quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:13 schreef Puala het volgende:
Dan maar hopen dat het niet te lang gaat duren en dat je lichaam het zelf weer op paktBeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
goede vraag. Ik heb er ook al verschillende voorbij zien komen, maar heb ook geen idee wat nou een leuke beginnersset is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:13 schreef Puala het volgende:
Waar let je op als je een flitsset gaat kopen?
Samequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:13 schreef Puala het volgende:
Hoeveel geld je wilt uitgeven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:13 schreef Puala het volgende:
Gevalletje marktplaats. Heb er al wat gevonden, maar geen idee of t wat isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoeveel geld je wilt uitgeven.
Doe eens een linkje?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Gevalletje marktplaats. Heb er al wat gevonden, maar geen idee of t wat is
Ik zei eeeeen linkje, niet driequote:
Denk eigenlijk dat het allemaal niets is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Gevalletje marktplaats. Heb er al wat gevonden, maar geen idee of t wat is
Onderbouw je dan ook waarom?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat het allemaal niets is.
Bij alle setjes krijg ik een beetje een aldi gevoel, een setje wat ergens goedkoop op de kop getikt is maar kwalitatief gezien totaal niet mee kan met de goedkoopste bowens setjes bijvoorbeeld. Verder geen argument voor.quote:
Ok. Maar voor mij is het puur om te ontdekken of het wat is en wat je kan met studio flitsers. En volgens mij kan je dat beter met een goedkoop setje uitproberen en dan wat duurders aanschaffen als direct met iets duurs beginnen toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bij alle setjes krijg ik een beetje een aldi gevoel, een setje wat ergens goedkoop op de kop getikt is maar kwalitatief gezien totaal niet mee kan met de goedkoopste bowens setjes bijvoorbeeld. Verder geen argument voor.
50 tinten grijskaart?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:34 schreef Merlijn het volgende:
De Janssen’s hadden geen kinderen en besloten een donor te zoeken om moeder Janssen te bevruchten en zo hun gezin te starten. Op de dag dat de donor langs zou komen, moest meneer Janssen op zijn werk zijn. Dus hij kuste zijn vrouw en zei: “Ik ga er vandoor, die meneer zal wel snel hier zijn.”
Een half uur later kwam heel toevallig een deur-tot-deur babyfotograaf langs en belde aan. “Goedemorgen, mevrouw. U kent me niet, maar ik ben hier om…”
“Oh, u hoeft niets uit te leggen hoor. Ik verwachtte u al”, onderbrak mevrouw Janssen hem. ”Werkelijk?” vroeg de fotograaf, “Nou, prima dan! Mijn specialiteit zijn baby’s.”
“Dat hoopten mijn man en ik al. Komt u alstublieft binnen en ga zitten. Waar gaan we precies beginnen?” vroeg mevrouw Janssen blozend.
“Laat alles maar aan mij over mevrouw, meestal doe ik er eerst twee in de badkuip, één op de bank en soms nog een paar op het bed. Vaak is de vloer in de huiskamer ook leuk, dan heb je een groter oppervlak.”
“Badkuip, huiskamervloer? Geen wonder dat het niet werkte voor mij en mijn man Harry.”
“Nou, mevrouw, niemand kan het in één keer goed doen, maar als we verschillende posities proberen en ik schiet van zes of zeven verschillende hoeken, dan weet ik zeker dat u tevreden zal zijn over de resultaten.”
“Ik hoop dat we dit snel achter de rug hebben,” piepte mevrouw Janssen.
“Mevrouw, in mijn soort werk moet een man zijn tijd nemen. Het kan makkelijk binnen vijf minuten, maar dan weet ik zeker dat u daar niet tevreden over zal zijn.”
“Ik weet het wel zeker!!” riep mevrouw Janssen uit. De fotograaf opende zijn koffer en pakte zijn album met babyfoto’s. “Deze is gemaakt op de bovenkant van een dubbeldekkerbus midden in Antwerpen.”
“Mijn God!!”, riep mevrouw Janssen uit, aan haar zakdoek plukkend.
“En deze tweelingen zijn bijzonder goed gelukt, er rekening mee houdend dat de moeder nogal moeilijk deed.” De fotograaf gaf haar de foto.
“Moeilijk?” vroeg mevrouw Janssen.
“Ja, helaas wel. We moesten uiteindelijk naar het stadspark om het voor elkaar te krijgen. Overal om ons heen stonden mensen te dringen om het maar goed te kunnen zien.”
“Te dringen?” vroeg mevrouw Janssen, haar ogen wijdopen van verbazing.
“Ja. . . ” vertelde de fotograaf, “. . . en voor langer dan drie uur! Het mens bleef maar schreeuwen en commentaar geven. Ik kon me nog amper concentreren. Dan begon het donker te worden en moest ik het snel afwerken. Toen er uiteindelijk eekhoorntjes aan mijn gereedschap gingen knabbelen, moest ik alles weer snel terugstoppen.”
Mevrouw Janssen leunde naar voren. “U bedoelt dat ze werkelijk aan uw…ahum gereedschap knabbelden?”
“Jazeker mevrouw. Nou, als u er klaar voor bent, zal ik de standaard opzetten zodat we aan de slag kunnen.”
“Standaard??” Mevrouw Janssen keek nu ontzettend bezorgd.
“Ja zeker mevrouw, ik heb de standaard nodig om mijn Canon op te laten rusten. Hij is veel te groot voor mij om vast te houden wil ik goed kunnen schieten.”
“Mevrouw? mevrouw? . . Goeie God, ze is flauwgevallen!! Zou ik iets verkeerds hebben gezegd?”
Check Jinbei eens? (merk)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ok. Maar voor mij is het puur om te ontdekken of het wat is en wat je kan met studio flitsers. En volgens mij kan je dat beter met een goedkoop setje uitproberen en dan wat duurders aanschaffen als direct met iets duurs beginnen toch?
quote:
Voor thuis (binnen) is zoiets toch prima? Ik heb 250 watt/sec en draait nooit op vol vermogen... kom bijna nooit boven half uit...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:20 schreef Puala het volgende:
http://www.kamera-express(...)f/#ProductTabsAnchor zoiets dan?
Dat vraag ik me dus af. Is het goed genoeg? Ik hobby thuis wat met portretjes enz. En ik wil het vaker gaan doen. Zelfportretten kan je wel met 2 lampen en wat knutselen. Met modellen doe ik dat liever nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Voor thuis (binnen) is zoiets toch prima? Ik heb 250 watt/sec en draait nooit op vol vermogen... kom bijna nooit boven half uit...
Voor thuishobbyen is het prima hoor...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Is het goed genoeg? Ik hobby thuis wat met portretjes enz. En ik wil het vaker gaan doen. Zelfportretten kan je wel met 2 lampen en wat knutselen. Met modellen doe ik dat liever niet
En nu me in zien te houden tot het salaris er is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Voor thuishobbyen is het prima hoor...
I know that problem....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:30 schreef Puala het volgende:
[..]
En nu me in zien te houden tot het salaris er is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |