Stof laten uitzuigen.quote:
Helaas heeft pappie helemaal geen geld en moet ik het ook doen met een 4 jaar oude laptop.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:42 schreef Novito12 het volgende:
Niet iedere student heeft het geld om elk half jaar een splinternieuwe laptop aan te schaffen, dat jij nou elke keer eentje krijgt van je pappie...
Bij de pc boer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:38 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Serieuze vraag, hoe doe ik dat?
Is het gevaarlijker als je het thuis doet? Als ik het mij voorstel zie ik mezelf de stofzuiger voor de laptopluchtopening hangen. Voor de rest niets.. Of is het meer dan dat?quote:
als je het goed wil doen is het meer dan dat. dan moet je de onderkant er even uithalenquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Is het gevaarlijker als je het thuis doet? Als ik het mij voorstel zie ik mezelf de stofzuiger voor de laptopluchtopening hangen. Voor de rest niets.. Of is het meer dan dat?
Lijkt me beter als je gecomprimeerde lucht gebruikt als je niet zeker van je zaak bent. Is een suggestie, weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Is het gevaarlijker als je het thuis doet? Als ik het mij voorstel zie ik mezelf de stofzuiger voor de laptopluchtopening hangen. Voor de rest niets.. Of is het meer dan dat?
Ga eens 3d modelleren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:52 schreef Faaluser het volgende:
Geen last van op mijn Apple MacBook Pro. [ afbeelding ]
Terechte klacht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |