Wat een moeilijke woordenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:15 schreef Bellatrix het volgende:
Vakdidactiek kloar, morgen samenvattingen sociologie maken want nu keine zin.
ZO, straks weer lekker voor de buis om half negenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:22 schreef Kally het volgende:
Liefde is plaatjes..... all over his wall
Fatal Attraction is er niks bij
Ik zat echt in dubio, the voice kijken, wat programma's van afgelopen week terugkijken of naar de kermisquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ZO, straks weer lekker voor de buis om half negen
doe je goedquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zat echt in dubio, the voice kijken, wat programma's van afgelopen week terugkijken of naar de kermisToch maar het laatste, heb zoveel mensen al zo lang niet gezien
En Twitter heeft op eigen houtje m'n privacy instellingen veranderd
Moet wel goed komenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe je goedVeel plezier alvast
Neuh ik laat de boel wel heel hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet wel goed komen
En ondertussen niet FOK! afbreken hé
Ja maar ik nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neuh ik laat de boel wel heel hoor
Ja maar Roseanne is niet na te doen, ook niet door Annetquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Whaaaaa
Er komt nu ook een Nederlandse remake van Roseanne... Gespeeld door Annet Malherbe
Nu vind ik die remakes een beetje te.. maar Annet Malherbe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |