: Bullshit! You're too fuckin' stupid to have a job!
quote:: You said bullshit and experience is all it takes, right?
: Right.
: Come on in and experience some of my bullshit.
quote:Reggie: You start running a respectable business and I won't have to come in here and hassle you every night. You know what I mean?
[to the bar patrons]
Reggie: And I want the rest of you cowboys to know something, there's a new sheriff in town. And his name is Reggie Hammond. So y'all be cool. Right on.
Dat kan ik niet goedrekenenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:09 schreef HilarityEnsues het volgende:
Reggie Hammond... Dat klinkt heel bekend... Another 48 Hours?
Als een schaduwspits komt ie voor z'n verdediger en steelt het punt!quote:
quote:Steven Spielberg and George Lucas originally wanted the film to have no dialog, like the Rite of Spring sequence in Fantasia. But, to make the film appealing to children, they abandoned this idea, and got actors and actresses to do the voices.
quote:Box Office
Budget: $12,300,000 (estimated)
Opening Weekend: DEM 2,393,148 (West Germany) (28 June 1988) (243 Screens)
Gross: $81,972,000 (Worldwide)
Is het ook en ook succesvol. Zie de inkomsten!quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:18 schreef ArtistA het volgende:
Moet toch een bekende film zijn. Dat budget eind jaren '80...
Bedoel je nou stapvoet en z'n vriendjes?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:27 schreef Borizzz het volgende:
Ah! Da's over die dinosaurussen
Even denken hoe die heet...
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:27 schreef Borizzz het volgende:
Ah! Da's over die dinosaurussen
Even denken hoe die heet...
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Bedoel je nou stapvoet en z'n vriendjes?
Ik wilde ook niet met het punt weglopen. Borizzz had m verdiend.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]Kan ik niet goed rekenen.
Kan ik ook niet goed rekenen.quote:
De originele Nederlandse titel mag ookquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik denk dat kardinaal de originele Engelse titel wil
oh lol ik zie nu pas wat hij fout heeftquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De originele Nederlandse titel mag ook
Kan iemand even de volledige Engels of Nederlandse titel geven?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:51 schreef Borizzz het volgende:
Land before time...? (ben er niet zeker van die originele titel).
maar platvoet... dat is eigenlijk toch het punt?
Platvoet en zijn vriendjes was ook goedgekeurd.quote:
quote:Eenis een apparaat dat wordt gebruikt bij animatie. De
filmt de bewegingen van een acteur, en projecteert de beelden frame voor frame op een tekentafel. Hierdoor kan een tekenaar relatief eenvoudig de geprojecteerde beelden overtekenen.
Oftewel een rotoscoopquote:
Jim Carreyquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Door wie zou Mitt Romney moeten gespeeld worden als ze ooit zijn leven zouden verfilmen (als Romney zelf mocht kiezen)?
Begrijp ik het goed dat je twee antwoorden niet goedkeurt omdat vriendjes en The niet goed zijn?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kan iemand even de volledige Engels of Nederlandse titel geven?
en dan wel zo'n vraag stellenquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat je twee antwoorden niet goedkeurt omdat vriendjes en The niet goed zijn?
Under Suspicion
Ja, dat had je goed. Ik vroeg om de titel, niet om klinkt als de titel. Het is geen hintsquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat je twee antwoorden niet goedkeurt omdat vriendjes en The niet goed zijn?
Under Suspicion
Ik zit meer in mijn kubistische periode of minimalistische zoals Mondriaan!quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:25 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het mierenneuken, maar goed. Vragensteller beslist. En ik dacht nog wel dat ik een taalnazi was.![]()
Dan verwacht ik bij Paintvragen van jou alleen maar Caravaggio's.
Titel?
[ afbeelding ]
Stand September 2012quote:
Onacceptabel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zit meer in mijn kubistische periode of minimalistische zoals Mondriaan!
Netjes. Desunoto +1quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:35 schreef Desunoto het volgende:
Rear Window
Call Northside 777
Vertigo
Rope
The Philadelphia Story
Mr. Smith Goes To Washington
Anatomy of a Murder
Niks mis meequote:Op zaterdag 15 september 2012 23:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
nee he niet nog een stewart fanboy
Lauraquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:42 schreef Desunoto het volgende:
Doe maar 4 films met niemand minder dan Gene Tierney.
Hij is iemand aan het waarschuwen over de telefoon me dunkt. (of wordt gewaarschuwd)quote:
Gelukkig wordt dat zelden gezegd over de telefoon in filmsquote:Op zondag 16 september 2012 00:05 schreef Baszh het volgende:
[..]
Hij is iemand aan het waarschuwen over de telefoon me dunkt. (of wordt gewaarschuwd)
quote:Op zondag 16 september 2012 00:07 schreef Desunoto het volgende:
The Girl with the Dragon Tattoo?
Hele foute gok waarschijnlijk...
quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 00:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zie ik mijn naamgenoot daar in Changing Lanes?
Dat smiletje is bij lange na niet minachtend genoeg om deze troep te omschrijvenquote:
Slechte film jaquote:Op zondag 16 september 2012 00:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat smiletje is bij lange na niet minachtend genoeg om deze troep te omschrijven
1/3quote:Op zondag 16 september 2012 00:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh zeg dan dat je het over Sheldon hebt
The Muppets en verder geen idee.
Garden statequote:
Que?quote:
The Big Year?quote:Op zondag 16 september 2012 01:13 schreef Sands het volgende:
Steve Martin + Owen Wilson + Jack Black
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |