Paint eens schimmel erop.quote:Op maandag 17 september 2012 10:00 schreef HaJee het volgende:
Briljant topic!
Aangezien alles in één bakje ligt gok ik op het ontstaan van 54 nieuwe schimmelsoorten.
quote:Op maandag 17 september 2012 14:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Sorry, heb niet veel tijd meer....
[ afbeelding ]
*proest*quote:Op maandag 17 september 2012 14:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 september 2012 14:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 september 2012 14:59 schreef Fopje het volgende:
Shit, mijn buurvrouw zit in onze tuin. Vind het een beetje chanant om als een kleuter foto's te gaan maken van mijn schimmelbakjeZe zal zo wel weg gaan
het is jouw tuin mag je doen wat je wil ze gaat maar in haar eigen tuin zitten als ze het raar vindquote:Op maandag 17 september 2012 14:59 schreef Fopje het volgende:
Shit, mijn buurvrouw zit in onze tuin. Vind het een beetje chanant om als een kleuter foto's te gaan maken van mijn schimmelbakjeZe zal zo wel weg gaan
hahaha, ik ga stuk hierquote:Op maandag 17 september 2012 14:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 september 2012 15:34 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
het is jouw tuin mag je doen wat je wil ze gaat maar in haar eigen tuin zitten als ze het raar vind
Oh... Ik snap hem.quote:Op maandag 17 september 2012 14:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op maandag 17 september 2012 16:58 schreef Fopje het volgende:
Eindelijk ze is opgerot. Ik ga fotos maken.
Godverdommequote:Op maandag 17 september 2012 14:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NIET LEZEN WANT DIT WERKT ECHT!quote:Op maandag 17 september 2012 17:03 schreef Fopje het volgende:
Na 1 dag:
[ afbeelding ]
Ik had nu ook nog niet echt verschillen verwacht. Het stinkt wel heel erg moet ik zeggen. Ben benieuwd hoe het er over 1 week uitziet
Weerspiegeling van de lucht denk ikquote:Op maandag 17 september 2012 18:07 schreef TrollenFTW het volgende:
Wat de neuk ligt er rechts naast mijn harinkje?
Kijken of je dat over een week of 2 nog zegtquote:Op maandag 17 september 2012 18:16 schreef LompeHork het volgende:
Mijn worst ligt er zeer florissant bij moet ik zeggen.
quote:Op maandag 17 september 2012 18:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kijken of je dat over een week of 2 nog zegt![]()
De overige 3 worsten waren trouwens heerlijk op mijn stokbroodje
Met de curry van Nestalgie er bij.quote:Op maandag 17 september 2012 18:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik denk dat hij dan redelijk hard is overleden
Ik zie trouwens net pas dat Steven en ik een complete Duitse maaltijd hebben neergepleurd met z'n tweeën
Ojaquote:Op maandag 17 september 2012 18:21 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Met de curry van Nestalgie er bij.
Wel jammer dat het dan weer Duits is.quote:Op maandag 17 september 2012 18:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ojaboh, FOK!kers zijn in hun onderbewustzijn gewoon één persoon.
quote:Op maandag 17 september 2012 18:21 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Met de curry van Nestalgie er bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |