Zag die net ook langskomen ja, maar die is ook weinig succesvol bij mij.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef Mirel het volgende:
http://release.blackmesasource.com/pages/download_manager.html zo doen!
quote:
Dank u!quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:57 schreef Jovatov het volgende:
Nou, deze torrent-link dan maar. Al zal dat vast niet snel gaan:
http://www.mediafire.com/?ba8kfb4xu4jjvna
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:05 schreef Mirel het volgende:
Tracker lijkt offline te zijn voordat er verbinding gelegd is met de seed. feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeck
Ja want Valve doet niks voor de community.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:11 schreef dutchm4n het volgende:
Snap niet dat ze bij Valve niet wat werk hebben verzet om het optijd op steam te krijgen. Dit is immers de officiele onofficiele remake zoals Gabe "een remake laten we aan de community over" Newell voorspelde. Maarja, Valve he, niks te verdienen aan een mod
Welke tracker? Gameupdates. Want bij mij ligt die gewoon eruit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:11 schreef ralfie het volgende:
Torrent puft nog lekker door, 10 minuutjes nog
gameupdates.org gewoon. Geen supersnelheid maar toch 2.5 megs/sec.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:13 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Welke tracker? Gameupdates. Want bij mij ligt die gewoon eruit.
[ afbeelding ]
Gebruik ik ook, nog een half uurtjequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:15 schreef Geneziz het volgende:
Deze lijkt wel te werken.
http://www.shacknews.com/downloadpop?file_id=32999
wat kan ik daar meequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:16 schreef Jovatov het volgende:
Deze tracker loopt bij mij nu ook:
udp://tracker.ccc.de:80
Lolquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:16 schreef Jovatov het volgende:
Die Shacknews geeft bij mij nog 22 uur aan
Bij utorrent (andere werkt vergelijkbaar) op je Black Mesa ding.quote:
dankquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:19 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Bij utorrent (andere werkt vergelijkbaar) op je Black Mesa ding.
Dan ga je onderin naar het tabje trackers, rechtermuisknop 'add trackers' en dan die erbij zetten
zelfde hier, dan maar na werk vanavondquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:37 schreef Jovatov het volgende:
Over driekwartier moet ik alweer weg om te werken, en toch balen als ik hem dan nog niet binnen heb.
Torrents, dat zal wel sneller gaan!quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:44 schreef Nemephis het volgende:
30kB/s ... dat schiet niet op zo. Maar geduld is een schone zaak.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:20 schreef ralfie het volgende:
`Ziet er een stuk beter uit dan het origineel
6568 Seeds en 39592 Leechers op het momentquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Torrents, dat zal wel sneller gaan!
Internetquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:52 schreef Tain het volgende:
[..]
6568 Seeds en 39592 Leechers op het moment
Ik houd mijn 10MBit/s upload ook nog wel even aanquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Internet
Bittorrent
Half-Life
watquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:13 schreef Mirel het volgende:
weet je, eigenlijk helemaal geen zin om weer te spelen, en de graphics staan op max maar zijn nog steeds meh, dus dan maar weer verwijderd
Ik heb afgelopen week Crysis 2 met prachtige dx11 graphics uitgespeeld....dan valt dit wel tegen jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:13 schreef Mirel het volgende:
weet je, eigenlijk helemaal geen zin om weer te spelen, en de graphics staan op max maar zijn nog steeds meh, dus dan maar weer verwijderd
het is wel vet hequote:Op zaterdag 15 september 2012 00:04 schreef Red_85 het volgende:
Who the hell? onder welke rots heb ik geleeft in de afgelopen jaren....
UUUUUren heb ik er in zitten toen ik 14-15 was. Nu 27 en heb het er nog steeds over.quote:
weet ik niet precies maar niet echt zwaar, toen ze er aan waren begonen was de source engine echt heel wat, nu niet meer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
UUUUUren heb ik er in zitten toen ik 14-15 was. Nu 27 en heb het er nog steeds over.
Wat voor pc config heb je eigenlijk nodig?
Duo core 3.18quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:26 schreef wuuht het volgende:
[..]
weet ik niet precies maar niet echt zwaar, toen ze er aan waren begonen was de source engine echt heel wat, nu niet meer.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:04 schreef Red_85 het volgende:
Who the hell? onder welke rots heb ik geleeft in de afgelopen jaren....
Ik wist dit serieus nog niet dat Half Life werd gemoderniseerd, tot 10 seconden voor ik postte.quote:
jammer dat crysis 2 zuigt en alleen maar mooi is.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week Crysis 2 met prachtige dx11 graphics uitgespeeld....dan valt dit wel tegen ja
Onzin, prima gameplay. Heb me er goed mee vermaakt. Beetje in de stad rondrennen en aliens kapot knallenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:42 schreef aardbeientaart het volgende:
[..]
jammer dat crysis 2 zuigt en alleen maar mooi is.
De xen-levels missen nog ja. En ik denk niet dat het korte termijn is. Ze willen het (nog) meer gaan uitbreiden dan het origineel, en aangezien tot de xen-levels al een acht jaar geduurd heeft denk ik dat het nog wel even kan duren voordat die komen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook maar eens geïnstalleerd. Lijkt wel tof te zijn.
Maar het spel is nog niet af dus, de laatste levels mankeren nog. Gaan die nog snel komen of wordt iets voor de langere termijn? Heb geen zin om nu enthousiast te gaan spelen en dan ineens tegen een voortijdig einde aan te lopen.
Hier zie je de opties uitgelegdquote:Op zondag 16 september 2012 17:35 schreef Skwish het volgende:
[ afbeelding ]
Creature Gib, Houndeye Tinnitus, Dlight Manager?![]()
ja daarvoor had je alleen doom en dukenukem en dat soort spellenquote:Op woensdag 19 september 2012 16:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Vond ik ook wel een briljant element, toen je ze voor het eerst zag in de originele Half-Life.
Denk je "ha eindelijk, de mariniers, ik ben gered". Keren ze zich gewoon keihard tegen je.
Ook wat het verdere verhaal betreft zette die game echt een nieuwe standaard neer. Het was geen hersenloze shooter, je had echt het idee met iets groters bezig te zijn. De introductie in de monorail is ook ontzettend goed gedaan.
Anders dan vroeger moet je nu vaak ctrl+jump ingedrukt houden... voor die lage tripmines volstaat een jump niet... wat gewoon dom is. Anders dan dat kun je er makkelijk langskomen! Als het niet in de grote indoor map is met tigtag mijnen dan kun je ze ook gewoon kapotschieten.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:47 schreef Ferry_76 het volgende:
Dat springen is wel kut zeg! Zit nu in die kamer met al die tripmines en kom er maar niet langs..
Klopt, je moet eerst springen en dan de control indrukken om als het ware je benen op te trekken. De timing en afstand inschatten is hier lastiger dan in het origineel.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:48 schreef koffiegast het volgende:
Anders dan vroeger moet je nu vaak ctrl+jump ingedrukt houden...
Half life 1quote:Op woensdag 19 september 2012 18:24 schreef Fruitsalade het volgende:
Ik heb Half-Life nooit gespeeldHeb dit gedownload en wil nu wel dit gaan spelen, maar is dit het complete verhaal? Inclusief einde?
Adrian Shephard heet hij dus.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:01 schreef lipjes het volgende:
Half life 1 opposing force (speel je als marine)
Nog nooit gespeeld, die uitbreidingen.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:01 schreef lipjes het volgende:
En dan heb je ook nog:
Half life 1 blue shift (speel je als barney)
Ik vind ze erg leukquote:Op donderdag 20 september 2012 20:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld, die uitbreidingen.
Hoeveel gameplay bieden die, in vergelijking met het hoofdspel?
Ze zijn op Steam te koop zie ik, maar dan moet het het wel waard zijn.
LOOK AT ME I'M AN APPLE FANBOY ATTENTION WHORE!quote:
Poeh, het zit diep hequote:Op vrijdag 21 september 2012 09:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
LOOK AT ME I'M AN APPLE FANBOY ATTENTION WHORE!
En terecht dus.
Gewoon meligheid.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:10 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Poeh, het zit diep he. Geen probleem, zodra ik een groter schijfje heb gaat er bootcamp op en ik het opgelost.
Alleen jammer dat ze het niet meteen compatible maken, heel de serie loopt er al op.
Mijn vraag was wat er nu in Black Mesa zit. Lijkt me sterk dat ep3 daar al in zit.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
Half life 1
Half life 2
Half life 2 ep 1
Half life 2 ep 2
Half life 2 ep 3/half life 3 (to be released)
En dan heb je ook nog:
Half life 1 blue shift (speel je als barney)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |