TS heeft de verschrikkelijkste buren van NL. Mijn buren zijn namelijk van de zware kousen kerk. En denken dat ze alles mogen? Hebben geen televisie maar vermaken zich met de piano tot 2 uur in de nacht. Moeten we die verschrikkelijke muziek aan horen en ik heb zelfs al oorkanker er door. Ze hebben schijt aan alles en iedereen, auto staat half op de straat. Ze hebben een hele touringcar vol met kinderen en die vervuilen de straat en gangpad waar ik langs moet met de fiets met allerlei teringzooi. Zoals speelgoed, fietsen, steppen. Die vrouw praat die kinderen aan dat ze op mij mogen haten. (

) .
Als ik is een keer een feestje heb is het gelijk komen janken, ze hebben een raam gezet naar het paadje zodat ze iedereen in de gaten kunnen houden. Bij het EK lopen ze te janken als we een voetbalfeestje hebben en knippen ze zelfs een stuk van onze partytent af omdat er een milimeter boven de schutting komt. Ze verhangen de schutting steeds hoger die ze aan de andere kant er op hebben gedaan zodat ze niet met ons een nieuwe schutting hoefde te plaats.
Kortom een schijnheiligteringboeltje.
Klacht: Ze krijgen nooit een boete hiervoor.
[ Bericht 3% gewijzigd door Frank_Drebin op 14-09-2012 13:59:05 ]