Om maar even normaal te reageren, want het gaat niemand iets aan waar TS zijn geld aan opmaakt. Het antwoord verandert niks hoe TS met zijn geld omgaat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:15 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
Vorig jaar ben ik met een mbo-opleiding begonnen, maar heb deze helaas niet kunnen afmaken door omstandigheden.
Ik heb een aanvraag ingediend voor kwijtschelding van de studiefinanciering i.v.m. de Wajong. In eerste instantie werd mij verteld dat alleen de aanvullende beurs, de basisbeurs en het Ov-reisrecht worden kwijtgescholden, maar toen ik afgelopen week belde werd mij verteld dat de lening ook kwijtgescholden kan worden.
Hoe weet ik nu of de lening ook wordt kwijtgescholden? Als ik DUO bel wordt mij de ene keer verteld dat het wel zo is en de andere keer niet. Waarvan is het afhankelijk? Heeft iemand hier ervaring mee?
Vraag maar aan, Als je het krijgt hoef je tegen niemand hier verantwoording af te leggen.quote:Op maandag 17 september 2012 11:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Doe mij ook met terugwerkende kracht een Wajong. Kan mijn studieschuld ook kwijtgescholden worden
Maar dat is niet zo, want leningen bij de duo zijn geen leningen bij een bank.quote:Op zondag 16 september 2012 10:26 schreef Quirine het volgende:
Stel dat je deze lening was aangegaan bij een bank, denk jij dan dat die bank na dit verhaal zou zeggen.. 'ah.. tuurlijk.. ja.. die 30.000 euro die u tot nu toe bij ons heeft openstaan.. no problemo!'.
... en nog meer geblaat....
wat een moraalridderquote:Op maandag 17 september 2012 12:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Vraag maar aan, Als je het krijgt hoef je tegen niemand hier verantwoording af te leggen.
Nee, maar je moet mensen niet aanvallen die gebruik maken van een idioot systeem. Je moet het systeem aanpakken.quote:Op maandag 17 september 2012 12:31 schreef nasty_popovich het volgende:
[..]
wat een moraalridder
Zeker ook aan de wajong?
Zeker wetenquote:Op maandag 17 september 2012 13:10 schreef Scorpie het volgende:
Fuck het systeem. Pak dat geld gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop