Wat een moeilijke woordenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:15 schreef Bellatrix het volgende:
Vakdidactiek kloar, morgen samenvattingen sociologie maken want nu keine zin.
ZO, straks weer lekker voor de buis om half negenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:22 schreef Kally het volgende:
Liefde is plaatjes..... all over his wall
Fatal Attraction is er niks bij
Ik zat echt in dubio, the voice kijken, wat programma's van afgelopen week terugkijken of naar de kermisquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ZO, straks weer lekker voor de buis om half negen
doe je goedquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zat echt in dubio, the voice kijken, wat programma's van afgelopen week terugkijken of naar de kermisToch maar het laatste, heb zoveel mensen al zo lang niet gezien
En Twitter heeft op eigen houtje m'n privacy instellingen veranderd
Moet wel goed komenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe je goedVeel plezier alvast
Neuh ik laat de boel wel heel hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet wel goed komen
En ondertussen niet FOK! afbreken hé
Ja maar ik nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neuh ik laat de boel wel heel hoor
Ja maar Roseanne is niet na te doen, ook niet door Annetquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Whaaaaa
Er komt nu ook een Nederlandse remake van Roseanne... Gespeeld door Annet Malherbe
Nu vind ik die remakes een beetje te.. maar Annet Malherbe
Mwahhh... vind het ook wel lekker hoor..quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:28 schreef Renesite het volgende:
Hopen dat het niet zo blijft. Want anders is dat wel erg maf.
Dat is ook echt het principe van huiswerkquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Moet je tijdens de les doen..
Dat lukt qua tijd ook allemaal hoor
Maar ja.. toch raar
TOfquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:49 schreef Lutte het volgende:
M'n broer is een held, hij hoorde m'n telefoon afgaan in m'n tas(Ik was boven.) Half uur eerder verzamelen, goed om te weten
Voel me wel superNa twee weken slobbertruien en vroeg opstaan en vlug douchen is een lange douche, leuk rokje, matchende oorbellen en wat make-up toch fijn
Zelfs mama zei er iets positiefs over
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:49 schreef Lutte het volgende:
M'n broer is een held, hij hoorde m'n telefoon afgaan in m'n tas(Ik was boven.) Half uur eerder verzamelen, goed om te weten
Voel me wel superNa twee weken slobbertruien en vroeg opstaan en vlug douchen is een lange douche, leuk rokje, matchende oorbellen en wat make-up toch fijn
Zelfs mama zei er iets positiefs over
Been there, Done that!quote:Op zondag 16 september 2012 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
in verder ongerelateerd nieuws, ik heb Cee aangeraakt!
quote:Op zondag 16 september 2012 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
in verder ongerelateerd nieuws, ik heb Cee aangeraakt!
Ik heb hele andere dingen met Zwabber gedaanquote:Op zondag 16 september 2012 19:04 schreef Cee het volgende:
[..]Ik heb even tegen Zwabber aan geleund
Vind ik ook zo gek ja! Beetje samen in een trance komen ofzo.quote:Op zondag 16 september 2012 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom hebben alle koren/musicalgezelschappen iets met God van doen?
wut?quote:Op zondag 16 september 2012 20:16 schreef Renesite het volgende:
Zwabber was in de Befteling ons projectje
Je zag er ook wel pips uit.quote:Op zondag 16 september 2012 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vermoed nu een daterape waar ik me niets meer van kan herinneren
Oké, ik zat een groot aantal seconden zo te kijkenquote:Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
Napoleon kon al joepiedepoepie zeggen en hieperdepiep en mooie snor etc, dat werd op een gegeven moment goeiepoepie en poepiesnor
Vandaag heeft hij volgens mijn moeder hieperdepoepie gezegd
Ik was ooit bij mensen thuis (de naam van de man is/was: Luuk) en die vogel zei regelmatig "Luuk, afwassen"quote:Op maandag 17 september 2012 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
maar 1, 2, 3, 4, hoedje van papier wilt hij niet aan![]()
"ga weg!", "je bent stout!" en "Thomas" kan hij dan weer wel zeggen, en dat hebben we em niet eens geleerd
Je kent Nappie toch wel?quote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Oké, ik zat een groot aantal seconden zo te kijkenTotdat ik me realiseerde dat je geen geschiedenis-feitje aan het oprakelen was.
Is het antwoord niet gewoon altijd Bennie Lava?quote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef Cee het volgende:
Vaduz, HOE ken je al die Bollywood nummers?
OoeeeWAUW.quote:Op maandag 17 september 2012 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kent Nappie toch wel?
[ afbeelding ]
Beetje specialiteit van aan het maken, anders scoor ik nooit tegen jou. Ik luister vooral goed om ze later te kunnen herkennen en meestal zitten er 2 bij die het dan niet zijn. En dan is t toch wel veel 50/50.quote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef Cee het volgende:
Vaduz, HOE ken je al die Bollywood nummers?
Dus als ooit Wedden, Dat? weer op tv komt dan ga je je inschrijven? Ik vind je best overtuigend.quote:Op maandag 17 september 2012 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje specialiteit van aan het maken, anders scoor ik nooit tegen jou. Ik luister vooral goed om ze later te kunnen herkennen en meestal zitten er 2 bij die het dan niet zijn. En dan is t toch wel veel 50/50.
Ze alle 5 fout hebben hoort nog altijd tot de mogelijkheden hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus als ooit Wedden, Dat? weer op tv komt dan ga je je inschrijven? Ik vind je best overtuigend.
Toen Nappie nog een Napje was:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op maandag 17 september 2012 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen Nappie nog een Napje was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och kijk 'm daar onder een dekentje.
Klopt, konijnen worden gezien als levensmiddelen (Vaduz hoor je dat?) en ontspringen daarom de BTW-dans.quote:
Troe!quote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]Och kijk 'm daar onder een dekentje.
[..]
Klopt, konijnen worden gezien als levensmiddelen (Vaduz hoor je dat?) en ontspringen daarom de BTW-dans.
Neen. Inkoop van de eetbare cavia is wel 22% ja.quote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voorgebakken is het 6% want eten
Ja ik kan zondagavond, gratiesch. Aber ik heb al vier feestjes en die week twee tentamens en het gezelschap is enigszins discutabelquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Les is al een half uur bezig overigens... nog weten we niet wat we moeten doen.
Ohjajohhhh?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, ik denk dat ik weet wat je straks typt.
Haha! Wel stoer dat ie te koop loopt met z'n onkunde.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ook best sneu, docent heeft een toetsenbord aan zijn laptop gekoppeld
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Nice, Jan Kooijman twittert terug! #lijstje
En dan door naar 'Onder een dekentje op de bank met een hete mok thee.'quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Bohh.. wat kun je snel van "Mwah, wat snotterig dit dat" naar "Godver, wat voel ik me lamlendig" gaan.
Ja... eerst nog even een pizza naar binnen werkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan door naar 'Onder een dekentje op de bank met een hete mok thee.'
In Amerika is pizzasaus groente, kei verantwoord bezig!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... eerst nog even een pizza naar binnen werkenWant geen zin om te koken...
En daarna ga ik lekker met verse citroen thee met honing naar bed idd
Goed voor de vitamientjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
In Amerika is pizzasaus groente, kei verantwoord bezig!
Echt bagger... maar het gaat weer rond geloof ik...quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:41 schreef Kally het volgende:
Ik was een zaterdag de hele dag niet uit bed van ellende
Klopt, ik hoor iedereen erover, maar ik heb het altijd in mijn weekendquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Echt bagger... maar het gaat weer rond geloof ik...
Mn hele keel voelt ruw en opgezet enzoKutzooi...
Speelschool.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:27 schreef Lutte het volgende:
Zo baas
-knip verhaal-
Dit wordt zo leuk
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:27 schreef Lutte het volgende:
Zo baas
Oktober staat in het teken van het moordspel: je schrijft je in, krijgt een waterpistooltje en later een naam gemaild en je moet diegene 'afschieten'. Lukt dat moet ie achter jouw doelwit aan en ben jij af, 'vermoord' jij je eigen persoon krijg je zijn naam.
Dat een maand lang door de hele faculteit, alleen de bieb en de grote collegezaal zijn vrijgesteld.
Maarrrr.. Er zijn opdrachten waarmee je immuniteit kunt krijgenEnkele van vorig jaar; een dag verkleed als Mexicaan, een dag zes pakken melk meesjouwen.
Dit wordt zo leuk
Jouw schuldquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Bohh.. wat kun je snel van "Mwah, wat snotterig dit dat" naar "Godver, wat voel ik me lamlendig" gaan.
Alleen wel weer vroeg opquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed slapen, morgen gezond weer op. Dat principe.
dat is minderquote:Op woensdag 19 september 2012 08:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ziekgemeld op school, rijles afgezegd.
YAY VOOR BEROERDHEID!
Mwa die kunnen misschien best wel goed opgedroogd zijn als ze 21+ zijnquote:
vuig hoowrquote:Op woensdag 19 september 2012 12:58 schreef Iwanius het volgende:
Even meedoen met de TT
[ afbeelding ]
Ik had zin in jequote:Op woensdag 19 september 2012 15:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
3 baantjes, een bruiloft, gezeur over een huis, gezeik, studie die weer is begonnen en de rol van projectmanager bij het excellentiegedoe waren de boosdoeners. Iets teveel van mezelf gevraagd. Nu ben ik er weer
Hoezo had je me nodig dan?
ohwquote:Op woensdag 19 september 2012 15:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha, nee... ik had je nodig, maar weet niet meer waarom![]()
Op het moment wel ja... kijken hoe het gaat lopen.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:30 schreef iBenny het volgende:
Ff de posts van afgelopen dagen teruggelezen...
@Pat: Werk je op je school niet eigenlijk (te) ver onder je niveau? Is er geen ander alternatief?
@lutte: ik zal zometeen ff reageren op je berichtjes. Ben nu nog mobiel
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Op het moment wel ja... kijken hoe het gaat lopen.
gokken is zoooo zondegeldquote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef Renesite het volgende:
Vandaag op het werk zoiets...
Iemand heeft geld opgevraagd gisteren en wil dat vandaag weer. Reden wil hij niet geven.
Na doorvragen blijkt dat hij die gekregen 200 euro vergokt heeft...
Gadverdamme! Gokken vind ik toch zo ontzettend stom, onvoorstelbaar! Een staatslotje alla, maar je komt zoveel online gok en pokersites tegen... dat je daar je geld aan uit geeft... Honderden euro's blijkt
![]()
! Geef dat toch liever uit aan jezelf, spaar het, doe er iets mee
Ik heb ooit wel eens gewed op voetbalwedstrijden, maar daar heb ik hooguit 20 euro meeverloren. Maar dat echte verslaafde gokken, tja dat is eigenlijk een beetje hetzelfde als drugs en alcoholisme...quote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef Renesite het volgende:
Iemand heeft geld opgevraagd gisteren en wil dat vandaag weer. Reden wil hij niet geven.
Gadverdamme! Gokken vind ik toch zo ontzettend stom, onvoorstelbaar! Een staatslotje alla, maar je komt zoveel online gok en pokersites tegen... dat je daar je geld aan uit geeft... Honderden euro's blijkt
![]()
Ohw, ook nog een uitkering?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:00 schreef Renesite het volgende:
Tientje werk: kan kan... maar dit ging om honderden euro's
Heb zijn ambulant begeleider maar op de hoogte gesteld. Die moet er maar eens goed over praten met 'm. Heb je een uitkering en dan doe je zoiets
Maar overleg plegen met de begeleiding omtrent zijn financieënquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa die kunnen misschien best wel goed opgedroogd zijn als ze 21+ zijn
Lekker dan met een uitkeringquote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef Renesite het volgende:
![]()
sommige mensen moeten een deel van uitkering gewoon in natura uitbetaald krijgenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Lekker dan met een uitkering
Dat wordt dan toch maar Martijn bellenquote:
Nou ja, zonder uitkering is het ook ongelooflijk zoveel geld uit te geven aan gokken. Maar dat is nog even iets extra's er bovenopquote:Op woensdag 19 september 2012 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Lekker dan met een uitkering
zonder uitkering zou t me niet echt boeien. maar als iemand een uitkering krijgt en hij denkt ervan te kunnen gokken, zouden ze wmb geen stuiver meer moeten ontvangenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou ja, zonder uitkering is het ook ongelooflijk zoveel geld uit te geven aan gokken. Maar dat is nog even iets extra's er bovenop
Zonder ook als je budgetair geholpen wordt.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef gomi het volgende:
[..]
zonder uitkering zou t me niet echt boeien. maar als iemand een uitkering krijgt en hij denkt ervan te kunnen gokken, zouden ze wmb geen stuiver meer moeten ontvangen
Tja vind ik ook, maar dan zal hij wel ontoerekensvatbaar worden verklaard door een of andere psychiater en zal er wel weer over het hart worden gestrekenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef gomi het volgende:
[..]
zonder uitkering zou t me niet echt boeien. maar als iemand een uitkering krijgt en hij denkt ervan te kunnen gokken, zouden ze wmb geen stuiver meer moeten ontvangen
nee idd als je budgetair wordt geholpen is t idd een no go.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zonder ook als je budgetair geholpen wordt.
Nou ja, daarnaast heb ik gewoon een no-gambling statement. Behalve eens een staatsloterijtje of een spelletje op de kermis. Maar verder
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:09 schreef Lutte het volgende:
Lang leve falend IE!
M'n moeder was ervan overtuigd dat Chrome de vorige laptop had gemold dus mocht het niet op de nieuwe zetten, maar nu kan zelfs ons mam niet meer ontkennen dat IE gewoon kut is en heeft ze schoorvoetend toegegeven.. Mijn steun en toeverlaat, zielsverwant, bron van water in de woestijn Chrome en ik zijn weer herenigd
Ik gebruik zeven sites: Blackboard/Studentenportal/UMCN voor school, FOK!, Facebook, YouTube en Google.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:09 schreef Lutte het volgende:
Lang leve falend IE!
M'n moeder was ervan overtuigd dat Chrome de vorige laptop had gemold dus mocht het niet op de nieuwe zetten, maar nu kan zelfs ons mam niet meer ontkennen dat IE gewoon kut is en heeft ze schoorvoetend toegegeven.. Mijn steun en toeverlaat, zielsverwant, bron van water in de woestijn Chrome en ik zijn weer herenigd
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:15 schreef Lutte het volgende:
Team Chrome
IE gelijk uit de taakbalk gehaald voor ons pap de boel alsnog laat ontploffen
Wat zegt ie?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:44 schreef iBenny het volgende:
Mijn telefoon doet raar... Hij praat sinds gister en ik heb geen idee waardoor dat komt
WHAT WOULD YOU LIKE TO DO?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:44 schreef iBenny het volgende:
Mijn telefoon doet raar... Hij praat sinds gister en ik heb geen idee waardoor dat komt
"This is incorrect", "What would you like to do?", "Good job"quote:
quote:
Is that a phone in your brooksack or are you just happy to see me?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
Sta je zo met iemand te praten, hoor je vanuit je broekzak "This is incorrect". Fakking irritant
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Is that a phone in your brooksack or are you just happy to see me?
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Is that a phone in your brooksack or are you just happy to see me?
Zou best kunnen. Hoor er wel meer mensen over. Hopelijk gaat het morgen beter.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, voel me niet meer zo beroerd ofzo... Denk dat ik een virusje heb, want wel snel moe. En dan ook heel moe. Wel gewerkt, daarvoor voelde ik me opzich prima... en na 3 uurtjes werken voelde mn lichaam alweer zwaar aan.
Nu naar bed, lekker slapen.. Kijken hoe ik me morgen voel. I'm gonna kill it with asperins!
Kroelquote:Op woensdag 19 september 2012 22:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, voel me niet meer zo beroerd ofzo... Denk dat ik een virusje heb, want wel snel moe. En dan ook heel moe. Wel gewerkt, daarvoor voelde ik me opzich prima... en na 3 uurtjes werken voelde mn lichaam alweer zwaar aan.
Nu naar bed, lekker slapen.. Kijken hoe ik me morgen voel. I'm gonna kill it with asperins!
TED in telefoonvorm. Je hebt je grote buddy gevonden!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:44 schreef iBenny het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
TED in telefoonvorm. Je hebt je grote buddy gevonden!
Op de vage categorieën gaat ie wel leuk.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:29 schreef Cee het volgende:
Komt ie weer aanzetten met z'n Bollywood.
Ik hoor 2 meisjes.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:29 schreef iBenny het volgende:
Carly Rae Jepsen en Justin Bieber in duet..... 'dromen' komen uit
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:29 schreef iBenny het volgende:
Carly Rae Jepsen en Justin Bieber in duet..... 'dromen' komen uit
Ik heb vannacht gedroomd dat je auditie deed voor de voicequote:Op donderdag 20 september 2012 00:36 schreef iBenny het volgende:
Normaal maak ik al het geluid van een leegpiepende ballon als ik praat, maar mijn stem is nu helemaal naar de klote. Ik ben er alleen nog niet achter of ik nou het geluid van 2 botsende schuurmachines maak of klink als de nieuwe single van Skrillex... Waarschijnlijk komt het op hetzelfde neer. Verstaanbaar ben ik iig niet
Mijn dochter heeft ook al geen stem meer... er heerst iets.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:36 schreef iBenny het volgende:
Normaal maak ik al het geluid van een leegpiepende ballon als ik praat, maar mijn stem is nu helemaal naar de klote. Ik ben er alleen nog niet achter of ik nou het geluid van 2 botsende schuurmachines maak of klink als de nieuwe single van Skrillex... Waarschijnlijk komt het op hetzelfde neer. Verstaanbaar ben ik iig niet
nou. top. joequote:Op donderdag 20 september 2012 12:15 schreef Renesite het volgende:
Hooguit een koortslipje en wat koud. Meer niet.
Hoe komt 't?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Jaaa, zin in! Ik heb zo'n boring week.
whehehehe dat is wel heeeel oudquote:Op donderdag 20 september 2012 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je het een keer getest? Ik zag vanmiddag trouwens van die brugpiepers met een portemonnee en een visdraad eraan bij de ingang van het winkelcentrum. Ik wist niet dat die kwajongensstreken nog uitgevoerd werden.!!
Onze ouders hebben elkaar denk ik ontmoet in zo'n rij.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:25 schreef Lutte het volgende:
Ruilhandel, puikHad nooit afgeschaft mogen worden, elke wachtrij was een feestje geworden!
Ik heb m'n ware liefde ontmoet toen ik een labjas ging scorenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Onze ouders hebben elkaar denk ik ontmoet in zo'n rij.
Haha. Leuke verhalen zijn dat.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb m'n ware liefde ontmoet toen ik een labjas ging scoren
Oke nu doe ik m'n lief tekort, maar die jongen van de studievereniging is zooo cute! Stond ie heel onhandig z'n stropdas (ze hadden iets officieels of zo) te knopen, ik stond geloof ik echt te starenOok als ie langskomt of zo, alle meisjes vallen in katzwijm
En het is ook altijd verdacht druk bij het bord waar zijn bestuursfoto hangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |