abonnement Unibet Coolblue
pi_117457266
quote:
2s.gif Op maandag 1 oktober 2012 10:06 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Heb zelf net voor het weekend nieuwe kleding besteld voor als het wat frisser wordt.
Waar bestel je die?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_117457296
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 10:50 schreef Guard het volgende:

[..]

Waar bestel je die?
bobshop.de

Goede levering en kwaliteit, wel aan de prijzige kant.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_117457357
quote:
2s.gif Op maandag 1 oktober 2012 10:51 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

bobshop.de

Goede levering en kwaliteit, wel aan de prijzige kant.
Thanks, zal na mijn vakantie periode eens kijken :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_117458218
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 10:53 schreef Guard het volgende:

[..]

Thanks, zal na mijn vakantie periode eens kijken :)
Voor mijn levering: Lange broek, vest, shirt met lange mouwen, helmpetje en overschoenen was ik bijna 450euro kwijt. Dus vandaar dat ik zeg prijzig :)
Maar het is wel erg goede kwaliteit en leveren snel. Plus puntje: betalen via Ideal ook al is het een duitse webshop
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_117458362
dat zijn nogal bedragen inderdaad :o
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_117458707
Sommige halen de spullen bij de Aldi kan ook.
Ventoux en andere fietswinkels verkopen het ook
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_117460373
Dat Aldi spul is doorgaans ook wel ok ja, maar ja die hebben het niet doorlopend in de winkel. Moet je goed opletten en er op tijd bij zijn.

Maar goed zoals gezegd, eerst op vakantie, en dan maar eens gaan kijken. Na de vakantie heb ik sowieso geen geld meer over voor het allerduurste spul. Keertje kijken bij de Decathlon als ik weer eens daar in de buurt kom.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_117461431
Decathlon heeft ook vaak mooie dingen jah. Maar had geen zin om er heen te rijden, wist ook niet of nieuwe collectie er al is
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_117478991
Hmm, mn overschoenen waren pas vanaf 10 oktober leverbaar, krijg zojuist mail dat mn pakket onderweg is :o
lekker snel
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:05:16 #135
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_117508060
Vraagje, Ik zit net bij kpn, hi en vodafone te kijken, maar daar staan tegenwoordig geen toestelprijzen meer bij, maar leaseprijzen??? Wtf??
Ben je voortaan verplicht om een toestel te leasen ipv zoals ik gewend ben, een bedrag bij te betalen of een gratis toestel als je en lager abo hebt?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:06:54 #136
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_117508138
Ik weet dat KPN / Hi dit zeker doen (leasen), maar van Vodafone wist ik het nog niet :{
Naar mijn weten is / was Vodafone nog "op de oude manier"
(en als ze slim zijn, dan laten ze dat zo, want veel mensen stappen nu over van KPN/Hi naar Vodafone).

Edit; als ik even snel kijk op vodafone.nl dan is het gewoon nog zoals het was en géén toestellease :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:13:21 #137
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_117508420
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:06 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet dat KPN / Hi dit zeker doen (leasen), maar van Vodafone wist ik het nog niet :{
Naar mijn weten is / was Vodafone nog "op de oude manier"
(en als ze slim zijn, dan laten ze dat zo, want veel mensen stappen nu over van KPN/Hi naar Vodafone).

Edit; als ik even snel kijk op vodafone.nl dan is het gewoon nog zoals het was en géén toestellease :)
Ik zie er iig geen toestelprijzen staan ;( Maar als de mogelijkheid niet meer geboden wordt om te kopen bij kpn en hi, dan hebben ze iig een klant minder begin volgend jaar :) Niet dat ze er erg rouwig om zullen zijn, maar toch :+ Ik heb graag de dingen aan mezelf, en niet op leasebasis wat uiteindelijk duurder is. :)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:15:27 #138
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_117508506
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:13 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik zie er iig geen toestelprijzen staan ;( Maar als de mogelijkheid niet meer geboden wordt om te kopen bij kpn en hi, dan hebben ze iig een klant minder begin volgend jaar :) Niet dat ze er erg rouwig om zullen zijn, maar toch :+ Ik heb graag de dingen aan mezelf, en niet op leasebasis wat uiteindelijk duurder is. :)
Als je even een goedkoop abonnement aanvinkt en daarna een dure telefoon (Samsung Note o.i.d.) dan komen de toestelprijzen tevoorschijn :)

En of het duurder is.. Nee, dat valt echt wel mee, maar ik ben een beetje bang wat voor gezeik je krijgt als je hem laat vallen ofzo :') Maar dat kopen bij KPN/Hi kan je in ieder geval vergeten.

Ik was sowieso al over gestapt naar Vodafone toen de nieuwe abonnementen kwamen en ik bij Vodafone veeeel meer kreeg voor ¤2,- meer per maand dan bij KPN/Hi :') Liefst had ik gewoon daar gebleven, maar ja..
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_117515339
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:13 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik zie er iig geen toestelprijzen staan ;( Maar als de mogelijkheid niet meer geboden wordt om te kopen bij kpn en hi, dan hebben ze iig een klant minder begin volgend jaar :) Niet dat ze er erg rouwig om zullen zijn, maar toch :+ Ik heb graag de dingen aan mezelf, en niet op leasebasis wat uiteindelijk duurder is. :)
Sim only niks voor je ?
heb ik ook gedaan, betaal je in 1 keer je telefoon af (goedkoper dan met abo) en je hebt een goedkoop abo :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_117516226
Ik heb ook een sim only, denk dat ik ondertussen al een jaar of vijf niets veranderd heb aan het abonnement, is een hele goeie deal ondertussen :P
pi_117516927
Ik heb vorig jaar nog ouderwets een gratis toestel gehad en een vrij goeie deal via Directsales van Vodafone. Het zijn geen top of the line smarthones, maar daar geef ik toch niets om...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_117518633
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb ook een sim only, denk dat ik ondertussen al een jaar of vijf niets veranderd heb aan het abonnement, is een hele goeie deal ondertussen :P
mja ideaal :)
zelf nieuwe telefoon wanneer je wilt
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_117519204
Valt me trouwens op hoeveel mensen denken dat je na afloop van je abonnement persé moet verlengen of overstappen.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:01:46 #144
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_117521189
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Valt me trouwens op hoeveel mensen denken dat je na afloop van je abonnement persé moet verlengen of overstappen.
Tis bij mij meer dat ik na een jaar ben uitgekeken op een toestel, of dat hij ver op is.. :') Das de reden van verlengen voor mij.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_117576924
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:01 schreef theKiD het volgende:

[..]

Tis bij mij meer dat ik na een jaar ben uitgekeken op een toestel, of dat hij ver op is.. :') Das de reden van verlengen voor mij.
same here, maar bij sim only is voordeel dat je dan nieuwe toestel koopt, en dat je abo hetzelfde blijft
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_117577068
zo de herfst is nu echt begonnen, wat een zeikweer.
Maar goed nog nog een dikke week en dan is het herfstvakantie :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_117577172
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 07:59 schreef Guard het volgende:
zo de herfst is nu echt begonnen, wat een zeikweer.
Maar goed nog nog een dikke week en dan is het herfstvakantie :)
ach, goedkoop de auto wassen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_117577539
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:09 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ach, goedkoop de auto wassen
Dat doe ik anders ook nooit zo vaak, dus dat hoeft echt niet de hele dag lang, weken aan een stuk... :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 08:41:22 #149
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_117577563
Als je op het kpn netwerk wil blijven, dan kan je ook naar mtv mobile :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_117594294
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:41 schreef automatic_ het volgende:
Als je op het kpn netwerk wil blijven, dan kan je ook naar mtv mobile :)
Ik heb nog ff... in Januari kan ik verlengen, en begin april loopt abo af. dus ik heb nog tijd genoeg om uit te zoeken wat ik wel :)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')