Van elkaar ook echtquote:Op woensdag 19 september 2012 00:29 schreef DeHangui het volgende:
Mensen vergeten trouwens ook wel hoe moeilijk het is elke keer van een "partner" afscheid te moeten nemen. Vaak kunnen we maar 2 keer van elkaar genieten, voordat zij op doorreis gaat
Denk je, ga hier nu ook maar bashen? Je laat je zelf wel kennen niet? Graag inhoudelijk reagerenquote:
Waarom is het voor jouw zo moeilijk om eens 1 keer inhoudelijk te reageren in een topic ipv dat geblaat altijd? Je hoeft hier niet te zijn, echt nietquote:Op woensdag 19 september 2012 01:46 schreef RBWO het volgende:
Waarom is dit topic van die troll nog open?.
Dat weet ik TS maar het is vrij kansloos mocht dit geen troll zijn. Als het serieus een fetisj van je is zou ik toch maar eens met een psycholoog gaan praten.quote:Op woensdag 19 september 2012 01:47 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Waarom is het voor jouw zo moeilijk om een 1 keer inhoudelijk te reageren in een topic ipv dat geblaat altijd? Je hoeft hier niet te zijn, echt niet
Daar ben ik dit op het moment ook bezig, als je je een beetje had ingelezenquote:Op woensdag 19 september 2012 01:48 schreef RBWO het volgende:
[..]
Dat weet ik TS maar het is vrij kansloos mocht dit geen troll zijn. Als het serieus een fetisj van je is zou ik toch maar eens met een psycholoog gaan praten.
Neequote:Op woensdag 19 september 2012 02:52 schreef RBWO het volgende:
Oke goed bezig. Vraagje. Heb jij kinderen TS?
Haha, jij ookquote:
Die weten het niet.. Het is niet iets wat je makkelijk ter sprake brengt, Ik heb nu een andere psycholoog gevonden, en daar kan ik opzich redelijk goed mee overweg.quote:Op woensdag 19 september 2012 03:18 schreef RBWO het volgende:
Idd. Maare wat vinden je ouder(s)/broer(s)/zus er van? (Mocht dit geen troll zijn iig..)
Maare dat over Hartkatheterisatie laborant is wel waar dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 03:21 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Die weten het niet.. Het is niet iets wat je makkelijk ter sprake brengt, Ik heb nu een andere psycholoog gevonden, en daar kan ik opzich redelijk goed mee overweg.
Iets anders gaan doen is niet 1,2,3 mogelijk. Ik kan niet zo overstappen naar radiologie bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 september 2012 03:22 schreef RBWO het volgende:
[..]
Maare dat over Hartkatheterisatie laborant is wel waar dan?. Mocht dat wel zijn lijkt het mij verstandig om wat anders te gaan doen.
Echt niet, ze leven alleen niet meer om nee te kunnen zeggen. Soort van verkrachting.quote:
Die heb je het al verteld?quote:Op woensdag 19 september 2012 03:21 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Die weten het niet.. Het is niet iets wat je makkelijk ter sprake brengt, Ik heb nu een andere psycholoog gevonden, en daar kan ik opzich redelijk goed mee overweg.
quote:Op woensdag 19 september 2012 06:56 schreef Expression het volgende:
Reageren jullie nog steeds op deze troll?
Necrofilie is strafbaar, TS zal wel niet zo dom zijn dit te bespreken op een openbaar forum.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:10 schreef SkyArmada het volgende:
De angst bekruipt mij dat dit misschien geen troll is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |